Mohamed Ihattaren (M)

Als ik toch wat kritiekpunten mag plaatsen: ik vind hem niet bijster snel. In de echte top heb je die snelheid wel nodig. Je hoeft geen snelheid a la Messi te hebben maar spelers als destijds Sneijder of een Modric hadden gewoon een goede snelheid. Ik zie dat bij Mo niet. Dat zie ik overigens ook niet bij bijvoorbeeld een Stengs of Baudu. Ook die vind ik tikkeltje traag voor de top. En zij hebben dat gezien hun positie nog meer nodig dan Mo.

Ik denk ook niet dat Ihattaren later gaat shinen als de koning van het middenveld bij Real Madrid. Hij mag me trouwens daar later best op terug moeten komen. Maar ik denk dat Ihattaren bij een Europese subtopper (en dan iets meer top dan sub) een hele mooie carrière kan hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk ook niet dat Ihattaren later gaat shinen als de koning van het middenveld bij Real Madrid. Hij mag me trouwens daar later best op terug moeten komen. Maar ik denk dat Ihattaren bij een Europese subtopper (en dan iets meer top dan sub) een hele mooie carrière kan hebben.

Top, gecombineerd met de uitspraken van Toon betekend dat we nog heel lang van Mo kunnen genieten bij PSV. ;)
 
Even een vraagje voor de mede-dinosaurussen van dit forum: een jaar of acht geleden werden er hier allemaal filmpjes geplaatst van een Marokkaans jongetje, hooguit een jaar of tien, die volgens kenners de nieuwe Messi zou worden. Wat die jongen met een bal kon tegen veel oudere tegenstanders was absurd. PSV moest zich in de handjes knijpen dat dit jochie voorlopig in onze jeugd zou spelen. Ik meen me heel vaag te herinneren dat zijn naam Amin was

Nu vraag ik me af: was dat onze Mohammed Ihattaren?
 
Even een vraagje voor de mede-dinosaurussen van dit forum: een jaar of acht geleden werden er hier allemaal filmpjes geplaatst van een Marokkaans jongetje, hooguit een jaar of tien, die volgens kenners de nieuwe Messi zou worden. Wat die jongen met een bal kon tegen veel oudere tegenstanders was absurd. PSV moest zich in de handjes knijpen dat dit jochie voorlopig in onze jeugd zou spelen. Ik meen me heel vaag te herinneren dat zijn naam Amin was

Nu vraag ik me af: was dat onze Mohammed Ihattaren?
Net mijn begintijd, t zou kunnen aangezien mo in 2010 naar PSV kwam. Als t youtube film was zou je kunnen zoeken of je wat kan vinden.
Amine is zijn 2e naam zou dus goed kunnen!
 
Even een vraagje voor de mede-dinosaurussen van dit forum: een jaar of acht geleden werden er hier allemaal filmpjes geplaatst van een Marokkaans jongetje, hooguit een jaar of tien, die volgens kenners de nieuwe Messi zou worden. Wat die jongen met een bal kon tegen veel oudere tegenstanders was absurd. PSV moest zich in de handjes knijpen dat dit jochie voorlopig in onze jeugd zou spelen. Ik meen me heel vaag te herinneren dat zijn naam Amin was

Nu vraag ik me af: was dat onze Mohammed Ihattaren?
Nee dat was ene Ilias volgens mij. Zijn vader kreeg toen ruzie met PSV. Nooit meer wat van hem gehoord.
Edit: Ilyas Zaidan
 
Wat doet die nu dan? Of zit die hambugers te flippen in de mc drive

Staat onder contract bij RSC Anderlecht sinds zomer 2018 en heeft daar tot nu toe 22 wedstrijden gespeeld en 3x gescoord. Marktwaarde rond de 2mlj...

Hij heeft dit seizoen nog niet gespeeld vanwege een knieblessure opgelopen in de voorbereiding op het seizoen. Volgens Het Laatste Nieuws blesseerde hij zich aan de mediale band van zijn knie en zal hij opnieuw maanden buiten strijd zijn.
 
Hoorde bij Rondo dat je zijn achternaam als “Igattaren” moet uitspreken. Retro Willems klopt dat?
En als dat een afgeleide is van “gattar” in het Arabisch, dan betekent dat “ het gevaar” :cool:
 
Nogmaals, hij is 17, nieuw langer contract kan pas op zn 18e verjaardag. Eventjes geduld nog en de zaag om JdJ af te zagen kan nog even in het vet
Ben ik van op de hoogte. Dat verandert niet dat ik gelijk heb: Hij kan niet voor 30 miljoen verkocht worden in 2 jaar tijd als hij niet gaat bijtekenen. ;)
 
Tja dat is zowat hetzelfde. Hij moet Nederland dankbaar zijn dat hij de Nationale jeugdelftallen heeft mogen doorlopen.
Zowel onder de 15, als onder de 16, onder de 17 en onder de 19.
Daar mag hij best wel wat voor terugdoen, door zich idd loyaal te tonen, en door, voor Nederland in de toekomst uit te komen.
Bovendien, idd hier geboren.
Wat is hier denigrerend aan IPF?

In de voetballerij is er helaas weinig ruimte voor dankbaarheid.
 
We weten niet hoe Ihattaren denkt over Marokko en Nederland. Laten we alsjeblieft wachten met een (ver)oordeel totdat hij zijn mening heeft gegeven. En laten we dus geen problemen maken als die er niet zijn, is niet eerlijk naar die jongen toe.

In de tussentijd, laten we genieten van een groot talent uit de eigen opleiding die met een grote glimlach voor PSV speelt. Iets dat ik zeer kan waarderen. Hopen dat hij snel bijtekent (op zijn 18e ;) ) en dat we hem nog lang in een PSV shirt mogen bewonderen en dat hij steeds beter zal worden.
 
Hoorde bij Rondo dat je zijn achternaam als “Igattaren” moet uitspreken. Retro Willems klopt dat?
En als dat een afgeleide is van “gattar” in het Arabisch, dan betekent dat “ het gevaar” :cool:
Ik las dat het "de oplettende" betekent. Dus dat matcht wel met gevaar.
 
Tja dat is zowat hetzelfde. Hij moet Nederland dankbaar zijn dat hij de Nationale jeugdelftallen heeft mogen doorlopen.
Zowel onder de 15, als onder de 16, onder de 17 en onder de 19.
Daar mag hij best wel wat voor terugdoen, door zich idd loyaal te tonen, en door, voor Nederland in de toekomst uit te komen.
Bovendien, idd hier geboren.
Wat is hier denigrerend aan IPF?

Misschien omdat Marokkaanse Nederlanders subtiel (de blik van mensen als je een bus binnen stapt) en minder subtiel (' minder! Minder!') merken dat ze niet bepaald worden gewaardeerd, en dan nog eens dankbaar moeten zijn, ook.

Misschien moeten wij Mo wel dankbaar zijn omdat hij zijn talent beschikbaar heeft gesteld aan de jeugdelftallen van Oranje.
 
Tja dat is zowat hetzelfde. Hij moet Nederland dankbaar zijn dat hij de Nationale jeugdelftallen heeft mogen doorlopen.
Zowel onder de 15, als onder de 16, onder de 17 en onder de 19.
Daar mag hij best wel wat voor terugdoen, door zich idd loyaal te tonen, en door, voor Nederland in de toekomst uit te komen.
Bovendien, idd hier geboren.
Wat is hier denigrerend aan IPF?
De hele 'daar mag hij wat voor terug doen' logica ontgaat mij. Het is niet dat hij onder contract stond bij de KNVB? Hij heeft geen geld verdient daar. Daarbij vind ik het logisch dat de Marokkaanse bond op die leeftijd nog geen jongens selecteerd met n dubbel paspoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan