Mohamed Ihattaren (M)

Nee, dit moeten wij als PSV'ers dus níet doen. Als wij alweer realisme erin proberen te brengen, wordt de pers al wel zeker nooit net zo enthousiast over een jonge PSV'er als bij een jonge Ajacied. Dus: #Ihattaren135miljoen #Ihattaren #denieuweMessi
Jammer dat hij niet bij de voorselectie van (Jong)Oranje zit. Je zal zien dat Marokko hem meteen gaat uitnodigen.
#IhattareninOranje was je nog vergeten Kronos. Is IPF ook weer gerustgesteld:maniac:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jammer dat hij niet bij de voorselectie van (Jong)Oranje zit. Je zal zien dat Marokko hem meteen gaat uitnodigen.
Ik kan me voorstellen dat een 17-jarige met 5 profwedstrijden nog niet uitgenodigd wordt voor Jong Oranje.
 
Ik kan me voorstellen dat een 17-jarige met 5 profwedstrijden nog niet uitgenodigd wordt voor Jong Oranje.
Waarom niet? Frenkie de Jong werd na pakweg een halfjaar constant spelen al uitgenodigd voor het grote Oranje en maakte vervolgens een droomtransfer. Strootman speelde pas 3 maanden bij Utrecht toen hij een uitnodiging voor Oranje kreeg.
 
Jammer dat hij niet bij de voorselectie van (Jong)Oranje zit. Je zal zien dat Marokko hem meteen gaat uitnodigen.
Temeer daar er maar 4 middenvelders bij de selectie van Jong Oranje zitten. Zal wel z'n leeftijd zijn, net 17, dan hoort hij nog bij een ander Nl elftal. Toch raar, als je oud genoeg bent om bij PSV in de basis te staan, zou je toch ook gewoon uitgenodigd moeten worden voor Jong Oranje.
 
Temeer daar er maar 4 middenvelders bij de selectie van Jong Oranje zitten. Zal wel z'n leeftijd zijn, net 17, dan hoort hij nog bij een ander Nl elftal. Toch raar, als je oud genoeg bent om bij PSV in de basis te staan, zou je toch ook gewoon uitgenodigd moeten worden voor Jong Oranje.
Aissati speelde op zijn 17e een EK met Jong Oranje. Leeftijd zegt niets. Maar goed heb ik eerder gezegd dat de KNVB gerund wordt door stel nobody’s. Als Jan Smit en Erik Gudde de trainers moeten aanstellen dan weet je het wel. Natuurlijk ze hebben ook Koeman aangesteld maar die keuze was niet zo moeilijk.
 
Tja, misschien al hij een langere serie al gespeeld had. Ik kan dit ook als PSV-er niet gek vinden.
 
Tja, misschien al hij een langere serie al gespeeld had. Ik kan dit ook als PSV-er niet gek vinden.

Ja, alsof Marokko dat zich een reet interesseert. Die sturen Wotte erop af, met een geldschip of wat dies meer zij.
Nederland weer roomser dan de paus?
Selecteren voor Oranje die gozer en in laten vallen!
Zegt hij dan af, weet je verder genoeg.
 
Laatst bewerkt:
https://www.vi.nl/nieuws/gakpo-en-stengs-in-voorselectie-jong-oranje-ihattaren-nog-niet

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...niet-hem-paar-minuten-te-laten-invallen-.html

Dan neem ik aan dat Koeman hem selecteert voor Oranje.
Langeler met een lulverhaal over het niet laten invallen van een jeugdige speler voor een paar minuten. Een jeugdige debutant in Oranje valt toch per definitie maar een paar minuten in.
En dan geen selectie voor Jong.

Zo stom zullen Koeman en MvB toch niet zijn????
Nee dat commentaar snapte ik wel. Hij geeft aan we selecteren hem niet om hem daarna in te laten vallen voor een paar minuten zodat hij geen keuze heeft. Hij gaat minuten maken omdat hij verdiend minuten te maken of nog niet en dan later de keuze.

Dat vind ik een vrij positief (wellicht naief) beleid.
 
Hij moet natuurlijk doen wat hij zelf wil, alhoewel ik het een beetje hypocriet zou vinden als hij niet voor Oranje kiest nadat hij wel voor al onze jeugdelftallen heeft gespeeld. Maar wat zou het mooi zijn als hij kiest voor Oranje, een toekomstig middenveld met Mo, de Jong en van de Beek lijkt me echt wereldtop. Als hij de rest van het seizoen basisspeler wordt bij PSV moet Koeman hem gewoon oproepen, zo is het bij de Ligt immers ook gegaan.
 
Hij moet natuurlijk doen wat hij zelf wil, alhoewel ik het een beetje hypocriet zou vinden als hij niet voor Oranje kiest nadat hij wel voor al onze jeugdelftallen heeft gespeeld. Maar wat zou het mooi zijn als hij kiest voor Oranje, een toekomstig middenveld met Mo, de Jong en van de Beek lijkt me echt wereldtop. Als hij de rest van het seizoen basisspeler wordt bij PSV moet Koeman hem gewoon oproepen, zo is het bij de Ligt immers ook gegaan.

Ehhh... Van de Beek wereldtop?
 
Ehhh... Van de Beek wereldtop?

Ik denk zeker dat hij tot net een stapje onder de wereldtop door kan groeien. Maar in combinatie met Frenkie waarmee hij al een tijdje samenspeelt zou een combinatie van deze drie zeker een middenveld van topkwaliteit kunnen worden.
 
Jammer dat hij niet bij de voorselectie van (Jong)Oranje zit. Je zal zien dat Marokko hem meteen gaat uitnodigen.

Hij is wijs genoeg om zijn eigen keuze te maken. Hij heeft toch ook een contract getekend bij PSV. Dat is een zeer wijs besluit. (Y)
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Hij is wijs genoeg om zijn eigen keuze te maken. Hij heeft toch ook een contract getekend bij PSV. Dat is een zeer wijs besluit. (Y)
Dat wil niet zeggen dat ik blij moet zijn met zijn eventuele besluit om voor Marokko te kiezen ;)
 
Zullen we maar even afwachten of hij na zijn 18e dat ook doet? ;)
Grapje. Hij heeft zover ik kan beoordelen goede broers die hem voorlopig met beide benen op de grond houden.
Laat de Magic Sultan Mo, onze Frenkie worden waar heel Europa het over heeft! Hoop doet leven.

Laten we er inderdaad vertrouwen in hebben. Als je op die leeftijd al zulke grote verleidingen hebt weten te weerstaan vanuit de grootste clubs van de wereld en de beste zaakwaarnemers, dan verdien je het voordeel van de twijfel.

Kan een interessante wedloop gaan worden tussen PSV en Ajax als het gaat om supertalenten. Ajax opent de aanval eerst met Frenkie. PSV countert met sultan Mo. Ajax slaat alweer terug met Unuvar. Dat wordt nog een grotere dan Frenkie. Benieuwd of we een briljantje hebben in categorie onder 16.
 
Kan een interessante wedloop gaan worden tussen PSV en Ajax als het gaat om supertalenten. Ajax opent de aanval eerst met Frenkie. PSV countert met sultan Mo. Ajax slaat alweer terug met Unuvar. Dat wordt nog een grotere dan Frenkie. Benieuwd of we een briljantje hebben in categorie onder 16.

Laten we het hopen, want fatsoenlijke aankopen doen zijn ze wel verleerd bij PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Laten we het hopen, want fatsoenlijke aankopen doen zijn ze wel verleerd bij PSV.

Niet verleerd, maar ondergebracht bij een beginneling. Hoop dat we de strijd met Ajax om talenten in eigen land gaan winnen nu PSV veel nadrukkelijker dan Ajax de jeugd de kans geeft. In dat opzicht verdient Van Bommel een pluim. Overigens spelen bij O16 drie mocro's, dus mocht het niet lukken met Mo, mag ik blijven hopen op een geslaagd Marokkaans-Nederlandse PSV-huwelijk :D

Edit/add it: helemaal vergeten dat er bij O15 Chahid el Allachi voetbalt. Is uit die lichting het grootste talent. En raad eens? Komt ook nog eens uit Den Bosch!:CHEER:
 
Niet verleerd, maar ondergebracht bij een beginneling. Hoop dat we de strijd met Ajax om talenten in eigen land gaan winnen nu PSV veel nadrukkelijker dan Ajax de jeugd de kans geeft. In dat opzicht verdient Van Bommel een pluim. Overigens spelen bij O16 drie mocro's, dus mocht het niet lukken met Mo, mag ik blijven hopen op een geslaagd Marokkaans-Nederlandse PSV-huwelijk :D

Edit/add it: helemaal vergeten dat er bij O15 Chahid el Allachi voetbalt. Is uit die lichting het grootste talent. En raad eens? Komt ook nog eens uit Den Bosch!:CHEER:

Des nie kut!
 
Mark my words....Ihattaren wordt de nieuwe Afellay : hij blijft nog zeker 2 seizoenen na dit seizoen spelen in het shirt van PSV, gaat daarna naar een Europese Topclub ( Spanje of Engeland bijvoorbeeld) en hij kiest met volle verstand voor Oranje.
 
Mark my words....Ihattaren wordt de nieuwe Afellay : hij blijft nog zeker 2 seizoenen na dit seizoen spelen in het shirt van PSV, gaat daarna naar een Europese Topclub ( Spanje of Engeland bijvoorbeeld) en hij kiest met volle verstand voor Oranje.

Hopelijk blijft hem het blessureleed bespaard. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan