Mohamed Ihattaren (M)

Ihattaren viel goed in, en had pech met zijn schot in het zijnet. Hopelijk blijft hij nog enkele jaren bij ons. Smaakmaker netals Gakpo.
 
Mwah, momenteel is het meer Onderdaan Pablo.
De andere twee kan ik me wel in vinden...:CHEER:
Een jonge koning heeft altijd zijn ups en downs;) Daar zullen Sultan Mo en Keizer Cody er ook moeten geloven, vroeg of laat.
 
Een jonge koning heeft altijd zijn ups en downs;) Daar zullen Sultan Mo en Keizer Cody er ook moeten geloven, vroeg of laat.
Naar mijn mening, zijn Sultan Mo en Keizer Gakpo veel constantere spelers dan gevallen Koning Pablo. Ik verwacht dat beide invallers, structureel gaan presteren. Zij willen graag, en barsten van de technische bagage. Beiden doen er alles aan om te winnen.
 
Naar mijn mening, zijn Sultan Mo en Keizer Gakpo veel constantere spelers dan gevallen Koning Pablo. Ik verwacht dat beide invallers, structureel gaan presteren. Zij willen graag, en barsten van de technische bagage. Beiden doen er alles aan om te winnen.

Dat is dan ook wel weer wat opportunistisch. Koning Pablo heeft een hele serie prima wedstrijden neergezet. Nu misschien wat minder, maar dat is op zijn leeftijd niet vreemd. Sultan Mo en Keizer Cody hebben nog alles te bewijzen.
 
Dat is dan ook wel weer wat opportunistisch. Koning Pablo heeft een hele serie prima wedstrijden neergezet. Nu misschien wat minder, maar dat is op zijn leeftijd niet vreemd. Sultan Mo en Keizer Cody hebben nog alles te bewijzen.
Ik vind mijn mening niet zo opportunistisch hoor, eerder realistisch. Ik ben blij dat van Bommel, die ik gisteren bijna verguisd had, het in deze 2 spelers ziet zitten. Koeman prees Rosario om zijn spel vooruit. Iets, wat ik pas in de 2e helft zag gebeuren bij hem, tegen Utrecht. Mede, omdat Dumfries meer opkwam.
 
Naar mijn mening, zijn Sultan Mo en Keizer Gakpo veel constantere spelers dan gevallen Koning Pablo. Ik verwacht dat beide invallers, structureel gaan presteren. Zij willen graag, en barsten van de technische bagage. Beiden doen er alles aan om te winnen.
Sultan Mo en Keizer Gakpo kunnen toch niet constanter zijn? Ze zijn net 2x ingevallen!
 
Rosario was, samen met de Jong, de enige die niet door de ondergrens zakte tijdens het matige spel na de winterstop. Rosario is m.i. juist heel constant. Eerste helft tegen Utrecht was niet top.

Over Ihatarren, zat gister op hem te letten, evenals op Gakpo, daar zit veel toekomstmuziek in. Slimme, handige speler. Klein baasje ook. Hopen dat we hem kunnen behouden voor een langere periode.
 
Ik vind mijn mening niet zo opportunistisch hoor, eerder realistisch. Ik ben blij dat van Bommel, die ik gisteren bijna verguisd had, het in deze 2 spelers ziet zitten. Koeman prees Rosario om zijn spel vooruit. Iets, wat ik pas in de 2e helft zag gebeuren bij hem, tegen Utrecht. Mede, omdat Dumfries meer opkwam.
Je zegt het zelf, “ mede omdat Dumfries meer opkwam”. Aanvallen en verdedigen doe je met z’n allen. Als de verdedigers niet aansluiten en de intentie steeds rondbreien is, dan gaat Rosario ook daarin mee. Al vanaf voor de winterstop is PSV steeds voorzichtiger gaan spelen. Ik weet niet of dat de opdracht van de trainer is of de vormdiep van een aantal spelers maar ik merkte dat al eerder op. Ook Bergwijn speelt veel voorzichtiger zo ook Schwaab en Dumfries.
 
Barcelona komt binnenkort naar Eindhoven om Ihattaren vast te leggen, waarbij hij volgend seizoen voor 1 seizoen uitgeleend zou worden aan PSV....tenminste, als ik de voetbalsites mag geloven. Ook Chelsea, City en Bayern zouden serieuze interesse hebben in Ihattaren. Tijd voor JDJ om snel om de tafel te gaan zitten met Ihattaren en zaakwaarnemer en zijn contract met 2-3 seizoenen te verlengen, voordat Barcelona of welke andere Topclub hem spotgoedkoop vastlegt voor maximaal 10 miljoen euro....wie weet kan PSV over 2 jaar ook 75-100 miljoen euro vangen voor Ihattaren, onze eigen "Frenkie".....
 
Barcelona komt binnenkort naar Eindhoven om Ihattaren vast te leggen, waarbij hij volgend seizoen voor 1 seizoen uitgeleend zou worden aan PSV....tenminste, als ik de voetbalsites mag geloven. Ook Chelsea, City en Bayern zouden serieuze interesse hebben in Ihattaren. Tijd voor JDJ om snel om de tafel te gaan zitten met Ihattaren en zaakwaarnemer en zijn contract met 2-3 seizoenen te verlengen, voordat Barcelona of welke andere Topclub hem spotgoedkoop vastlegt voor maximaal 10 miljoen euro....wie weet kan PSV over 2 jaar ook 75-100 miljoen euro vangen voor Ihattaren, onze eigen "Frenkie".....
Gerenommeerde sites of die clickbait-knuppels die elkaar napraten?
 
Soccernews ....meerdere berichten over Ihattaren op deze voetbalsite...Soccernews geen gerenommeerde site...??
Jij geeft geen bron in jouw bericht. Of soccernews betrouwbaar is... Geen idee. Zolang VI niks meldt neem ik t meestal met n korreltje zout.
 
Terug
Bovenaan Onderaan