Mohamed Ihattaren (M)

Ik snap Mo wel. Als je een half jaar in die kille slangenkuil hebt gezeten dan verlang je natuurlijk terug naar het warme nest.
 
Gewoon niet aan deze jongen beginnen. Hij heeft je al een keer laten zakken. En het gaat gewoon niets worden. Gewoon bedanken en weer verder. Zonde van de tijd, geld en moeite
 
De logische volgende stap in zijn voetbalcarriere is een tweededivisieclub in Turkije. Velen zijn hem voorgegaan. Daarna nog een jaartje in Oostenrijk of Belgie of zo en dan terugkeren op de NL velden bij RKC.
 
Als Marcel zegt: het speelt NU niet, dan weet je al dat het er wel gaat spelen..
Eigenlijk kun je nooit weten wat er aan de hand adhv Marcel. Hij heeft al zovaak de (volledige) waarheid achtergehouden.

Wellicht prima hoor, we zijn een bedrijf, dus je moet niet alles op straat gooien. Daar hoor je mij niet over. Maar geen idee wat er precies allemaal speelt.
 
Als PSV verstandig is, is de streep onder het hoofdstuk Mo een hele dikke en definitief. Alleen maar onrust, zowel qua extra aandacht die hij nodig heeft als qua entourage.

Precies. Wordt in de media weer één groot circus met alles onder een vergrootglas.
 
Als het gratis is (geen transfersom, een mager contractje) is het het proberen wellicht wel waard? Is in potentie een fantastische voetballer.
Ik zou dat geen slecht idee vinden en dat heb ik al eerder tussen alle berichten door ook een keer gezegd. Je zou natuurlijk denken, waar begin je aan? Maar wat heb je te verliezen? Wellicht wat negatieve communicatie rondom hem als het toch mis gaat. Nou dan maar wat negatieve publiciteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan