Mohamed Ihattaren (M)

Mootje zelf lacht er mee:


En daarvoor filmde hij zichzelf achter het stuur, luisterend naar een of ander gangster rapper die waarschijnlijk wat stoere teksten had waarmee hij iets probeert te zeggen. Ik kan geen enkel medelijden hebben met iemand die er zo lacherig mee om gaat. En daarnaast zo praat over een auto van tonnen die zomaar vervangen kan worden, terwijl meneer al 2 jaar geen fatsoenlijke pot heeft gespeeld. Nee lekker man. Ontspoord ventje van 20 krijgt meer voor elkaar dan een hardstuderende 20'er. Maar hij is zooo zielig. Studenten die 20 zijn, omkomen in de studieschuld, huurprijzen betalen waar je bang van wordt, het moeten doen met een kut loontje bij een bijbaan, misschien ook wel hun vader zijn verloren. Die zijn zielig. Niet deze pisvlek die in een compleet andere realiteit leeft, omdat hij door die kut voetbal op zijn 20ste al bijna financieel onafhankelijk is en daar al jaren geen ene fuck meer voor hoeft te doen.

Ik geloof niet dat de gemiddelde 20 jarige zoveel kansen krijgt als Mo iedere keer krijgt. Mocht het verhaal waar zijn dat de Mocro Maffia achter hem aan zit, is dat zeker sneu. Maar als ik iedere keer zijn reactie zie op dit soort berichten, dan kan ik me niet voorstellen dat je jezelf als zo'n debiel blijft gedragen. Dan piep je echt wel anders.
Kinderen die honger hebben en geen dak boven hun hoofd hebben zijn zielig. Jouw voorbeeld staat daar ver van af.
 
Het verhaal ging toch dat die gasten in zijn auto reden? Dan zijn het toch bekenden/vrienden van hem? En komt de dreiging vanuit een andere hoek wellicht.

Ben zelf voor tweede, derde of vierde kansen, maar denk dat geen club hier zijn handen nog aan brandt als er echt banden zijn met de mocro maffia.
Geen idee, maar zo gaat dat met die mocro mafia. Het ene moment zijn het je vriendjes en het andere moment hakken ze je kop eraf. Ik zou er als club je vingers ook niet aan branden. Die jongen lijkt mij veel te labiel en teveel slechte mensen in zijn omgeving. Lijkt mij nu wel duidelijk dat het zijn vader is geweest die alle stoorzenders buiten hield. Nu is er geen redden aan. Blijft wel zonde, zoveel verspild talent.

Ben geneigd om te zeggen dat je daar voortaan ook op moet selecteren bij jeugdspelers, maar dat is natuurlijk onzin. Geen een ontwikkeling is hetzelfde. Saibari schijnt ook niet de makkelijkste geweest te zijn in België, maar bij hem wel het kwartje op tijd gevallen.
 
Bijzonder sneu verhaal is dit geworden. Exact waar ik voor vreesde. Die gaat straks teruggestuurd worden naar Italie en dan is het definitief gedaan met zijn carriere. Los van zijn carriere vind ik het bovenal sneu voor de persoon Ihattaren. Velen hier zijn klaar met hem als sporter, als voetballer, als PSV'er - dat begrijp ik allemaal wel, maar minder goed begrijp ik mensen die enigszins met leedvermaak lijken te kijken naar zijn situatie. Hij blijft een mens en is wel wat meer dan een FIFA-poppetje dat teleur heeft gesteld in een spelletje, zou je denken.

Hij heeft bovengemiddeld veel kansen gehad - alleen maar omdat hij toevallig goed tegen een bal aan kan trappen - dus dat zal bijdragen aan het gevoel van leedvermaak of onverschilligheid, maar het is hoe je het wendt of keert sneu voor hem. Ik denk nog steeds dat hij een jongen is met het hart op de goede plek, maar helaas ook eentje die emotioneel en mentaal op z'n zachtst gezegd zeer labiel is. Dat gecombineerd met zijn omgeving maakt dat hij continu problemen aan blijft trekken. Een tikkende tijdbom :(
Voor de goede orde. Hij doet het zichzelf aan.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft bovengemiddeld veel kansen gehad - alleen maar omdat hij toevallig goed tegen een bal aan kan trappen - dus dat zal bijdragen aan het gevoel van leedvermaak of onverschilligheid, maar het is hoe je het wendt of keert sneu voor hem

En dat is voor een van de redenen om veel harder te oordelen, zoveel kansen en het verneuken, dan is een bak leedvermaak datgene wat je toekomt...

Iemand uit Rotterdam-West heeft nooit een tweede, derde, vierde, vijfde en tachtigste kans gehad. Als je het dusdanig verneukt als Mo dan verdien je de bak stront gewoon. Ja hard maar ook heel eerlijk tegenover al die andere kinderen die zijn kansen en geluk niet hebben gehad, die het veel meer verdienen dan een volgevrete mo.
 
En dat is voor een van de redenen om veel harder te oordelen, zoveel kansen en het verneuken, dan is een bak leedvermaak datgene wat je toekomt...

Iemand uit Rotterdam-West heeft nooit een tweede, derde, vierde, vijfde en tachtigste kans gehad. Als je het dusdanig verneukt als Mo dan verdien je de bak stront gewoon. Ja hard maar ook heel eerlijk tegenover al die andere kinderen die zijn kansen en geluk niet hebben gehad, die het veel meer verdienen dan een volgevrete mo.
Mo wordt binnen nu en een half jaar gewoon geliquideerd. Begeeft zich blijkbaar in rare kringen. Pakt de vriendin af van die ben even zijn naam kwijt. Nee die is over een half jaar niet meer onder ons.
 
Mo wordt binnen nu en een half jaar gewoon geliquideerd. Begeeft zich blijkbaar in rare kringen. Pakt de vriendin af van die ben even zijn naam kwijt. Nee die is over een half jaar niet meer onder ons.
Ik verwacht ook zoiets. Het laten branden van auto's is meestal een waarschuwing, vooral als het ook nog eens bij je broer gebeurd. De volgende stap is geen waarschuwing meer. Hoe sneu het ook is voor 'm, hij is zelf verantwoordelijk voor zijn daden, niet zijn vader (ook niet indirect wegens zijn overlijden), niet zijn moeder of familie/vrienden. Hij zal zelf wel een gevoel van onoverwinnelijkheid hebben, narcisme of wat dan ook, maar een kogel kan je niet wegkoppen.
 
Mo wordt binnen nu en een half jaar gewoon geliquideerd. Begeeft zich blijkbaar in rare kringen. Pakt de vriendin af van die ben even zijn naam kwijt. Nee die is over een half jaar niet meer onder ons.
T is maar wat je 'gewoon' vind, zeker een VI-kijker ;)

Maar ff zonder dollen, ik kan schrijven wat ik wil, maar jouw stelling kan ik niet keihard ontkrachten. Triest, de kans hebben om 'eenvoudig' rijk te worden met je voeten en dan ogenschijnlijk zo afglijden.
 
Ik verwacht ook zoiets. Het laten branden van auto's is meestal een waarschuwing, vooral als het ook nog eens bij je broer gebeurd. De volgende stap is geen waarschuwing meer. Hoe sneu het ook is voor 'm, hij is zelf verantwoordelijk voor zijn daden, niet zijn vader (ook niet indirect wegens zijn overlijden), niet zijn moeder of familie/vrienden. Hij zal zelf wel een gevoel van onoverwinnelijkheid hebben, narcisme of wat dan ook, maar een kogel kan je niet wegkoppen.
Tja, ik weet niet wat er precies aan de hand is. Maar het vriendinnetje van een crimineel "afpakken" zou toch niet moeten vallen onder "eigen schuld dikke bult" mocht dit verder escaleren.
 
Tja, ik weet niet wat er precies aan de hand is. Maar het vriendinnetje van een crimineel "afpakken" zou toch niet moeten vallen onder "eigen schuld dikke bult" mocht dit verder escaleren.
Onder weldenkende mensen met normen en waarden wel ja, eens. Laat dat nou net ontbreken in dat soort kringen. In combinatie met een hoop trots die lastig te relativeren is voor hen = de formule tot een hoop shit.
 
Ik zeg het, gewoon omdat het kan: ik hoop eigenlijk dat PSV hem kan oppikken. Het enige risico is dat ie opnieuw faalt, so what? Ik denk dat Ruud en vooral Rutten dit in goede banen kunnen leiden. En anders is het weer het zoveelste talent die het niet heeft gered en is het weer vooral voor hem zelf een nieuwe teleurstelling en niet zo zeer voor ons. Want wij verwachten eigenlijk niets meer. Iemand van 20 jaar mag van mij nog de 10e kans krijgen. Hij heeft ten slotte geen moord gepleegd of zo.
Ja ik weet het, dat is vloeken in de kerk/moskee maar daar heb ik mijn leven geen last van gehad.
waanzin is het steeds uitvoeren van hetzelfde experiment maar elke keer een ander resultaat verwachten. Vele mensen hebben het geprobeerd met Mo, maar het is tot nu toe niemand gelukt om het in goede banen te leiden. Zolang hij zelf niet wil zal het niemand ook lukken denk ik. Triest voor de persoon Mo, maar hij heeft voldoende kansen gekregen. De volgende kans is wat mij betreft in een "normaal" leven (dus niet als topsporter).
 
Na een half jaar relatie jezelf verloven terwijl je 17 bent, met iemand die zijn werkgevers niet eens trouw kan beloven. Dan heb je wel hele goede hoop hoor :maniac:
Hij heeft toch pas sinds een maand een relatie en niet een half jaar?
Ik vind het erg ingewikkeld allemaal, het ene moment zegt de media dat hij bedreigd zou zijn vanuit de criminele sector en het andere moment verdenken ze zijn beste vriend Aboukhlal?:


"Opnieuw een extra hoofdstuk omtrent Mohamed Ihattaren aan wat je toch wel een soap mag noemen. De Ajacied zou namelijk geen bedreigingen ontvangen vanuit het criminele circuit, maar de reden zou in de relationele sfeer liggen."


"Ihattaren stapt het huwelijksbootje in
Mohamed Ihattaren is getrouwd, zo maakt hij bekend via Instagram. De middenvelder huwt Yasmine Driouech, die bekend is van TikTok en eerder een relatie zou hebben gehad met Zakaria Aboukhlal. Het gerucht gaat zelfs dat ze verloofd was met de aanvaller van Toulouse"

En hoeveel autos zijn er in vlammen op gegaan?
Op Voetbalzone staat dat de auto van zijn broer vorige week in de brand is gestoken en gisteren zijn eigen Porsche.
In augustus kwam er een bericht op Voetbalzone uit waarin stond dat er een uitgeleende auto was uitgebrand en daarin staat dat er vroeger ook al een auto van hem in de brand ging:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...n-behoorlijke-crimineel-auto-in-de-brand.html 4 autos dan?
 
Hij heeft toch pas sinds een maand een relatie en niet een half jaar?
Ik vind het erg ingewikkeld allemaal, het ene moment zegt de media dat hij bedreigd zou zijn vanuit de criminele sector en het andere moment verdenken ze zijn beste vriend Aboukhlal?:


"Opnieuw een extra hoofdstuk omtrent Mohamed Ihattaren aan wat je toch wel een soap mag noemen. De Ajacied zou namelijk geen bedreigingen ontvangen vanuit het criminele circuit, maar de reden zou in de relationele sfeer liggen."


"Ihattaren stapt het huwelijksbootje in
Mohamed Ihattaren is getrouwd, zo maakt hij bekend via Instagram. De middenvelder huwt Yasmine Driouech, die bekend is van TikTok en eerder een relatie zou hebben gehad met Zakaria Aboukhlal. Het gerucht gaat zelfs dat ze verloofd was met de aanvaller van Toulouse"

En hoeveel autos zijn er in vlammen op gegaan?
Op Voetbalzone staat dat de auto van zijn broer vorige week in de brand is gestoken en gisteren zijn eigen Porsche.
In augustus kwam er een bericht op Voetbalzone uit waarin stond dat er een uitgeleende auto was uitgebrand en daarin staat dat er vroeger ook al een auto van hem in de brand ging:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...n-behoorlijke-crimineel-auto-in-de-brand.html 4 autos dan?
Zou hem voortaan weigeren als verzekeringsmaatschappj.
 
Zijn net F1-gasten, een grote incest waar ze het allemaal onderling doen en elkaars exen/trueloves recyclen/hergebruiken etc,
 
Terug
Bovenaan Onderaan