Mohamed Ihattaren (M)


Goed contact, via een appje. En eigenlijk weet hij helemaal niets. Schreuder moet communicatie trainingen aan gaan bieden, daar kunnen we allemaal heel veel van leren.
Eerst was het... ik heb Mo niet gesproken..ik heb geen contact met Mo. En nu... ik heb contact met Mo en gesproken middels een whats appje.. Wat is het nou? Spreek je hem nu wel of niet? En waarom zo geheimzinnig doen over zijn situatie. Jezus man.. geef gewoon de status aan. Wat een aandacht trekkerij man. Voor iedereen is het kip en klaar dat Ajax hem niet over gaat nemen van Juve. Zeg dat dan gewoon. Gewoon een statement.. "Binnen Ajax hebben wij getracht Mo de kans te bieden die hij nodig heeft. Helaas zien wij na bijna een jaar niet de ontwikkeling die wij beiden voor ogen hadden. Hierdoor hebben wij samen in goed overleg besloten om de koopoptie niet te lichten."

Dan ben je gelijk van dat gezeik af.
 
'Ik kan er niet veel inhoudelijk over zeggen, ik weet alleen dat de gesprekken lopen. Daarbij moet ik het ook laten"

Die heb ik al een paar keer gehoord dit seizoen. Meer van dit.:maniac::grin:
 
Eerst was het... ik heb Mo niet gesproken..ik heb geen contact met Mo. En nu... ik heb contact met Mo en gesproken middels een whats appje.. Wat is het nou? Spreek je hem nu wel of niet? En waarom zo geheimzinnig doen over zijn situatie. Jezus man.. geef gewoon de status aan. Wat een aandacht trekkerij man. Voor iesereen is het kip en klaar dat ajax hem niet over gaat nemen van juve. Zeg dat dan gewoon. Gewoon een statement.. "Binnen Ajax hebben wij getracht Mo de kans te bieden die hij nodig heeft. Helaas zien wij na bijna een niet de ontwikkeling die wij beiden voor ogen hadden. Hierdoor hebben wij samen in goed overleg besloten om de koopoptie niet te lichten."

Dan ben je gelijk van dat gezeik af.

Schreuder lijkt een beetje gebruikt te worden als spreekpop. Waar Ten Hag dat ook was in de tijd van dickpickie. Schreuder mag blijkbaar niet bij de gesprekken tussen Mo en de club zijn, dat blijkt wel. Maar Hamstra hoor je alleen maar als het om transfers gaat, Huntelaar heb ik überhaupt nog nergens gehoord en Vd Sar is nog steeds aan het wegduiken voor vragen over Overmars.
 
Overduidelijk dat het einde oefening is voor onze Mo. Eigenlijk ben ik best geirriteerd hoe veel onrust hij bij onze club heeft veroorzaakt. Al die analysten die PSV de schuld gaf dat Mo niet genoeg speelminuten kreeg, het was allemaal zo zielig voor die jongen blabla.

Mo, dik verdiend jongen wat er nu op je af komt. Had je maar moeten bedenken dat het oliedom is om met zulk volk om te gaan. Je zoekt het maar uit :fy:
 
Terug
Bovenaan Onderaan