Mohamed Ihattaren (M)

Overigens, mogen we nu toch onderhand wel stellen dat ons Duitse schoolmeestertje misschien niet de perfecte tactiek had voor ons team en soms niet de beste wissels had maar wel heel veel tegendraadse beslissingen heeft gemaakt die achteraf beter voor ons zijn geweest. Hij heeft nooit de weg van de minste weerstand gekozen en bijna al zijn beslissingen hoe raar ze er op dat moment uitzagen, kloppen voor mij. Ook hoe hij Ginkeltje in een vroeg stadium meteen eruit heeft gehaald.
 

Wat een ongelofelijke verrassing moet het voor Ajax zijn dat ze in deze situatie zijn beland :maniac:

Nooit geweten trouwens dat hij dezelfde begeleider als Ballotelli kreeg
 

Wat een ongelofelijke verrassing moet het voor Ajax zijn dat ze in deze situatie zijn beland :maniac:

Nooit geweten trouwens dat hij dezelfde begeleider als Ballotelli kreeg
Mo is back. Again. Part 2. The sequel. Volume 3. The reissue.
 
T schijnt dat ze willen dat Mo zich laat bijstaan door een psycholoog.
Zou het vreemd vinden als dat niet al heel vaak geprobeerd is. Is een van de eerste dingen waar ik als club voor zou kiezen als je te maken hebt zo'n probleemgeval. Mag hopen dat PSV dat ook geprobeerd heeft.
 
Zou het vreemd vinden als dat niet al heel vaak geprobeerd is. Is een van de eerste dingen waar ik als club voor zou kiezen als je te maken hebt zo'n probleemgeval. Mag hopen dat PSV dat ook geprobeerd heeft.
Zal vast geopperd zijn, maar als de speler niet wil heb je weinig te eisen als club?
 
Zal vast geopperd zijn, maar als de speler niet wil heb je weinig te eisen als club?
Klopt, als Mo het niet nodig vind, dan houdt dat hele verhaal op. En ook al zegt hij ja en wil hij eigenlijk niet, dan kom je alsnog nergens. Psycholoog doet niets anders dan de juiste vragen stellen en jou laten praten totdat je bij de kern gaat komen en dus bij het probleem.

Maar ik denk dat er toch nu echt na 4 clubs in een hele korte periode geconcludeerd kan worden dat Mo barst van het talent/kwaliteit, maar hij niet de juiste persoonlijkheid heeft. Zijn vader kon hem denk ik met beide beentjes op de grond houden en als die er niet meer is en hij altijd heel veel aan hem heeft gehad, ja, da's lastig dan.
 
Overigens, mogen we nu toch onderhand wel stellen dat ons Duitse schoolmeestertje misschien niet de perfecte tactiek had voor ons team en soms niet de beste wissels had maar wel heel veel tegendraadse beslissingen heeft gemaakt die achteraf beter voor ons zijn geweest. Hij heeft nooit de weg van de minste weerstand gekozen en bijna al zijn beslissingen hoe raar ze er op dat moment uitzagen, kloppen voor mij. Ook hoe hij Ginkeltje in een vroeg stadium meteen eruit heeft gehaald.
Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.

Nee, (zucht) die Schmidt is geen lieverdje.


Die vd Heuvel. Hahaha. Oude PSV-er. Lekker stoken. Kan die ook niet ingezet worden om corruptie/voorkeur bij de knvb aan te kaarten en/of het dopingprogramma van Ajax boven tafel te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.

Nee, (zucht) die Schmidt is geen lieverdje.

Hij is gewoon fan van die serie. Ik zou het ook leuk vinden als T-Bag in mijb auto zal rijden.
 
Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.

Nee, (zucht) die Schmidt is geen lieverdje.


Die vd Heuvel. Hahaha. Oude PSV-er. Lekker stoken. Kan die ook niet ingezet worden om corruptie/voorkeur bij de knvb aan te kaarten en/of het dopingprogramma van Ajax boven tafel te krijgen?
Daar hebben we Thijs van den Brink en Gert-Jan Segers al voor.
 
Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.

Nee, (zucht) die Schmidt is geen lieverdje.


Die vd Heuvel. Hahaha. Oude PSV-er. Lekker stoken. Kan die ook niet ingezet worden om corruptie/voorkeur bij de knvb aan te kaarten en/of het dopingprogramma van Ajax boven tafel te krijgen?
Als die titel op waarheid berust dan is die jongen echt van het padje. Zowel moreel als geestelijk.
 
Het gevoel begint me toch meer te bekruipen dat Ihatarren klaar is bij Ajax. Die jongen zit zijn hele leven in een achtbaan.
Geen vast rugnummer, weken niet meer op niveau getrained. Niet nodig met de vele spelers voorin en talenten als Unuvar die ze kunnen brengen. Ajax heeft gegokt en verloren, schrijven een professioneel persberichtje dat Ihattaren en Ajax uit elkaar gaan en zeggen de huur op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan