Mohamed Ihattaren (M)


Ja, Ajax verhuurt eigen auto's aan criminelen. Dankzij hen blijft het drugscircuit draaiende en gaan er dagelijks honderden mensen kapot aan een verslaving. Alle kampioenschappen inleveren en terugzetten naar de 5e klasse, lijkt me een top oplossing! :maniac:

Het is wel zo'n raar verhaal. John zegt een hoop, maar eigenlijk heeft hij dat ook maar gehoord. Ihattaren heeft criminelen in zijn auto zitten, maar doet zelf niets crimineels. Ik snap het echt niet meer, maar daar smaakt de popcorn niet minder om.
 

Ja, Ajax verhuurt eigen auto's aan criminelen. Dankzij hen blijft het drugscircuit draaiende en gaan er dagelijks honderden mensen kapot aan een verslaving. Alle kampioenschappen inleveren en terugzetten naar de 5e klasse, lijkt me een top oplossing! :maniac:
Schattig dat Van den Heuvel zo naïef is dat hij denkt dat alle voetballiefhebbers, of je voor Ajax of PSV staat fan is van Mo :ROFL:
 
Schattig dat Van den Heuvel zo naïef is dat hij denkt dat alle voetballiefhebbers, of je voor Ajax of PSV staat fan is van Mo :ROFL:
Inderdaad en nog naiever dat hij denkt dat Mo niet betrokken is bij criminele zaken wanneer er dus criminelen in zijn auto rond rijden.
 
Inderdaad en nog naiever dat hij denkt dat Mo niet betrokken is bij criminele zaken wanneer er dus criminelen in zijn auto rond rijden.
Of hij handelt correct. Geen uitspraken doen dat Mo crimineel betrokken zou zijn wanneer dat niet bewezen kan worden
 
Of hij handelt correct. Geen uitspraken doen dat Mo crimineel betrokken zou zijn wanneer dat niet bewezen kan worden
Heb je gelijk in, denken en uitspreken zijn 2 verschillende dingen. Mogelijk loopt er een politie onderzoek naar die gasten dan moet hij inderdaad z'n mond houden
 
Wat een verhaal weer joh. En alweer een maand niet getraind en gespeeld, dat is dus opnieuw 5 kilo erbij en een half seizoen optrainen nodig om weer wedstrijdfit te worden. Volgend seizoen is 'ie weer het probleem van Juventus.
Die flikkeren m gewoon de deur uit als ze verstandig zijn...
 
Als ik niet zo'n klootzak was die van leedvermaak kon genieten had ik echt medelijden met hem, en zijn IQ van 38, en jaloezie op zijn miljoenen...

fa66277c9a7eb39b58a3e01536c28c52.png
 
Die jongen trekt problemen aan en ik weet niet of Ajax daar nu op zit te wachten. Hebben met Promes, Labyad, Overmars en Corona terugreis Portugal al de nodige problemen gehad en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar.
Ach die problemen vegen ze zo onder het tapijt in De Bijlmer. Doen net of er niets gebeurd is. :horen::zien::zwijgen: :speechless:
 
Mo heeft geen vast rugnummer gekregen bij Ajax. Pijnlijk.
En traint voorlopig dus apart van de groep.

 
Mohamed Ihattaren is deze week gestart met een individueel trainingsprogramma om fysiek fit te blijven. Komende week voeren de club en de speler gesprekken om te kijken hoe het vervolgtraject zal verlopen.
Hebben we dit niet vaker gehoord bij diverse clubs? :cautious:
Vervolgtraject ... :bye:
 
Terug
Bovenaan Onderaan