Mohamed Ihattaren (M)

Of hij traint voor zichzelf en komt geen vijf kilo aan? Maar met Ihattaren weet je het nooit, wedstrijdritme mist hij in ieder geval
Het erge is, met Ihattaren weet je het dus wel. 0 minuten Juventus, 0 minuten Sampdoria, 0 minuten eredivisie voor ajax, en natuurlijk de legendarische 5 minuten in de bekerfinale. En het aantal minuten in de voorbereiding van ajax?
 
Maar als er 0.0 aan de hand is, waarom staat ie dan niet op het trainingsveld? Niet fit is nl juist een reden om daar wél te zijn.
Ik heb geen idee.... Het is altijd wel wat met die gast

Bij Ajax dachten ze het wonderdoktertje te kunnen spelen nadat alles en iedereen werd wijsgemaakt dat Schmidt de boosdoener was. Blijkt dus niet zo makkelijk te gaan

Vond het wel vreemd eigenlijk dat zo veel mensen achter Mo staan, terwijl hij meerdere keren heeft laten zien een slechte teamgenoot te zijn en zijn figuurlijke middelvinger meerdere malen naar PSV opstak.
 
Serieus? Hij wordt bedreigd door criminelen (als het waar is) en jij vindt het karma omdat hij PSV te kakken heeft gezet? Come on.
Ik begin al met "het valt natuurlijk niet goed te praten", dus niet zo gevoelig. Bovendien lijkt het erop dat hij hier dus zelf aan bijgedragen heeft door zijn interesse in een 17-jarig meisje dat ook nog eens tot voor kort de vriendin van een van z'n vrienden was.
Dus dan maar de politiek correcte versie: ik denk dat hij zelf een bijdrage heeft geleverd aan de ontstane situatie, maar bedreiging is natuurlijk nooit goed.
Dat gezegd hebbende: als er dan toch zoiets moet gebeuren bij iemand, dan liever bij zo'n Judas als Mo dan bij, bij wijze van spreken, Cody Gakpo.

Dit is waarschijnlijk hoe Kwakkie zich constant voelt...
 
Ik begin al met "het valt natuurlijk niet goed te praten", dus niet zo gevoelig. Bovendien lijkt het erop dat hij hier dus zelf aan bijgedragen heeft door zijn interesse in een 17-jarig meisje dat ook nog eens tot voor kort de vriendin van een van z'n vrienden was.
Dus dan maar de politiek correcte versie: ik denk dat hij zelf een bijdrage heeft geleverd aan de ontstane situatie, maar bedreiging is natuurlijk nooit goed.
Dat gezegd hebbende: als er dan toch zoiets moet gebeuren bij iemand, dan liever bij zo'n Judas als Mo dan bij, bij wijze van spreken, Cody Gakpo.

Dit is waarschijnlijk hoe Kwakkie zich constant voelt...
Mja, ten eerste zei je: "Het val natuurlijk niet volledig goed te praten", daarmee suggereer je al dat je het ergens gewoon terecht vindt. En daarnaast vind ik het van hetzelfde niveau als: "Met alle respect, maar <insert respectloze opmerking>", dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.

Als je het niet zo bedoeld had, prima, maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken.
 
Mja, ten eerste zei je: "Het val natuurlijk niet volledig goed te praten", daarmee suggereer je al dat je het ergens gewoon terecht vindt. En daarnaast vind ik het van hetzelfde niveau als: "Met alle respect, maar <insert respectloze opmerking>", dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.

Als je het niet zo bedoeld had, prima, maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken.
Heb jij geen goede neus :maniac:
 
Je wordt natuurlijk niet zomaar en vanzelf bedreigd door criminelen (als dit verhaal überhaupt al waar is). Dat heeft een oorzaak en die oorzaak komt toch echt voort uit het gedrag van Mo. Gedrag wat niet past bij een professional, en al helemaal niet past bij een topsporter. Dan kunnen we wel roepen aaaaah zielig man voor die Mo maar dat gaat mij een beetje te ver. Het is een wisselwerking tussen respect geven en ontvangen. Deze jongen laat structureel zien geen respect te hebben voor mensen/partijen die hem respect geven. Wat mij betreft dus eigen schuld dikke bult als het verhaal dus überhaupt al waar is.

Zou mij niets verbazen wanneer Mo dit verhaal gewoon uit zijn duim zuigt omdat hij weer wat deadlines had gemist of toch even stiekem met zijn foute vriendjes op vakantie is geweest. Het verhaal valt toch niet door Ajax te verifiëren. Dacht er misschien mee weg te komen maar was mogelijk vergeten dat de directie van Ajax hier wel iets mee moest doen en er een veiligheidscoördinator bij betrekt. Het verhaal rommelt aan alle kanten, uit ervaring zeg ik dan hier speelt meer...
 
Laatst bewerkt:
ja Mo in love, Meisje in love en wordt dan met zijn leven bedreigd. Waarom denk ik dan? Omdat ie en foute gast is die geen goede baan heeft? Als ik een sprookje wil ga ik naar de Efteling en het sprookjes bos in. Vast veel meer aan de hand dan wij weten.
 
Hoe irritant ik de beste vrouw ook vind, ze heeft het vaak wel bij het rechte eind:


EBEDC712-AF8-B-4-B95-AE7-E-221-C0-CBC96-CB.png


Krijgt Kwakkie straks nog gelijk ook :maniac:
 
ja Mo in love, Meisje in love en wordt dan met zijn leven bedreigd. Waarom denk ik dan? Omdat ie en foute gast is die geen goede baan heeft? Als ik een sprookje wil ga ik naar de Efteling en het sprookjes bos in. Vast veel meer aan de hand dan wij weten.
Ik hoef het niet te weten om eerlijk te zijn. Veel te veel headlines van deze gast in nieuws, het lijkt wel een soapie.
 
Hoe irritant ik de beste vrouw ook vind, ze heeft het vaak wel bij het rechte eind:


EBEDC712-AF8-B-4-B95-AE7-E-221-C0-CBC96-CB.png


Krijgt Kwakkie straks nog gelijk ook :maniac:
Ja, en een stilstaande klok heeft ook 2maal daags gelijk. Geen idee wie die Yvonne is, we gaan het zien. Is wel weer een compleet andere lezing dan een fittie met zijn mattie over een meissie.

Ik hoef het niet te weten om eerlijk te zijn. Veel te veel headlines van deze gast in nieuws, het lijkt wel een soapie.
Zou John de Mol al langs geweest zijn bij Mo voor de rechten voor een musical ;)
 
Mja, ten eerste zei je: "Het val natuurlijk niet volledig goed te praten", daarmee suggereer je al dat je het ergens gewoon terecht vindt. En daarnaast vind ik het van hetzelfde niveau als: "Met alle respect, maar <insert respectloze opmerking>", dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.

Als je het niet zo bedoeld had, prima, maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken.
Laten we hoe dan ook maar eens afwachten of Mo'tje hier wel het zielige slachtoffer is of dat hij zich misschien toch wel zelf in dit soort kringen gemengd heeft, zoals in het bericht van robpsv11 gesuggereerd wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan