Mohamed Ihattaren (M)

Een van de redenen waarom we niet zo zeer moeten rouwen om dat Mo geen PSV’er meer is, is die contstante stroom aan vragen aan de trainer wat er met Mo is, die wij nu niet meer krijgen.
Ach we hebben nu een goeie vervanger voor Mo, genaamd Xavi Simons. En heb het idee dat hij minder problemen gaat opleveren dan Mo.
 
En morgen komt er een incest verhaal bij, dan is hij ook nog ghay, en zo zullen er tig verhalen komen. Hoe dan ook spannend...
 
In t artikel op t AD lees ik dat Schreuder aangeeft dat hij niet meer fit was. Geen woord over bedreigingen, hoop dat dat een broodje aap was. Verder sneu maar niet heel onverwacht.

Hij zei volgens mij toch dat ie niet weet wat er precies allemaal aan de hand is met Mo?
 
.
Met ruzie vertrekken bij je vrouw om vervolgens haar grootste vijand te gaan opgeilen en er zelfs bij in te trekken. Waylon is een lieverdje vergeleken bij deze boef. ;)
Waylon heeft nog het sex drugs en rock en roll excuus. Mo zou een topsporter moeten voorstellen
 
Nooit rustig rondom hem en krijg veel te veel aandacht als je het wegzet tegen zij prestaties. Ook ak bij ons. Ja weergaloos mooie voetballer. Maar weinig rendement en niet over een lange periode.
 
Alleen om het eindeloze gezeik richting de coach mag je blij zijn dat ie weg is.. Als koning Mo zich weer eens niet prettig voelt krijg je toch elke keer weer bakken met gezeik over je heen
Ik mis de krantenkoppen:

"Schreuder hekelt Mo!"
of
"Schreuder hult zich in onwetendheid omtrent Mo"
of
"Ihattaren zorgt voor ergernis bij Ajax"
of
"Ajax mysterieus over Ihattaren"


Het zijn allemaal lieve artikelen waarin vaag wordt gedaan en de loftrompet wordt afgespeeld vanwege de unieke werkwijze van ajax.
Ik zie geen enkel ander gebeuren als toen hij bij psv zat. Daar had hij dus ook een dip...hard trainen... weer tegen het 1ste aanzitten... invallen.. doelpuntje en dan weer door het ijs mentaal en weer opnieuw beginnen. Alleen waren de media meedogenloos richting psv en vooral Schmidt. De aanpak van Schreuder zou ook fantastisch en persoonlijk zijn...zelfs bij hem thuis geweest..."Alfred.. hoe gaat het met Mo.. kan je wat vertellen...Alfred.."
"Nee dat niet. Ik weet nu niet hoe het met hem gaat. Heb hem een tijdje niet gesproken" wtf zeg.. eerst stoer doen hoe persoonlijk je alles aanpakt als club om dan te zeggen dat je het niet weet omdat je hem een tijdje niet gesproken hebt.
 
Laatst bewerkt:
Nooit rustig rondom hem en krijg veel te veel aandacht als je het wegzet tegen zij prestaties. Ook ak bij ons. Ja weergaloos mooie voetballer. Maar weinig rendement en niet over een lange periode.
Inderdaad.


"Alfred, seizoensopening met 0-9 gewonnen van Fortuna, gefeliciteerd. Waar is Mohammed Ihatarren op dit moment? Vanuit welke hoek komen de bedreigingen? Weten we al iets meer over wanneer hij mee kan doen? Heb je ook al met de zus van Mohammed Ihatarren gesproken? Wat voor een persoon is zijn oma? Houdt Mo echt van spekjes in zijn andijviestampot?''
 
In een Telegram groep ging weer het gerucht dat hij door Aboukhlal werd bedreigd omdat Mootje met zijn ex gaat.

Heerlijke soap.
En dan ben ik zo’n type die dat dan een beetje gaat uitzoeken.

In maart/april zijn Aboukhlal en die griet uit elkaar gegaan. Zo ongeveer vlak na die tijd heeft Mo die meid ontmoet, zo lees ik. Maar dat klopt natuurlijk niet, lijkt mij, want Aboukhlal en Mo waren matties, dus die drie moeten elkaar gekend hebben.

Dat meisje is 17 jaar, waar hebben we het over als onderwerp van strijd? Die moet nog uitbotten. Dus klopt het gerucht wel?

Ik heb ook ergens gelezen dat de bedreigingen uit kamp-Aboukhlal, Marokko komen en niet van de speler zelf.
 
Laatst bewerkt:
Ik mis de krantenkoppen:

"Schreuder hekelt Mo!"
of
"Schreuder hult zich in onwetendheid omtrent Mo"
of
"Ihattaren zorgt voor ergernis bij Ajax"
of
"Ajax mysterieus over Ihattaren"


Het zijn allemaal lieve artikelen waarin vaag wordt gedaan en de loftrompet wordt afgespeeld vanwege de unieke werkwijze van ajax.
Ik zie geen enkele ander gebeuren als toen hij bij psv zat. Daar had hij dus ook een dip...hard trainen... weer tegen het 1ste aanzitten... invallen.. doelpuntje en dan weer door het ijs mentaal en weer opnieuw beginnen. Alleen waren de media meedogenloos richting psv en vooral Schmidt. De aanpak van Schreuder zou ook fantastisch en persoonlijk zijn...zelfs bij hem thuis geweest..."Alfred.. hoe gaat het met Mo.. kan je wat vertellen...Alfred.."
"Nee dat niet. Ik weet nu niet hoe het met hem gaat. Heb hem een tijdje niet gesproken" wtf zeg.. eerst stoer doen hoe persoonlijk je alles aanpakt als club om dan te zeggen dat je het niet weet omdat je hem een tijdje niet gesproken hebt.
Dat valt me ook wel op inderdaad. Maar als je er iets van zegt of het opmerkt dan ben je weer aan het camilero'en :ROFL: Dat verplicht Ajax geweldig moeten vinden omdat ze de Europese puntjes binnen harken kwam me op een gegeven moment ook wel de strot uit. Ik heb respect voor de prestaties van ze maar daar blijft het ook bij
 
Terug
Bovenaan Onderaan