Mohamed Ihattaren (M)

Ajax zonder Ihattaren naar Oostenrijk; ‘Zonder toestemming naar Marokko afgereisd’

link

Ajax communiceert nu op de officiële clubkanalen dat de twintigjarige middenvelder niet fit is. Er bereiken ons echter geruchten dat de werkelijke reden is dat Ihattaren zonder toestemming naar Marokko is afgereisd en zich al vier dagen niet bij Ajax heeft laten zien.

:unsure: Is hij toch weer aan het spijbelen? :cautious:

En Ajax had die jongen weer zo op de rit gekregen. Uhu.

Als hij daadwerkelijk "niet fit" zou zijn kan ik me niet voorstellen dat we dat pas horen nadat hij ook al twee oefenwedstrijden heeft gemist zonder enige communicatie daarover.
 
Eerst is hij geblesseerd toen was die stiekem naar marokko gegaan en nu wordt hij bedreigt..... Is het niet gewoon handig om te vertellen wat er aan de hand is. Want nu zijn er twee verhalen uit de duim gezogen.
 
Eerst is hij geblesseerd toen was die stiekem naar marokko gegaan en nu wordt hij bedreigt..... Is het niet gewoon handig om te vertellen wat er aan de hand is. Want nu zijn er twee verhalen uit de duim gezogen.
De duimen zijn op.
 
Dat is gewoon werkelijk van de pot gerukt. Hele vreemde is dat, volgends de geruchten, het niet voetbal gerelateerd zou zijn. Hele vreemde maar ook trieste situatie.
We weten dan ook niet wat hij allemaal buiten het voetbal uitspookt.
Gelukkig niet. Wat hij binnen het voetbal uitspookt overigens ook niet.
Hij doet maar wat hij niet laten kan.
 
Daar dacht ik ook aan. Misschien houdt het aantrekken van die gast wel een verband met de situatie rondom Mo. Na Antony was volgens mij Mo de tweede keus toch?
Volgens mij wel. Al lees ik nu weer berichten dat ie bedreigd zou zijn. Als t waar is heel sneu, maar iets zegt me dat t niet waar is, eerlijk gezegd
 
Terug
Bovenaan Onderaan