Mohamed Ihattaren (M)

Het is de manier waarop Ralf. Iedere fan heeft jarenlang voor die gast klaar gestaan. We hebben een heel boekwerk aan die gast afgeleverd met steun toen zijn vader overleefd. Vervolgens komt hij het seizoen erna aanzetten met zo'n vetpens. Het hele seizoen zeiken op alles en nog wat, maar nooit op zichzelf. Dan het 2e seizoen, zou je denken dat hij zichzelf wel beseft dat hij zelf moet werken. Maar natuurlijk niet. Meneer kon het niet hebben dat Schmidt hem geen Messi vond. Daarbij komt ook nog eens dat hij met alle liefde zijn matties van Ajax steunde door met shirtjes te gaan poseren, en hartjes te sturen naar een speler van AZ net nadat PSV van ze verloor. Vervolgens het vertrek forceren en naar Italië. Waar hij ook weer de puber uithangt. Allemaal de schuld van de club dat hij daar niet draait. Vervolgens gaat meneer naar de grootste concurrent van PSV. En daar bewijst hij ook niks geleerd te hebben, want hij weet niet hoe snel hij dingen moet reposten van zijn vriendjes die roepen dat iedereen stil moet zijn. 0.0 zelfreflectie. Ik heb ook nog nooit iets van dankbaarheid uit zijn bek horen komen van hoe wij voor die jongen hebben klaargestaan. En ook na zijn vertrek bij PSV, helemaal niks. Hij geeft er geen fuck om. Maar goed, hij is natuurlijk zo ontzettend zielig. Dat je pa overlijd is een vrijbrief om er niks meer om te geven.
Ook waar hoor, maar volwassen mannen die een ventje van 19 helemaal verrot schelden heb ik niet zoveel mee. Hij viel vandaag in omdat Ten Hag dat wilde. Negeer het wanneer zo iemand uitgekotst wordt door je, denk ik dan. Denk dat zijn ambities puur waren maar heeft een klap van de molen gehad en waarschijnlijk de verkeerde mensen om hem heen. Het is allemaal al eens gezegd dus laat het hier wel bij maar dan vind ik een Gomes een grotere lul die de club gefuckt heeft en nu als ambassadeur op mag treden.
 
Ik vond hem er trouwens nog steeds niet fit uit zien, duidelijk nog overgewicht. Zegt voor mij alles over wat Ajax voor intenties had. Ja, ze stonden achter, maar het psychologisch effect dat hij kan scoren tegen PSV heb je dan alsnog.
 
Ook waar hoor, maar volwassen mannen die een ventje van 19 helemaal verrot schelden heb ik niet zoveel mee. Hij viel vandaag in omdat Ten Hag dat wilde. Negeer het wanneer zo iemand uitgekotst wordt door je, denk ik dan. Denk dat zijn ambities puur waren maar heeft een klap van de molen gehad en waarschijnlijk de verkeerde mensen om hem heen. Het is allemaal al eens gezegd dus laat het hier wel bij maar dan vind ik een Gomes een grotere lul die de club gefuckt heeft en nu als ambassadeur op mag treden.

Hier ben ik het dan wel mee eens. Ik ben er ook niet van om hem dan maar de huid vol te schelden, maar ik snap heel goed waarom zoveel PSV fans zo over hem denken en hem uitkotsen. Hij heeft het hier allemaal zelf verbruid en op holle frasen na nooit iets van dankbaarheid getoond naar alles wat PSV EN de fans voor hem gedaan hebben, zij het in woorden, daden of iets er tussenin.
 
Wanneer die jongen hier het forum leest mag hij blij zijn dat hij voor Ajax speelt. Speel je bij PSV en scoor je er 3 ben je de held, ben je even de weg kwijt en maak je andere keuzes dan de PSV fans willen en je bent een stuk stront. Sommige jongens redden het gewoon niet meteen of helemaal niet. Ajax wilde hem hebben dan heeft hij gelijk dat hij daar heen gaat. Had hij gescoord had ik hem zijn gram wel gegund.
Kutjoch Mootje
 
Ook waar hoor, maar volwassen mannen die een ventje van 19 helemaal verrot schelden heb ik niet zoveel mee. Hij viel vandaag in omdat Ten Hag dat wilde. Negeer het wanneer zo iemand uitgekotst wordt door je, denk ik dan. Denk dat zijn ambities puur waren maar heeft een klap van de molen gehad en waarschijnlijk de verkeerde mensen om hem heen. Het is allemaal al eens gezegd dus laat het hier wel bij maar dan vind ik een Gomes een grotere lul die de club gefuckt heeft en nu als ambassadeur op mag treden.

Het feit dat Ten Hag hem al weken voor niet fit verklaart en vandaag ineens kon spelen. Ik vind het oprecht bijzonder.
 
Ook waar hoor, maar volwassen mannen die een ventje van 19 helemaal verrot schelden heb ik niet zoveel mee. Hij viel vandaag in omdat Ten Hag dat wilde. Negeer het wanneer zo iemand uitgekotst wordt door je, denk ik dan. Denk dat zijn ambities puur waren maar heeft een klap van de molen gehad en waarschijnlijk de verkeerde mensen om hem heen. Het is allemaal al eens gezegd dus laat het hier wel bij maar dan vind ik een Gomes een grotere lul die de club gefuckt heeft en nu als ambassadeur op mag treden.
Even naast wat Buitenspelgoal heeft gepost is het ook een provocatie dat hij invalt. Dan kan je een reactie verwachte. Misschien niet helemaal eerlijk naar hem persoonlijk maar wel actie => reactie.

Verder ben ik het met je eens dat ik het iets zieligs vind hebben om zo’n jongen uit te schelden. Zie ook het roepen naar Osaka. Ik denk dat Mo vooral met zichzelf in de knoop zit en uiteindelijk is dat natuurlijk diep triest. Met al zijn geld koopt hij geen geluk. (Wel goede therapie als hij slim is)
 
Even naast wat Buitenspelgoal heeft gepost is het ook een provocatie dat hij invalt. Dan kan je een reactie verwachte. Misschien niet helemaal eerlijk naar hem persoonlijk maar wel actie => reactie.

Verder ben ik het met je eens dat ik het iets zieligs vind hebben om zo’n jongen uit te schelden. Zie ook het roepen naar Osaka. Ik denk dat Mo vooral met zichzelf in de knoop zit en uiteindelijk is dat natuurlijk diep triest. Met al zijn geld koopt hij geen geluk. (Wel goede therapie als hij slim is)

Heel slim lijkt hij helaas niet te zijn afgaande op hoe hij communiceert en handelt, zie ook de verhalen van de professionele hulp fie PSV geboden zou hebben, maar die hij of weigerde of niet serieus nam.
 
Even naast wat Buitenspelgoal heeft gepost is het ook een provocatie dat hij invalt. Dan kan je een reactie verwachte. Misschien niet helemaal eerlijk naar hem persoonlijk maar wel actie => reactie.

Verder ben ik het met je eens dat ik het iets zieligs vind hebben om zo’n jongen uit te schelden. Zie ook het roepen naar Osaka. Ik denk dat Mo vooral met zichzelf in de knoop zit en uiteindelijk is dat natuurlijk diep triest. Met al zijn geld koopt hij geen geluk. (Wel goede therapie als hij slim is)
het gegeven dat ze m laten invallen geeft mij t gevoel dat ze niet t beste met Mo voorhebben.

Wat dat betreft een zorgelijk signaal als je kijkt naar de mens Mo ipv de voetballer.
 
Even naast wat Buitenspelgoal heeft gepost is het ook een provocatie dat hij invalt. Dan kan je een reactie verwachte. Misschien niet helemaal eerlijk naar hem persoonlijk maar wel actie => reactie.

Verder ben ik het met je eens dat ik het iets zieligs vind hebben om zo’n jongen uit te schelden. Zie ook het roepen naar Osaka. Ik denk dat Mo vooral met zichzelf in de knoop zit en uiteindelijk is dat natuurlijk diep triest. Met al zijn geld koopt hij geen geluk. (Wel goede therapie als hij slim is)
Mag ik hem even na zo’n gisteravond even uitschelden nadat ik het hier 2 jaar lang voor hem heb opgenomen? Ik dacht het wel! Niet zo moraalridderij hier hè. Het is na 1,5 jaar ellende met hem, na zijn overtapt naar Ajax, na weken lang gehoord te hebben dat hij zal invallen om de winnende tegen PSV te maken, na een invalbeurt nadat dezelfde arrogante kop had verklaard dat Ihattaren eerst moet kunnen rennen… Na dit alles en na zo’n finale wordt hij en eigenlijk Ajax even uitgescholden. Om dan die mensen zielig gaan vinden getuigt meer van moraalridderij dan genuanceerd willen zijn.
 
Ook waar hoor, maar volwassen mannen die een ventje van 19 helemaal verrot schelden heb ik niet zoveel mee. Hij viel vandaag in omdat Ten Hag dat wilde. Negeer het wanneer zo iemand uitgekotst wordt door je, denk ik dan. Denk dat zijn ambities puur waren maar heeft een klap van de molen gehad en waarschijnlijk de verkeerde mensen om hem heen. Het is allemaal al eens gezegd dus laat het hier wel bij maar dan vind ik een Gomes een grotere lul die de club gefuckt heeft en nu als ambassadeur op mag treden.
Wijze woorden. Geen moraalridder, gewoon beetje empathie voor 'n 19-jarig(!) joch dat de weg is kwijtgeraakt nadat hij zijn vaste oriëntatie (z'n vader) is kwijtgeraakt en te veel foute mensen tegen hem zeiden hoe goed-ie is.
 
De baas mag best nadenken over t welzijn van t personeel. Daarin is het gister op de bank zetten van Mo geen voorbeeld van. Of zit ie nu iedere week op de bank bij de hoofdmacht?
Zeker, maar is dus Mo niet aan te rekenen dat hij speelde. Wel Ajax dat hem misbruikte. Die zal daar niet lang blijven denk ik.
 
Heeft Ajax hem al gekocht of is hij alleen gehuurd? In het laatste geval zou Juve nog kunnen zeggen dat ze 'm niet willen verkopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan