Mohamed Ihattaren (M)

Waarom? Wat doen ze fout? Wat deden wij fout toen we Ajax versloegen met Ronald Koeman, Arnesen, Lerby, Vanenburg, en Kieft, en Feyenoord versloegen met Nielsen en Gullit?
Voornamelijk op het gedeelte als powerplay. Mo is al tijden niet fit. Net op de weg terug (???) en Ten Hag gaf recentelijk nog zijn twijfels. Als je hem dan 'toevallig' gaat inbrengen tegen PSV als je al voorstaat. Dan komt dat meer over als een naar powerplay move (arrogantie) dan dat ze het echt doen voor de ontwikkeling van Mo.

Dit is natuurlijk een hypothetisch scenario. Maar gezien de opsomming, corona vlucht, dickpics, theater op veld, NFT gokken en vast nog wat schandaaltjes die ik zo mis. Zou ik niet eens zo verbaasd zijn. Met alle respect voor de fans die er niks aan kunnen doen. Maar dit Ajax heeft wel echt het meest verziekte stelletje spelers en beleidsmannetjes in jaren. Dat die club met zoveel weg komt is echt ongelofelijk. Gelukkig krijgt het Ajax theater iniedergeval wat kritiek in de media. Hoewel, het bij PSV/Feyenoord nog vele malen erg zou zijn (zie casus Toivonen).
 
Dat Mike dit verwacht zegt natuurlijk niet erg veel. Op basis van wat precies zou Mo bij de selectie zitten? Als vervanger van Anthony?
 
Dat Mike dit verwacht zegt natuurlijk niet erg veel. Op basis van wat precies zou Mo bij de selectie zitten? Als vervanger van Anthony?
Puur als een display van machtsvertoon, "kijk ons eens het Nederlandse voetbal domineren". Iets anders kan ik me niet voorstellen. Rationeel gezien is er geen enkele reden waarom hij bij de selectie zou zitten. Ik geloof het dus ook niet totdat ik het zie.
 
Hier moet PSV makkelijk boven kunnen staan. Ihattaren bij de selectie, oh nee. Schakel je sentiment uit en het is een talentje dat lang stil heeft gestaan en niet van het niveau (meer) is dat zowel PSV als Ajax na moeten streven voor het eerste.
 
eerst zien, dan geloven enzo. Maar het zou kunnen en dan zal die wel vlak voor het einde, als Ajax voorstaat, ingebracht worde. Gewoon als teken van de "macht" van Ajax. Berghuis, Ihattaren...
Had precies dezelfde gedachte bij dit bericht. Stel Ajax staat dik 4-0 voor 10 minuten voor het einde en ze brengen Mo in die de 5-0 erin mag prikken, dan zou dat wel enorm vernederend zijn. Maar voorlopig staat het 0-0 en het enige wat Mo prikt is saté
 
Ook lekker voor die Ünüvar zeg. Die jongen wordt al jaren als groot talent gezien bij Ajax en laat ookcmooie dingen zien. En dan krijgt hij geen speelminuten omdat meneer Ten Hag roept dat hij nog niet beslissend kan zijn voor Ajaks. En dan komt er zo'n doner kebab aan en die wordt zelfs met 30kg vet op z'n botten opgenomen in de wedstrijdselectie.

Ik hoop dat dit haantjesgedrag van Ajax (kom op... Wel heel toevallig dat Mo nu net in de selectie wordt opgenomen) zich flink tegen hun keert en dat talenten gaan verkassen om elders aan speelminuten te komen
 
Ook lekker voor die Ünüvar zeg. Die jongen wordt al jaren als groot talent gezien bij Ajax en laat ookcmooie dingen zien. En dan krijgt hij geen speelminuten omdat meneer Ten Hag roept dat hij nog niet beslissend kan zijn voor Ajaks. En dan komt er zo'n doner kebab aan en die wordt zelfs met 30kg vet op z'n botten opgenomen in de wedstrijdselectie.

Ik hoop dat dit haantjesgedrag van Ajax (kom op... Wel heel toevallig dat Mo nu net in de selectie wordt opgenomen) zich flink tegen hun keert en dat talenten gaan verkassen om elders aan speelminuten te komen
Misschien kunnen we hem overhalen om hier te komen? Vast niet..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan