Mohamed Ihattaren (M)

Dan zou ik twitter maar vermijden...
Nee, op twitter zit allerlei pluimage, dat ik daar de meest extreme verwensingen tegenkom is ingecalculeerd. Hier op he forum werkt t over het algemeen anders, daarbij, van hoe ik IPF digitaal ken is hij ook aanspreekbaar op zulke dingen.
 
Sorry, maar als journalist is het volledig gerechtvaardigd dat op te schrijven.
Hij heeft de vrijheid ja. Vraag mij wel af of je dan als journalist bij VI hoort of bij een roddelblad ala Story.
Neem overigens aan dat meneer Timmer geen wederhoor gepleegd heeft bij Mo, dat is bij een dergelijke aantijging behoorlijk sneu te noemen.
 
Hij heeft de vrijheid ja. Vraag mij wel af of je dan als journalist bij VI hoort of bij een roddelblad ala Story.
Neem overigens aan dat meneer Timmer geen wederhoor gepleegd heeft bij Mo, dat is bij een dergelijke aantijging behoorlijk sneu te noemen.
Het gaat niet om vrijheid - het gaat om relevantie. Het is relevant om te weten waarom Mohamed Ihattaren niet geslaagd is bij PSV en Sampdoria. Zeker aangezien in eerdere fasen zowel Roger Schmidt als Toon Gerbrands de schuld kregen.
 
Het gaat niet om vrijheid - het gaat om relevantie. Het is relevant om te weten waarom Mohamed Ihattaren niet geslaagd is bij PSV en Sampdoria. Zeker aangezien in eerdere fasen zowel Roger Schmidt als Toon Gerbrands de schuld kregen.
Wederhoor is in de journalistiek nog relevanter, let op: ik heb het over journalistiek…
 
Wederhoor is in de journalistiek nog relevanter, let op: ik heb het over journalistiek…
Zou zomaar kunnen dat hij Mo gevraagd heeft en die net weer even geen zin had of verdwenen was en niemand wist waar hij zat… 😉
Dat hij dit als journalist opschrijft is wat mij betreft trouwens volstrekt logisch gezien het vreemde en repeterende gedrag van Mo.
 
Verschrikkelijk klaar met Ihattaren. Nu weer een interview in de telegraaf waarin hij uithaalt naar Schmidt. Het leest alsof hij het heeft over een amateurvereniging waar hij speelt en als a junior met het 1e meemag maar de trainer het niet zit zitten omdat hij een puber is en teveel zuipt op de vrijdagavond.

Hij is een prof voetballer, iets meer zelfreflectie zou op zn plaats zijn. Als je je hier al door uit het veld laat slaan dan ben je kansloos in het voetbal wereldje. Hoe denk je dat ze in italie spanje engeland met je omgaan; echt niet continu knuffelen. Klaar met deze vent. Laat het eerst maar eens zien voordat je weer gaat janken.
 
Hier op het forum weet je het tegenwoordig niet zo snel. Ik lees toch regelmatig veel afkeer richting Rik, omdat hij te traag zou zijn, het beleid van PSV te veel zou verdedigen etc. Ik lees zijn stukken, zeker de meer beschouwendere teksten, graag.

Eens. Ik vind dat Rik, de afgelopen 1-1.5 wel iets scherper/beter is geworden, ook schrijft hij wat "lichter" dan voorheen.
 
Verschrikkelijk klaar met Ihattaren. Nu weer een interview in de telegraaf waarin hij uithaalt naar Schmidt. Het leest als hij het heeft over een amateurvereniging waar hij speelt en als een junior met het 1e meemag maar de trainer het niet zit zitten omdat hij een puber is en teveel zuipt op de vrijdagavond.

Hij is een prof voetballer, iets meer zelfreflectie zou op zn plaats zijn. Als je je hier al door uit het veld laat slaan dan ben je kansloos in het voetbalwereldje. Hoe denk je dat ze in italië spanje engeland met je bezig; echt niet continu knuffelen. Klaar met deze vent. Laat het eerst maar eens zien voordat je weer gaat janken.
De gemakkelijkste weg : ANDEREN zijn altijd de boosdoeners en IK ben altijd het grote slachtoffer .
 
Verschrikkelijk klaar met Ihattaren. Nu weer een interview in de telegraaf waarin hij uithaalt naar Schmidt. Het leest alsof hij het heeft over een amateurvereniging waar hij speelt en als a junior met het 1e meemag maar de trainer het niet zit zitten omdat hij een puber is en teveel zuipt op de vrijdagavond.

Hij is een prof voetballer, iets meer zelfreflectie zou op zn plaats zijn. Als je je hier al door uit het veld laat slaan dan ben je kansloos in het voetbal wereldje. Hoe denk je dat ze in italie spanje engeland met je omgaan; echt niet continu knuffelen. Klaar met deze vent. Laat het eerst maar eens zien voordat je weer gaat janken.
Een narcist met zelfreflectie? Het zou de eerste zijn :)
 
ook knap dat die psycholoog ondanks het heel kort met Mo werken zo'n heftige conclusie kan trekken.
Het zou me niet verbazen als de psycholoog niet de psycholoog is van Mo maar een psycholoog met de mening dat het zou kunnen dat er sprake is van aanwijzingen die zouden kunnen duiden op narcisme. Maar dat dan niet duidelijk of zeker is he.
 
Zou zomaar kunnen dat hij Mo gevraagd heeft en die net weer even geen zin had of verdwenen was en niemand wist waar hij zat… 😉
Dat hij dit als journalist opschrijft is wat mij betreft trouwens volstrekt logisch gezien het vreemde en repeterende gedrag van Mo.
Hij heeft geen wederhoor gepleegd want anders had hij dat gemeld.
Hoe vreemd het gedrag van zo’n iemand ook, een journalist gaat niet de conclusies van een therapie op straat gooien. Het gaat namelijk hier niet om een verkoudheid oid maar om het schetsen van een psychiatrisch ziektebeeld. Dit neigt naar riooljournalistiek.
 
Verschrikkelijk klaar met Ihattaren. Nu weer een interview in de telegraaf waarin hij uithaalt naar Schmidt. Het leest alsof hij het heeft over een amateurvereniging waar hij speelt en als a junior met het 1e meemag maar de trainer het niet zit zitten omdat hij een puber is en teveel zuipt op de vrijdagavond.

Hij is een prof voetballer, iets meer zelfreflectie zou op zn plaats zijn. Als je je hier al door uit het veld laat slaan dan ben je kansloos in het voetbal wereldje. Hoe denk je dat ze in italie spanje engeland met je omgaan; echt niet continu knuffelen. Klaar met deze vent. Laat het eerst maar eens zien voordat je weer gaat janken.
Kansloos is hij ook in die zin. Ik denk niet dat hij terug komt op het niveau van 2019. Deze jongen is mentaal niet sterk genoeg plus dat zijn omgeving al sinds 2 jaar geen enkele invloed meer op hem lijkt te hebben. Is ook lastig denk ik: je bent zelf een leraar (een van die broers) die moet ploeteren en zweten voor een salaris van pakweg €2500 per maand en je broertje van 18 koopt een huis van 1 miljoen, is beroemd en deelt overal handtekeningen uit enz. De verhoudingen worden dan heel anders in zo’n gezin. En vaak wordt het moeilijk in de gezinnen waar niet je ouders zelf de touwtjes in handen hebben maar je oudere broers/zussen. Die hebben namelijk op een gegeven moment ook hun eigen leven die ze vorm moeten geven en kunnen niet alleen maar met jou bezig zijn.
 
Hij heeft geen wederhoor gepleegd want anders had hij dat gemeld.
Hoe vreemd het gedrag van zo’n iemand ook, een journalist gaat niet de conclusies van een therapie op straat gooien. Het gaat namelijk hier niet om een verkoudheid oid maar om het schetsen van een psychiatrisch ziektebeeld. Dit neigt naar riooljournalistiek.

Het staat alleen op twitter. Gaan we nu echt dit als een bron zien? :cautious:.
 
Er worden nu conclusies gemaakt die alleen maar speculatief zijn. Er is geen psycholoog naar buiten getreden die heeft gesteld dat hij Mo behandelde en nu alles wat besproken is op straat gooit. Het is een via via verhaal tot nu toe. Wellicht heeft Timmer iemand gesproken uit de omgeving van Mo die dit heeft gezegd. Maar ook dat is speculeren.

Mo probeert nu z’n imago te redden zo te zien. Maar PSV, Juventus en Sampdoria zullen toch niet allemaal liegen..?
“Ik werd gewisseld en een dag later kwam ik express te laat.” Tsja met deze instelling kun je het vergeten.
Hij stelt nu dat hij ook dingen anders had kunnen doen maar blijft vooral wijzen naar Schmidt. Met als eerder naar PSV en de Italiaanse clubs vd week. Vermoeiend manneke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan