Mohamed Ihattaren (M)

En toch is er ook een kans van slagen, Maher en dat andere gozertje wat ook als lastig te boek stond doen het goed in Utrecht. Door de aanpak van hun of omdat ze dan minder in de spotlight staan steeds. Ik stel mijn cijfers bij op 65% kans dat die faalt en 45% kans dat hij bruikbaar word.
Maher was toch nooit lastig? Prima prof
 

Ik kan mij op zich wel voorstellen dat hij daar bij Sampdoria een beetje als een 'moetje' binnen kwam waar niemand echt op zat te wachten en dat die situatie ruk was. Echter, vervolgens vervalt hij wel weer heel erg in het vingertje wijzen naar PSV. Tja.

Het had hem nou juist gesierd als hij van die beschreven situatie het beste had gemaakt. Nu heeft hij bij tegenslag weer zijn kont er tegenin gegooid. Aard van het beestje ben ik bang. Gun die jongen echt een succesvolle carrière, maar ruggengraat is ver te zoeken.
 
Ik kan mij op zich wel voorstellen dat hij daar bij Sampdoria een beetje als een 'moetje' binnen kwam waar niemand echt op zat te wachten en dat die situatie ruk was. Echter, vervolgens vervalt hij wel weer heel erg in het vingertje wijzen naar PSV. Tja.

Ach wat zielig allemaal. Het is alleen maar zeiken op anderen, maar niet snappen dat slagen en succes nog altijd bij jezelf begint. Met deze houding komt hij er niet. Het is altijd de fout van de ander, maar niets is zijn eigen fout. Komt nooit goed met hem.

Ik zocht het eerst bij mezelf. Hij hoorde het verhaal aan en zei dat ik hier onmogelijk schuld aan kon hebben. Hij nam me onder de arm, is als een soort vader voor me.
 
1 kort incidentje als ik het mij goed herinner.
Was dat niet iets met een training met een dode hoek voor de trainer waar ze een verborgen camera hebben staan? Dat Maher op dat stukje de oefening niet deed of zo? Dat zegt natuurlijk wel iets over de mentaliteit.

Verder was het geen moeilijke jongen dacht ik. Ik vond overigens ook dat hij niet goed gebruikt werd/ in het verkeerde systeem terecht kwam. Hij stond veel verdedigender dan bij AZ en daar lag zijn kracht niet.
 
Er was wel een overeenkomst tussen Maher en Ihattaren. Maar die lag buiten hen zelf. Ze werden allebei meteen door iedereen geroemd als zijnde het grootste talent dat in ons land zou rondlopen.
Journalistiek om van te huilen.
Lang niet iedereen is op jonge leeftijd bestand tegen zoveel misplaatste bewondering.
Maar als het artikel klopt en Mo nu nog PSV als schuldiger aanwijst dan zichzelf begin ik toch enige twijfels over zijn instelling te krijgen.
To say the least.
 
Was dat niet iets met een training met een dode hoek voor de trainer waar ze een verborgen camera hebben staan? Dat Maher op dat stukje de oefening niet deed of zo? Dat zegt natuurlijk wel iets over de mentaliteit.

Verder was het geen moeilijke jongen dacht ik. Ik vond overigens ook dat hij niet goed gebruikt werd/ in het verkeerde systeem terecht kwam. Hij stond veel verdedigender dan bij AZ en daar lag zijn kracht niet.
Maher was gewoon niet goed genoeg. Had m.i. niets met mentaliteit te maken, maar gewoon met kwaliteit. Bovendien heeft hij toch ook op zijn favoriete plek gespeeld bij ons? Toen Wijnaldum er even niet bij was, toen heeft ie het niet laten zien..
 
Er was wel een overeenkomst tussen Maher en Ihattaren. Maar die lag buiten hen zelf. Ze werden allebei meteen door iedereen geroemd als zijnde het grootste talent dat in ons land zou rondlopen.
Journalistiek om van te huilen.
Lang niet iedereen is op jonge leeftijd bestand tegen zoveel misplaatste bewondering.
Maar als het artikel klopt en Mo nu nog PSV als schuldiger aanwijst dan zichzelf begin ik toch enige twijfels over zijn instelling te krijgen.
To say the least.

Hij had onder Schmidt het gevoel in Jong PSV te eindigen. Dat is volgens mij het enige wat gezegd is wat dan nog uit te leggen valt als kritiek? Een vluchtig zinnetje, geen uitleg erbij. Kan negatief zijn geweest. Kan neutraal zijn geweest. Aan alleen die opmerking kunnen we nog niet heel veel ophangen wat mij betreft.

Verder is het nu uiteraard aan Mo. We zullen zien.
 
Hij had onder Schmidt het gevoel in Jong PSV te eindigen. Dat is volgens mij het enige wat gezegd is wat dan nog uit te leggen valt als kritiek? Een vluchtig zinnetje, geen uitleg erbij. Kan negatief zijn geweest. Kan neutraal zijn geweest. Aan alleen die opmerking kunnen we nog niet heel veel ophangen wat mij betreft.

Verder is het nu uiteraard aan Mo. We zullen zien.
Veelvuldig in de clinch met Schmidt, alleen Toon en John waren goed voor hem.
Het klinkt in mijn oren niet aardig richting onze coach. Die toch al bergen onterechte kritiek van meerdere kanten kreeg.
Maar zoals je zegt; we zullen zien hoe het volgende hoofdstuk verder gaat.
 
Veelvuldig in de clinch met Schmidt, alleen Toon en John waren goed voor hem.
Het klinkt in mijn oren niet aardig richting onze coach. Die toch al bergen onterechte kritiek van meerdere kanten kreeg.
Maar zoals je zegt; we zullen zien hoe het volgende hoofdstuk verder gaat.
Dat kan toch kloppen dat hij regelmatig problemen had met Schmidt? Dat is namelijk feitelijk juist zonder te zeggen dat Schmidt hier de enige schuldige aan was.
Ik lees veel negativiteit over Sampdoria dan over PSV. Bovendien is hij de directie dankbaar voor alles wat ze voor hem hebben gedaan.
Verder is kennelijk ook de nieuwe zaakwaarnemer geen haar beter dan al die anderen. Hij zegt tegen hem dat de situatie bij Sampdoria totaal niet aan hem ligt… Misschien niet die feitelijke situatie maar alles daar om heen en daarvoor lag wel degelijk aan hem..
We moeten ook verder van een 19 jarige niet een volledige zelfreflectie verwachten. Daar zijn ze op deze leeftijd simpelweg nog niet aan toe. Zij moeten wel mensen om zich hebben die hen goed begeleiden en dat mist deze jongen. Dat hij ineens bij Raiola zat, was het begin van de ellende maar zijn broers zagen natuurlijk wel het grote geld…
 
Dat kan toch kloppen dat hij regelmatig problemen had met Schmidt? Dat is namelijk feitelijk juist zonder te zeggen dat Schmidt hier de enige schuldige aan was.
Het zal wel juist zijn, maar het komt op mij wel degelijk over als de schuld leggen bij. Maar misschien ben ik wel te gevoelig voor kritiek op onze coach omdat ik hem graag mag en hij al heel wat bagger over zich heen heeft gekregen, vooral vorig seizoen.
Overigens geef ik toch al aan dat media en jij dat geld ook een rol spelen in dit soort affaires.
Je hebt gelijk dat zelf reflectie nog niet top is op je 19e.
Zoals ik zei; we zullen zien hoe het verder gaat. Zolang hij zich koest houdt tijdens Utrecht-PSV vind ik het allemaal best...
 
Ik lees veel negativiteit over Sampdoria dan over PSV.

Sorry maar zaken als een bankrekening openen, verzekering regelen moet je gewoon zelf doen, je moet er immers zelf voor tekenen. Soms moet je een koe bij de horens vatten en dat heeft hij duidelijk niet gedaan. Hij heeft ook genoeg geld om zelf een nederlands sprekende adviseur (of hij had een goede agent moeten nemen ipv die graaier Raiola) in te huren die hem dat kan vertellen in Italie.

Dat kan toch kloppen dat hij regelmatig problemen had met Schmidt? Dat is namelijk feitelijk juist zonder te zeggen dat Schmidt hier de enige schuldige aan was.

Ik herhaal zijn woorden, die toch echt zeggen dat hij zelf totaal onschuldig is:

Ik zocht het eerst bij mezelf. Hij hoorde het verhaal aan en zei dat ik hier onmogelijk schuld aan kon hebben. Hij nam me onder de arm, is als een soort vader voor me.
 
Sorry maar zaken als een bankrekening openen, verzekering regelen moet je gewoon zelf doen, je moet er immers zelf voor tekenen. Soms moet je een koe bij de horens vatten en dat heeft hij duidelijk niet gedaan. Hij heeft ook genoeg geld om zelf een nederlands sprekende adviseur (of hij had een goede agent moeten nemen ipv die graaier Raiola) in te huren die hem dat kan vertellen in Italie.

Ik herhaal zijn woorden, die toch echt zeggen dat hij zelf totaal onschuldig is:
Op deze manier krijg je alleen maar meer bewondering voor al t werk wat Mart vd Heuvel altijd heeft verzet om spelers van buiten NL te helpen hun plekkie te vinden. Moet iedere club zo te werk gaan, nee. Is het mooi dat wij dit zo doen, zeker.
 
Sommige verdiennen een 2de kans, andere 37ste.. Hij zit op de een na laatste, na dit blijft de Fc Mcdonalds of een FC almere nog over
SHHH.jpg
 

Sampdoria-voorzitter verbolgen: 'Ihattaren vertelt leugens'​


Dan heb ik toch de neiging Sampdoria meer te geloven.. Is het overigens niet Juve die hem eventueel had kunnen helpen met verzekering etc? Dat was immers zijn 'eigen' club daar.

Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat Italiaanse profclubs op het gebied van voeding etc wat Mo benoemt zo onprofessioneel is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan