Mohamed Ihattaren (M)

Zo zonde, want hij kan zo'n prachtige voetballer worden. Ik hoop heel erg voor hem dat het kwartje een keer gaat vallen.
 
Totaal geen gevoel bij deze huur terwijl ik eerst groot fan was. Zonde hoe het kan gaan. Gaat helaas nooit wat worden met hem, ongeschikt voor prof voetbal
Misschien moet ie maar eens een jaartje niets doen.. misschien komt ie er dan achter wat ie wel wil en.hoe ie het wil..
 
Aangezien zo'n foto nep kan zijn of oud, ga ik er maar geen conclusies aan vasthangen.

Wat ik wel bizar vindt, en dat staat eigenlijk los van hem. Is dat tegenwoordig een voetballer van 19 die eigenlijk amper op hoog niveau heeft gespeeld al een villa van 1 miljoen (nu te koop voor 1.3 miljoen) kan kopen. En ik maar blij zijn als ik ooit een fatsoenlijk huis voor 3 ton kan vinden. Verrotte wereld
 
Ik geloof nooit dat Utrecht hem met zo'n pens zou contracteren.
Aangezien zo'n foto nep kan zijn of oud, ga ik er maar geen conclusies aan vasthangen.

Wat ik wel bizar vindt, en dat staat eigenlijk los van hem. Is dat tegenwoordig een voetballer van 19 die eigenlijk amper op hoog niveau heeft gespeeld al een villa van 1 miljoen (nu te koop voor 1.3 miljoen) kan kopen. En ik maar blij zijn als ik ooit een fatsoenlijk huis voor 3 ton kan vinden. Verrotte wereld
Tja, de bank ziet blijkbaar geen risico in zo'n hoge hypotheek. Ik denk niet dat hij die 1 miljoen zo op tafel kon leggen? Of hij moet maar weinig geld uitgegeven hebben de afgelopen jaren.
 
In ieder geval niet deze maand gezien de boom erachter.

Je was me net voor, is 12/01 geplaatst maar kan ook in 2009 gemaakt zijn. We weten dat hij het niet van zijn intelligentie moet hebben maar met slippers in januari + boom, is dit minimaal 6 maanden oud

d38f8e1289e2ed35754289407afbbd20.png
 
Maar dik of dun, voor Valentijnsdag heeft die het daar ook vast verneukt, is spoorloos of zoekt een nieuwe club

index.php
 

Bijlagen

  • Q2.png
    Q2.png
    32,9 KB · Weergaven: 113
Ik geloof nooit dat Utrecht hem met zo'n pens zou contracteren.

Tja, de bank ziet blijkbaar geen risico in zo'n hoge hypotheek. Ik denk niet dat hij die 1 miljoen zo op tafel kon leggen? Of hij moet maar weinig geld uitgegeven hebben de afgelopen jaren.
De bank geeft zo’n iemand met pakweg 5 ton salaris per jaar, makkelijk 1 miljoen lening. Als je slim bent dan leg je geen miljoenen cash op tafel. Dat wordt namelijk, als je er zelf niet in woont, gezien als vermogen waar je in NL belasting over moet betalen (1,2%). Rijke mensen zorgen er altijd voor dat hun saldo negatief is op de bank. Daartegenover staan dan vele huizen en vastgoed die verhuurd worden en wanneer nodig verkocht worden, tegenwoordig met veel winst. Ihattaren heeft nu zomaar in 2 jaar tijd 3 ton winst die hij vervolgens gaat investeren in ander vastgoed of beleggingen etc.
Edit: over die huizen betaal je dan weliswaar vermogensbelasting, maar ze brengen vele malen meer op dan je geld op de bank zetten en ook nog eens vermogensbelasting daar op betalen.
 
De bank geeft zo’n iemand met pakweg 5 ton salaris per jaar, makkelijk 1 miljoen lening. Als je slim bent dan leg je geen miljoenen cash op tafel. Dat wordt namelijk, als je er zelf niet in woont, gezien als vermogen waar je in NL belasting over moet betalen (1,2%). Rijke mensen zorgen er altijd voor dat hun saldo negatief is op de bank. Daartegenover staan dan vele huizen en vastgoed die verhuurd worden en wanneer nodig verkocht worden, tegenwoordig met veel winst. Ihattaren heeft nu zomaar in 2 jaar tijd 3 ton winst die hij vervolgens gaat investeren in ander vastgoed of beleggingen etc.
Mijn punt. Maar dan uitgebreider ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De bank geeft zo’n iemand met pakweg 5 ton salaris per jaar, makkelijk 1 miljoen lening. Als je slim bent dan leg je geen miljoenen cash op tafel. Dat wordt namelijk, als je er zelf niet in woont, gezien als vermogen waar je in NL belasting over moet betalen (1,2%). Rijke mensen zorgen er altijd voor dat hun saldo negatief is op de bank. Daartegenover staan dan vele huizen en vastgoed die verhuurd worden en wanneer nodig verkocht worden, tegenwoordig met veel winst. Ihattaren heeft nu zomaar in 2 jaar tijd 3 ton winst die hij vervolgens gaat investeren in ander vastgoed of beleggingen etc.
Edit: over die huizen betaal je dan weliswaar vermogensbelasting, maar ze brengen vele malen meer op dan je geld op de bank zetten en ook nog eens vermogensbelasting daar op betalen.
Ihattaren heeft deze woning een half jaar geleden pas aangekocht voor 1 mil, en tevens gerenoveerd voor een x bedrag. ( dit heb ik gelezen, don't shoot the messenger ;) )
Het feit dat hij dus 3 ton gaat verdienen in 2 jaar klopt dus niet.
De kosten om zo'n woning te renoveren zijn ook niet laag ;)
 
Je was me net voor, is 12/01 geplaatst maar kan ook in 2009 gemaakt zijn. We weten dat hij het niet van zijn intelligentie moet hebben maar met slippers in januari + boom, is dit minimaal 6 maanden oud

d38f8e1289e2ed35754289407afbbd20.png
1 week oud of 6 maanden maakt niet zoveel uit. Als je als ‘dik’ betaalde prof ergens in dat stadium bent beland dan is het sowieso niet goed volgens mij 😂.
 

Ik kan mij op zich wel voorstellen dat hij daar bij Sampdoria een beetje als een 'moetje' binnen kwam waar niemand echt op zat te wachten en dat die situatie ruk was. Echter, vervolgens vervalt hij wel weer heel erg in het vingertje wijzen naar PSV. Tja.
Ik zie het vinger wijzen naar PSV niet? Alleen naar Schmidt enigszins? Weinig introspectie dat wel. Maar al met al weten we ook niet precies wat de waarheid is.
 
En toch is er ook een kans van slagen, Maher en dat andere gozertje wat ook als lastig te boek stond doen het goed in Utrecht. Door de aanpak van hun of omdat ze dan minder in de spotlight staan steeds. Ik stel mijn cijfers bij op 65% kans dat die faalt en 45% kans dat hij bruikbaar word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan