Mohamed Ihattaren (M)

Want?
Heeft Raiola hem ontvoert en opgesloten zodat hij zijn werk bij Sampdoria niet kan doen?
Nee dat niet… Maar een zaakwaarnemer die 2 jaar geleden de onderhandelingen begon met PSV en exorbitante eisen stelde aan PSV vwb geld is niet goed bij zijn hoofd. Zeker niet als hij zijn jonge cliënt hierna totaal niet in de gaten houdt en hem niet bij de les houdt: want toen PSV niet akkoord ging, ging het vanaf dat moment niet meer goed. Mo ging zijn eigen gang en was meer bij zaalvoetbal te vinden dan bij PSV. Raiola vond dat best, dat zou namelijk de druk op PSV verhogen om alsnog overstag te gaan. Dat doet hij namelijk vaker: zelf in de media verschijnen nadat er geen akkoord is gekomen en zijn cliënten een werkweigeraars houding laten aannemen tav de club. Waar was Raiola toen en waarom kwam hij juist op het moment dat Mo zich steeds ziek meldde, verklaren dat PSV hem niet als volwaardig behandelde en dat Schmidt gek is enz.?
Dus nee, hij heeft hem idd niet opgesloten maar wel voor die context gezorgd, iets wat wel vaker aan de hand is met Raiola zijn cliënten die geen akkoord kunnen bereiken met de club. En Raiola is een “instituut” bij de voetballers en iedereen wil graag bij hem. Dus wanneer hij echt tegen Mo had gezegd, joh je gaat gewoon keihard aan de slag en ik zorg voor de rest en anders hoef je niet bij mij te zijn, dan was het anders afgelopen denk ik. Dat is allemaal niet om Mo vrij te pleiten maar meer om de niet marginale rol van een orakel als Raiola te laten zien.
 
Denk eerder dat zij denken gegokt en verloren, weg met die gast, zou me niet verbazen als zij hem niet zelf op straat gooien of al hebben gedaan.
Juventus zal op zijn minst het geld terug willen hebben. Een club of Ihattaren zelf zal het contract af moeten kopen.
 
En hij heeft een nieuwe zaakwaarnemer: Ali Dursun. Ook de zaakwaarnemer van Frenkie de Jong.
Ik las het zojuist: https://www.ed.nl/psv/mohamed-ihatt...-maken-met-zaakwaarnemer-ali-dursun~a7ca6d6d/

Je staat op 19 jarige onder contract bij Juventus en hebt de mogelijkheid om via Sampdoria in de Serie A te spelen. Dat gooi je weg, inclusief de makelaar die je daar brengt. Ik denk dat dat Ihattaren misschien gedacht dat van PSV direct de overstap te kunnen maken naar Ajax en helemaal niet in het buitenland wil spelen. Hoopt hij met deze situatie op een uitleenbeurt aan Ajax? Ik kon Ihattaren al niet volgen.. dat is de laatste weken op deze conclusie na niet beter op geworden.
 
Ik las het zojuist: https://www.ed.nl/psv/mohamed-ihatt...-maken-met-zaakwaarnemer-ali-dursun~a7ca6d6d/

Je staat op 19 jarige onder contract bij Juventus en hebt de mogelijkheid om via Sampdoria in de Serie A te spelen. Dat gooi je weg, inclusief de makelaar die je daar brengt. Ik denk dat dat Ihattaren misschien gedacht dat van PSV direct de overstap te kunnen maken naar Ajax en helemaal niet in het buitenland wil spelen. Hoopt hij met deze situatie op een uitleenbeurt aan Ajax? Ik kon Ihattaren al niet volgen.. dat is de laatste weken op deze conclusie na niet beter op geworden.
Ik denk dat hij gewoon een ander soort begeleiding wilde?
 
Ik denk dat hij gewoon een ander soort begeleiding wilde?

Als 50 mensen je helpen of willen helpen, ga je mij niet wijsmaken dat iedereen een sukkeltje is, probleem ligt echt bij hem en alleen bij hem, hoe enorm men alles hier bagatelliseert in zijn zaak. Kijken wie hem kans #13 gaat geven om hem voor de 14de keer te zien falen of vluchten :sleep:
 
Ik las het zojuist: https://www.ed.nl/psv/mohamed-ihatt...-maken-met-zaakwaarnemer-ali-dursun~a7ca6d6d/

Je staat op 19 jarige onder contract bij Juventus en hebt de mogelijkheid om via Sampdoria in de Serie A te spelen. Dat gooi je weg, inclusief de makelaar die je daar brengt. Ik denk dat dat Ihattaren misschien gedacht dat van PSV direct de overstap te kunnen maken naar Ajax en helemaal niet in het buitenland wil spelen. Hoopt hij met deze situatie op een uitleenbeurt aan Ajax? Ik kon Ihattaren al niet volgen.. dat is de laatste weken op deze conclusie na niet beter op geworden.
Waar haal je Ajax vandaan? Buiten het feit dat Ajax nu geen interesse zal hebben door het overschot aan spelers is hij volgens mij ook niet gelinkt aan die club?
 
Als 50 mensen je helpen of willen helpen, ga je mij niet wijsmaken dat iedereen een sukkeltje is, probleem ligt echt bij hem en alleen bij hem, hoe enorm men alles hier bagatelliseert in zijn zaak. Kijken wie hem kans #13 gaat geven om hem voor de 14de keer te zien falen of vluchten :sleep:
Waar Mo nu doorheen moet lijkt op iets als een depressie. Dan doe je dingen wat je normaal niet zou doen. Wij bagatelliseren misschien, maar jij baseert heel zijn persoon op de afgelopen 2 jaar. Hoop dat je zelf nooit in een depressie terecht komt en dat de buitenwereld dan zo over je oordeelt, is erg pijnlijk namelijk.

Ik hoef Mo ook niet terug te zien, kansen zijn verspeeld, maar ik gun hem (net als ieder ander mens) een fijn leven toe. Niemand verdient zoiets
 
Waar Mo nu doorheen moet lijkt op iets als een depressie. Dan doe je dingen wat je normaal niet zou doen. Wij bagatelliseren misschien, maar jij baseert heel zijn persoon op de afgelopen 2 jaar. Hoop dat je zelf nooit in een depressie terecht komt en dat de buitenwereld dan zo over je oordeelt, is erg pijnlijk namelijk.

Ik hoef Mo ook niet terug te zien, kansen zijn verspeeld, maar ik gun hem (net als ieder ander mens) een fijn leven toe. Niemand verdient zoiets

Vind het zo bizar zonde. Zag afgelopen nog een video van een actie van hem tegen Vitesse. Daar spatte echt het talent vanaf. Dat je dan door zo'n situatie alles vergooit kun je kwaad om worden maar ook weer niet.

Ik heb vroeger ook in een situatie gezeten waarin ik zwaar diep in de put zat en weinig uitwegen meer zag. Uiteindelijk mee aan de slag gegaan en gelukkig nooit dingen uitgehaald waar ik met spijt op terug kijk. Heb mezelf doelen gesteld en die heb ik uiteindelijk door het harde werken bereikt. En het liefst zou ik zo'n Mo ook een trap onder z'n reet geven om hetzelfde te doen. Mede omdat ik zelf die trap ook heb gekregen vanuit vrienden. Ik hoop echt dat hij het gaat inzien en hij nu ook echt stappen gaat maken. En dan hoop ik natuurlijk dat hij dat lekker bij een club in het buitenland doet. Niet bij Ajax, dan mag hij als persoon best zichzelf verbeteren maar hoop ik dat zijn talent weg is. Zo ben ik dan ook weer :maniac:
 
FFcQPaLWUAMHdae
ronaldo.jpg

Zoek de verschillen :rolleyes:
 
Prima niveautje voor die jongen. Nog even het Juventus-contract uitzitten in Uutje en dan de vergetelheid in.
 
Prima niveautje voor die jongen. Nog even het Juventus-contract uitzitten in Uutje en dan de vergetelheid in.

Het zou de beste optie voor hem zijn. Lekker thuis in de stad die je kent. Al hoop ik voor hem dat ie ervoor wil knokken. Ook Utrecht is geen club waar je op talent alleen het wel gaat redden. Utrecht draait de laatste jaren prima. Hij zal zich echt moeten committeren, anders gaat ie het daar ook niet redden en kan de gang naar de vergetelheid definitief gemaakt worden. Het is maar de vraag of Utrecht hem echt wil. Misschien huren, maar voor de koop is hij gewoon een enorm risico.
 
Terug
Bovenaan Onderaan