Mohamed Ihattaren (M)

Wel grappig dat iedereen hier al weet hoe het zit. Los van het feit dat Mo een probleem had en heeft, is het bijzonder om te zien hoe gretig men hier is om zijn gal te komen spuien over een jongen van 19 die de weg even kwijt is. En kwalijker is dat al de zogenaamde genuanceerden normaal dat wel willen zijn, maar nu even niet. Men weet het al zeker: Mo zou overgewicht hebben dan wel zich zomaar ziek hebben gemeld. Wie weet zit hij nu gewoon pizza te eten in Marokko? Precies zoals toen van Bommel een paar keer in de voorbereiding verloor: de anti Mark groep stond klaar… Maar oh wee als we hier na het missen van de CL en steeds slechter spelende PSV, kritiek uiten op een trainer die al sinds 2 seizoenen nog steeds een groep spelers heeft die maar 60 minuten kunnen spelen. Dan is die groep gelijk rijp voor de inrichting.
Eens met je eerste punt. Maar dat zelfde punt kan je maken met Schmidt, het transfer beleid, de fitheid en chaos in de selectie. Iedereen denkt er iets van te weten, maar is alleen gebaseerd op speculatie en media die er een slaatje uit kunnen slaan.

In beide zit natuurlijk een kern van waarheid maar niemand hier die het dagelijks mee maakt en er iets zinnigs over kan vertellen. Maakt dit natuurlijk wel een leuk en uitgebreid forum😉
 
Ik weet natuurlijk niet zoveel van de situatie van Ihattaren, maar ik hoor wel regelmatig dat hij niet fit is, volgens zijn trainers dan. Dat vind ik wel raar, want fit blijven is toch gewoon een vast onderdeel van je werk als voetballer ? Op dezelfde manier dat koffie drinken, e-mail beantwoorden en om 9 uur een flinke bolus draaien voor mij gewoon werk is.

En dat vind ik wel raar en niet zo professioneel klinken: Dat hij gewoon zijn werk niet doet terwijl hij daar wel voor betaald krijgt.
 
Ik weet natuurlijk niet zoveel van de situatie van Ihattaren, maar ik hoor wel regelmatig dat hij niet fit is, volgens zijn trainers dan. Dat vind ik wel raar, want fit blijven is toch gewoon een vast onderdeel van je werk als voetballer ? Op dezelfde manier dat koffie drinken, e-mail beantwoorden en om 9 uur een flinke bolus draaien voor mij gewoon werk is.

En dat vind ik wel raar en niet zo professioneel klinken: Dat hij gewoon zijn werk niet doet terwijl hij daar wel voor betaald krijgt.
Er is nog wel een verschil tussen een beetje trainen en echt fit zijn. Ofwel een beetje je mail wegwerken en meepraten in vergaderingen, maar niet echt wat bijdragen aan je werk.
 
Er is nog wel een verschil tussen een beetje trainen en echt fit zijn. Ofwel een beetje je mail wegwerken en meepraten in vergaderingen, maar niet echt wat bijdragen aan je werk.
Dat is het verschil tussen een kantoorpik zoals ik, die van de pruttelstand naar vol gas kan gaan in 5 minuten en een voetballer, die min of meer verplicht is om altijd op minstens 80-90% te zitten omdat fitheid nu eenmaal niet in een paar dagen geregeld kan worden.
 
Ik weet natuurlijk niet zoveel van de situatie van Ihattaren, maar ik hoor wel regelmatig dat hij niet fit is, volgens zijn trainers dan. Dat vind ik wel raar, want fit blijven is toch gewoon een vast onderdeel van je werk als voetballer ? Op dezelfde manier dat koffie drinken, e-mail beantwoorden en om 9 uur een flinke bolus draaien voor mij gewoon werk is.

En dat vind ik wel raar en niet zo professioneel klinken: Dat hij gewoon zijn werk niet doet terwijl hij daar wel voor betaald krijgt.
:unsure: Bij zijn geboorteaangifte hebben ze een typefout gemaakt. :cautious:
Hij heeft eigenlijk Moehamed. ;)
 
Juventus betaalde slechts € 1,9 miljoen aan PSV.

link

Juventus heeft zijn jaarcijfers gepubliceerd en daardoor is ook de transfersom voor Mohamed Ihattaren bekend. De Italiaanse topclub betaalde 'slechts' 1,9 miljoen euro aan PSV voor de negentienjarige spelmaker, zocht Calcio e Finanza uit.

Ihattaren zat weer niet bij de selectie van Sampdoria vandaag.
Dat schiet ook niet op daar. De "spelmaker" speelt niet. :rolleyes:
 
Juventus betaalde slechts € 1,9 miljoen aan PSV.

link

Juventus heeft zijn jaarcijfers gepubliceerd en daardoor is ook de transfersom voor Mohamed Ihattaren bekend. De Italiaanse topclub betaalde 'slechts' 1,9 miljoen euro aan PSV voor de negentienjarige spelmaker, zocht Calcio e Finanza uit.

Ihattaren zat weer niet bij de selectie van Sampdoria vandaag.
Dat schiet ook niet op daar. De "spelmaker" speelt niet. :rolleyes:
Schandalig … 😤
 

Mei 2019

Ihattaren duidelijk: ''Hij wil de duurste speler van PSV ooit worden''

link

Broer Yassir pleit voor realisme bij zijn jonge broertje. "We doen het stap voor stap. Mo moet PSV heel dankbaar zijn voor de kansen die hij heeft gekregen. Als hij echt zo goed is, komen de clubs vanzelf wel. Voor nu heeft hij andere doelen voor zichzelf gesteld: hij wil de beste speler van de Eredivisie worden en als duurste speler van PSV worden verkocht", aldus Yassir.

Tsja ... :rolleyes:
 

Mohamed Ihattaren om ’privé-reden’ terug in Utrecht

link

Mo Ihattaren ontbreekt zondag in de selectie van Sampdoria voor de uitwedstrijd tegen Cagliari. Een paar dagen nadat hij weer voluit meetrainde met de groep heeft de 19-jarige voetballer Italië verlaten en zich om privé-redenen in Utrecht bij zijn familie gevoegd.

Ik weet niet wat die 'privé reden' is maar ik vermoed wel dat er van zijn voetballoopbaan niet veel meer terecht komt. :cautious:
 
Ik weet niet wat die 'privé reden' is maar ik vermoed wel dat er van zijn voetballoopbaan niet veel meer terecht komt. :cautious:
Prima toch?
Hij heeft het allemaal binnen handbereik, maar weigert... Dan is er maar één conclusie; je wilt niet.
Mohamed Ihattaren, a.k.a. 'De Nachtkaars'.

Dat is mijn gevoel bij dat (nieuws)bericht, maar we mogen natuurlijk niet uitsluiten dat er iets serieus mis is met zijn moeder of een ander familielid. En in dat geval zouden we allemaal naar huis willen...
 

Mohamed Ihattaren om ’privé-reden’ terug in Utrecht

link

Mo Ihattaren ontbreekt zondag in de selectie van Sampdoria voor de uitwedstrijd tegen Cagliari. Een paar dagen nadat hij weer voluit meetrainde met de groep heeft de 19-jarige voetballer Italië verlaten en zich om privé-redenen in Utrecht bij zijn familie gevoegd.

Ik weet niet wat die 'privé reden' is maar ik vermoed wel dat er van zijn voetballoopbaan niet veel meer terecht komt. :cautious:
Tja, voor t zelfde geld is er een familielid ernstig ziek oid. Om hier nu meteen weer conclusies aan te verbinden is wat voorbarig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan