Mohamed Ihattaren (M)

Ja dan kan toch een reden zijn dat ze in Italië meer salaris betalen? Of voldoen aan het salaris?

Ofja de reden waarom word niet echt benoemt. Alleen dat MvB hem wel wilde hebben en hij naar Italie is gegaan.
Ach het maakt me geen reet uit waar Ihattaren speelt of wellicht niet speelt.
En de reden is vooral bij hemzelf te zoeken. :cautious: Of bij Mino. :sneaky:
 
Laatst bewerkt:
Mo weer ziek vandaag? Niet bij de selectie van Sampdoria vanmiddag.
Niet fit genoeg.

Volgens berichten arriveerde Ihattaren in Genua met een fysieke toestand die bijna volledig moest worden herbouwd. D'Aversa wil dat hij in de beste conditie herstelt.
Het is toch ongelooflijk voor een speler van 19 jaar dat hij niet fit genoeg kan zijn.
Heeft tijd genoeg gehad om te trainen.

Lekker begin bij Sampdoria. Die jongen komt er wel, maar waar is de vraag. :rolleyes:
Miskoop voor Juventus en "mishuur" voor Sampdoria. :cautious:
 
Laatst bewerkt:
Niet fit genoeg.

Volgens berichten arriveerde Ihattaren in Genua met een fysieke toestand die bijna volledig moest worden herbouwd. D'Aversa wil dat hij in de beste conditie herstelt.
Het is toch ongelooflijk voor een speler van 19 jaar dat hij niet fit genoeg kan zijn.
Heeft tijd genoeg gehad om te trainen.

Lekker begin bij Sampdoria. Die jongen komt er wel, maar waar is de vraag. :rolleyes:
Miskoop voor Juventus en "mishuur" voor Sampdoria. :cautious:
Oh wow, geeft maar weer eens aan dat die jongen nooit een topper zal worden.
 
Zit niet eens bij de selectie. Lekker stoer foto's op Instagram posten, maar hij heeft daar 0 status en ik denk dat ze al lang door hebben dat ie verre van wedstrijdfit is. Succes Mo, welkom in het buitenland.
 
Zit niet eens bij de selectie. Lekker stoer foto's op Instagram posten, maar hij heeft daar 0 status en ik denk dat ze al lang door hebben dat ie verre van wedstrijdfit is. Succes Mo, welkom in het buitenland.
Eerst oorpijn aan het linkeroor en nu oorpijn aan het rechteroor. ;)
19 jaar en niet fit genoeg om op de bank te zitten om eventueel 10 minuten in te vallen. :sleep:
 

Ihattaren mist ook clash met Napoli​

link

Sampdoria meldt geen reden voor de absentie van Ihattaren, maar bericht simpelweg dat hij niet beschikbaar is. Komende zondag wacht voor Sampdoria een uitwedstrijd tegen Juventus, de eigenlijke werkgever van Ihattaren.

Hij heeft al een bijnaam in Italië: Il Truant
 
Hebben ze daar ook al zo'n vervelende trainer :maniac:

Nee maar serieus, waarom gaat dat gedoe door? Je zou toch zeggen dat er ergens wel een keer duidelijk wordt dat het op deze manier niet gaat.
 
Oh de ironie

Weg willen bij PSV, omdat ie de arbeid er niet in wil steken om zo fit te raken als Schmidt wil, om vervolgens bij een coach terecht te komen die nog meer fitheid verwacht.

Profvoetbal anno 2021 gaat om meer dan 'gewoon lekker willen voetballen', zoals Mo zelf eens heeft gezegd te willen doen (in interview na ajax uit, meen ik).

De knop lijkt ook in een nieuwe omgeving niet om te gaan.
Dan zit meer dan niveau tweede divisie er voor hem helaas niet in.
 
Oh de ironie

Weg willen bij PSV, omdat ie de arbeid er niet in wil steken om zo fit te raken als Schmidt wil, om vervolgens bij een coach terecht te komen die nog meer fitheid verwacht.

Profvoetbal anno 2021 gaat om meer dan 'gewoon lekker willen voetballen', zoals Mo zelf eens heeft gezegd te willen doen (in interview na ajax uit, meen ik).

De knop lijkt ook in een nieuwe omgeving niet om te gaan.
Dan zit meer dan niveau tweede divisie er voor hem helaas niet in.

Hoop dat het er alsnog uit komt. Hij is daar nog niet zo lang. Vooral eigenlijk zodat PSV er nog wat meer voor vangt.
 
Wel grappig dat iedereen hier al weet hoe het zit. Los van het feit dat Mo een probleem had en heeft, is het bijzonder om te zien hoe gretig men hier is om zijn gal te komen spuien over een jongen van 19 die de weg even kwijt is. En kwalijker is dat al de zogenaamde genuanceerden normaal dat wel willen zijn, maar nu even niet. Men weet het al zeker: Mo zou overgewicht hebben dan wel zich zomaar ziek hebben gemeld. Wie weet zit hij nu gewoon pizza te eten in Marokko? Precies zoals toen van Bommel een paar keer in de voorbereiding verloor: de anti Mark groep stond klaar… Maar oh wee als we hier na het missen van de CL en steeds slechter spelende PSV, kritiek uiten op een trainer die al sinds 2 seizoenen nog steeds een groep spelers heeft die maar 60 minuten kunnen spelen. Dan is die groep gelijk rijp voor de inrichting.
 
Wel grappig dat iedereen hier al weet hoe het zit. Los van het feit dat Mo een probleem had en heeft, is het bijzonder om te zien hoe gretig men hier is om zijn gal te komen spuien over een jongen van 19 die de weg even kwijt is. En kwalijker is dat al de zogenaamde genuanceerden normaal dat wel willen zijn, maar nu even niet. Men weet het al zeker: Mo zou overgewicht hebben dan wel zich zomaar ziek hebben gemeld. Wie weet zit hij nu gewoon pizza te eten in Marokko? Precies zoals toen van Bommel een paar keer in de voorbereiding verloor: de anti Mark groep stond klaar… Maar oh wee als we hier na het missen van de CL en steeds slechter spelende PSV, kritiek uiten op een trainer die al sinds 2 seizoenen nog steeds een groep spelers heeft die maar 60 minuten kunnen spelen. Dan is die groep gelijk rijp voor de inrichting.

Zodra PSV verliest staat de anti Schmidt en JDJ alweer klaar... Maar oh wee als we hier kritiek uiten op een speler die al sinds 2 seizoenen geen fatsoenlijke pot voetbal heeft gespeeld en altijd maar iets heeft waardoor hij zichzelf onmogelijk maakt. Dan is die groep een stel beterweters en genuanceerden.

:maniac:
 
Wel grappig dat iedereen hier al weet hoe het zit. Los van het feit dat Mo een probleem had en heeft, is het bijzonder om te zien hoe gretig men hier is om zijn gal te komen spuien over een jongen van 19 die de weg even kwijt is. En kwalijker is dat al de zogenaamde genuanceerden normaal dat wel willen zijn, maar nu even niet. Men weet het al zeker: Mo zou overgewicht hebben dan wel zich zomaar ziek hebben gemeld. Wie weet zit hij nu gewoon pizza te eten in Marokko? Precies zoals toen van Bommel een paar keer in de voorbereiding verloor: de anti Mark groep stond klaar… Maar oh wee als we hier na het missen van de CL en steeds slechter spelende PSV, kritiek uiten op een trainer die al sinds 2 seizoenen nog steeds een groep spelers heeft die maar 60 minuten kunnen spelen. Dan is die groep gelijk rijp voor de inrichting.

Mwah. Zoveel gal spuwen zie ik niet.

Van mij mag die jongen de pannen van t dak gaan spelen. Graag zelfs. Kan er totaal niet van genieten als ie zn carrière helemaal zou verprutsen.
Maar de ironie vind ik toch wel aanwezig hoor. Ok, dat is dan wel op basis van t bericht van Penalty dat Mo zn conditie "bijna volledig moet worden herbouwd".
Dat is toch echt ernstig, als dat waar is? Dat heeft toch niks met profvoetballer zijn te maken meer?

De geruchten spreken iig niet in zn voordeel, zal ik dan wat voorzichtiger afsluiten.
 
Mwah. Zoveel gal spuwen zie ik niet.

Van mij mag die jongen de pannen van t dak gaan spelen. Graag zelfs. Kan er totaal niet van genieten als ie zn carrière helemaal zou verprutsen.
Maar de ironie vind ik toch wel aanwezig hoor. Ok, dat is dan wel op basis van t bericht van Penalty dat Mo zn conditie "bijna volledig moet worden herbouwd".
Dat is toch echt ernstig, als dat waar is? Dat heeft toch niks met profvoetballer zijn te maken meer?

De geruchten spreken iig niet in zn voordeel, zal ik dan wat voorzichtiger afsluiten.
Klopt de geruchten idd. Maar ik vind het kwalijk dat we tegenwoordig een jongen van 19 zo graag willen veroordelen. En wie zegt dat zijn conditie niet op peil is? Bovendien kan het zo zijn dat hij fysiek gewoon te veel aanleg heeft voor kwalen enz? Dat zijn immuunsysteem niet echt in orde is? Misschien Corona als ze geen mededeling doen? Ik bedoel maar.
 
Zodra PSV verliest staat de anti Schmidt en JDJ alweer klaar... Maar oh wee als we hier kritiek uiten op een speler die al sinds 2 seizoenen geen fatsoenlijke pot voetbal heeft gespeeld en altijd maar iets heeft waardoor hij zichzelf onmogelijk maakt. Dan is die groep een stel beterweters en genuanceerden.

:maniac:
Klopt sterker nog die groep is zielig, omdat ie geen kans onbenut laat om de geruchten over een jonge jongen heel graag voor waar aan te nemen of zelf nog wat sausje er over heen doen.
Schmidt is een volwassen man die gekke dingen doet met zijn elftal en al heel wat ervaring heeft opgedaan in zijn leven en ook als trainer. Was hij een jonge trainer van 30 jaar geweest met PSV als zijn eerste club, dan was hem heel wat vergeven, bijv vorig jaar of nu in dit prille seizoen waar alles nu al een beetje uit zijn handen glipt. Nee al die volwassen mannen en vrouwen hier die zelf kennelijk altijd de keurige koorknapen zijn geweest, kunnen wat Mo betreft zomaar in de gordijnen zitten. Want die heeft onze club natuurlijk naar de klote geholpen met zijn spel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan