Mohamed Ihattaren (M)

  • Leuk
Reactions: IPF
Ja, als ze dat anders hadden gedaan, zouden we jaren geen toptalenten meer aantrekken en een boel talenten die we dan toch hebben zouden bij het geringste weggaan. Dan is er toch weer gezeik.
Er is ook een middenweg. Nu slaat de balans bij PSV veel te ver door naar alleen maar pamperen en de 'talenten' op social media de hemel in prijzen. Dan krijg je dit soort gefrustreerde diva's (zie ook Fofana). De balans mag best wat meer verschuiven naar team spirit en discipline. Maar daar lijkt de laatste jaren bij de PSV-talenten totaal geen sprake meer van te zijn. Dan kweek je dit soort patsertjes.
 
Er is ook een middenweg. Nu slaat de balans bij PSV veel te ver door naar alleen maar pamperen en de 'talenten' op social media de hemel in prijzen. Dan krijg je dit soort gefrustreerde diva's (zie ook Fofana). De balans mag best wat meer verschuiven naar team spirit en discipline. Maar daar lijkt de laatste jaren bij de PSV-talenten totaal geen sprake meer van te zijn. Dan kweek je dit soort patsertjes.
Toch anders gaan scouten. Het zijn toch vaak steeds dezelfde types die dit gedrag vertonen. Laat maar lopen de volgende keer en ze gewoon kant en klaar kopen wanneer ze zich positief hebben bewezen. Dan maar wat duurder.
 
Er is ook een middenweg. Nu slaat de balans bij PSV veel te ver door naar alleen maar pamperen en de 'talenten' op social media de hemel in prijzen. Dan krijg je dit soort gefrustreerde diva's (zie ook Fofana). De balans mag best wat meer verschuiven naar team spirit en discipline. Maar daar lijkt de laatste jaren bij de PSV-talenten totaal geen sprake meer van te zijn. Dan kweek je dit soort patsertjes.
Maar ja, als je je spelers niet ophemelt, dan ga je weer krijgen dat de andere clubs hun spelers wel duurder kunnen verkopen door de hype die ze creëren.
 
Je leest geregeld verhalen over geintjes die Ronaldo, Neymar en Mbappe uithalen bij hun clubs en ze komen ermee weg omdat ze behoren tot de wereldtop. Mo heeft dezelfde ravelranden en trots als deze spelers. Een trainer als Schmidt kan zijn rug op als hij hem publiekelijk zo vernedert. Ik wil Schmidt niet de schuld geven van het mislukken van Mo bij PSV maar hij heeft ook absoluut geen moer bijgedragen aan het wel slagen van Mo ondanks zijn ravelranden. Het kalf was allang verdronken voor zijn ziekmelding
 
Je leest geregeld verhalen over geintjes die Ronaldo, Neymar en Mbappe uithalen bij hun clubs en ze komen ermee weg omdat ze behoren tot de wereldtop. Mo heeft dezelfde ravelranden en trots als deze spelers. Een trainer als Schmidt kan zijn rug op als hij hem publiekelijk zo vernedert. Ik wil Schmidt niet de schuld geven van het mislukken van Mo bij PSV maar hij heeft ook absoluut geen moer bijgedragen aan het wel slagen van Mo ondanks zijn ravelranden. Het kalf was allang verdronken voor zijn ziekmelding

- Ronaldo is een trainingsbeest. Die man is zo gruwelijk fit dat ie nog steeds mee kan in de top op 36-jarige leeftijd. Overigens een van de meest succesvolle voetballers aller tijden
- Neymar is extreem getalenteerd en heeft ook het een en ander laten zien in de wereldtop.
- Mbappe is wereldkampioen geworden.

Sorry, maar dit is allemaal toch van een andere orde. Die spelers hebben al bewezen dat ondanks hun ''randjes'' ze tot de best presterende spelers ter wereld kunnen horen. Wat heeft Mo nou uiteindelijk nog laten zien? In de Eredivisie wat goals en assists. Een half jaartje leuk gepresteerd (na de winterstop tot aan de corona break was het al niet veel meer).
 
Laatst bewerkt:
- Ronaldo is een trainingsbeest. Die man is zo gruwelijk fit dat ie nog steeds mee kan in de top op 36-jarige leeftijd. Overigens een van de meest succesvolle voetballers aller tijden
- Neymar is extreem getalenteerd en heeft ook het een en ander laten zien in de wereldtop.
- Mbappe is wereldkampioen geworden.

Sorry, maar dit is allemaal toch van een andere orde. Die spelers hebben al bewezen dat ondanks hun ''randjes'' ze tot de best presterende spelers ter wereld kunnen horen. Wat heeft Mo nou uiteindelijk nog laten zien? In de Eredivisie was goals en assists. Een half jaartje leuk gepresteerd (na de winterstop tot aan de corona break was het al neit veel meer).
Ik geef er juist mee aam dat zij ermee wegkomen omdat ze tot de wereldtop behoren en Mo duidelijk niet. Alleen qua voetballer komt ie een beetje uit dezelfde bloedsoort waardoor dit soort ravelrandjes eraan zitten. Maar hij komt er niet mee weg omdat hij nog niks bewezen heeft
 
Ik geef er juist mee aam dat zij ermee wegkomen omdat ze tot de wereldtop behoren en Mo duidelijk niet. Alleen qua voetballer komt ie een beetje uit dezelfde bloedsoort waardoor dit soort ravelrandjes eraan zitten. Maar hij komt er niet mee weg omdat hij nog niks bewezen heeft

Gaat er meer om dat je dan weer Schmidt erbij haalt. Alle signalen, van PSV zelf tot Rik tot andere bronnen wijzen erop da Schmidt zelf zijn stinkende best heeft gedaan om Mo aan het voetballen te krijgen. Mo heeft het vervolgens herhaaldelijk laten liggen met zijn ziekmeldingen en gemor als hij bijvoorbeeld even moest banken. Zoals Elfrink zei: je hebt aan Schmidt een hele slechte als je hem belazert. En terecht. Is jouw baas ook niet blij mee, of je nou 50 of 19 bent. Mo heeft met dit geintje honderde duizenden euro's verdient. Geen medelijden nodig. Ik sta met Schmidt in dezen. Mo kan zijn spullen gaan pakken, het is klaar.
 
Er is ook een middenweg. Nu slaat de balans bij PSV veel te ver door naar alleen maar pamperen en de 'talenten' op social media de hemel in prijzen. Dan krijg je dit soort gefrustreerde diva's (zie ook Fofana). De balans mag best wat meer verschuiven naar team spirit en discipline. Maar daar lijkt de laatste jaren bij de PSV-talenten totaal geen sprake meer van te zijn. Dan kweek je dit soort patsertjes.
Ik hoorde Aad de Mos nog zeggen dat heel wat jeugdtrainers bij PSV jongens van de CIOS zijn die alleen maar aan een vervolg van hun carierre denken. Zij nemen kennelijk daarom veel op de koop toe in de omgang met die jongens. Volgens hem werden jongens als Mo nooit gecorrigeerd in de jeugd omdat dit soort jongens jou de overwinning bezorgen. Later heeft bijv van Nistelrooij dat wel geprobeerd maar was eigenlijk wel te laat. In hoeverre Aad de waarheid spreekt weet ik niet maar heel onvoorstelbaar is deze verklaring niet.
 
Ik geef er juist mee aam dat zij ermee wegkomen omdat ze tot de wereldtop behoren en Mo duidelijk niet. Alleen qua voetballer komt ie een beetje uit dezelfde bloedsoort waardoor dit soort ravelrandjes eraan zitten. Maar hij komt er niet mee weg omdat hij nog niks bewezen heeft
Niemand komt er mee weg als hij te dik bij de selectie aansluit. Zie hazard. Maar goed, dat zijn oude koeien. Had tot aan gala thuis nog wel goede hoop, maar zie hem niet meer aanhaken. Helaas.
 
Dat is een ander artikel dan het eerder geplaatste. En de vraag is of dat een statement van de club is of een gok van de journalist. Op psv.nl wordt geen duidelijke reden gegeven.

Het is gewoon het optellen van 2 feiten. Eerst ziek melden en dan reizen zonder toestemming. Zo moeilijk is het niet.
 
De schuld ligt bij beiden.
Waarom hij er zo afgetraind uitzag weet niemand.
Was het om zo een transfer af te dwingen, of wilde hij nog zijn laatste kans aangrijpen om voor PSV uit te komen.
Schmidt kijkt niet naar transferwaarden. Dat vind ik een kwalijke zaak.
Dat een matige speler als Thomas hoger staat in de pikorde was denk ik de welbekende druppel voor Ihattaren.
5m of zo pakken en door. Ik had zo graag gezien dat dit eens de Marokkaanse jongen zou zijn die het stigma van 'Marokkaanse jongens zijn lastig' weer eens zou ontkrachten en in Oranje zou gaan schitteren, maar helaas. Je maakt mij niet meet wijs dat dit bij Schmidt ligt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bij veel Nederlandse trainers was hij ermee weg gekomen. Die hadden zoiets gehad van, tja hij is nu eenmaal een groot talent. Dat doet Schmidt in mijn optiek niet. Daarnaast is het een Duitser en daar is de hiërarchie tussen baas en personeel toch anders.

Ik denk dat Schmidt normen stelt die heel duidelijk zijn en waaraan hij geen concessies doet. Hij behandelt spelers gelijk en maakt voor niemand uitzonderingen. Misschien is het ook wel daarom dat hij door de spelers zo geliefd is. Spelers weten waar ze aan toe zijn.

En Mo nu ook.
 

Als je m'n posts aangaande Mo terug leest zul je zien dat ik niet kamp Mo ben. Maar dat verandert niets aan de vraag over wat jij hoorde in dat filmpje. Je verwijst specifiek naar een timestamp, waarin alleen iets algemeen over de sfeer op de bank wordt gezegd.

Dus m'n originele vraag blijft wat mij betreft staan. Waar verwees je naar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan