Mohamed Ihattaren (M)

Feit, keihard:
PSV zonder Mo speelt Gala van de mat.
Punt.
En dan kunnen we wel gaan roepen ' ja maar, en wat als' ;
Het boeit me niet.
Mooie uitdaging voor een jonge speler met ambities.
En zonder Malen of Dumfries. We zullen nooit weten wat PSV had gedaan met Mo dus ik hecht daar niet zoveel waarde aan want je hebt geen vergelijkingsmateriaal. Het is een teamsport en dit soort uitspraken doen me een beetje denken aan de Europese wedstrijd toen Fein er in kwam voor Rosario en PSV een doelpunt of drie achter de oren kreeg.
 
Az kan hem nooit betalen. Transfersom is al moeilijk en laat staan salaris. Vergeet niet dat psv hem al een goed aanbod heeft gedaan.
Is hem nooit om geld gegaan. Hij had in de jeugd bij ongeveer elke Europese topclub kunnen tekenen.

Ik ga overigens er scherp op toezien dat geschiedschrijving niet vervalst raakt op het forum zodra hij weg is, want ik weet vrijwel zeker dat iedereen hem in het rijtje van bakkali gaat plaatsen, maar dat zou pure onrecht zijn. Hij heeft vorig seizoen een turbulente seizoen gehad met verlies van zijn vader en gedoe over keuze nationale team. Als psv niet in staat is om talenten fatsoenlijk te begeleiden bij het volwassen worden en omgaan met tegenslag en meteen een talent koud stellen als het even tegenzit dan moet dat iedere talent waar psv in geïnteresseerd is te denken geven. Mo doet op dit moment alles wat in zijn macht zit om erboven op te komen na vorige seizoen en dat wordt heel koeltjes ontvangen door de trainer. Hij zou gek zijn als ie bijtekent. Schmidt ziet het totaal niet zitten in hem.
 
En zonder Malen of Dumfries. We zullen nooit weten wat PSV had gedaan met Mo dus ik hecht daar niet zoveel waarde aan. Het is een teamsport en dit soort uitspraken doen me een beetje denken aan de Europese wedstrijd toen Fein er in kwam voor Rosario en PSV een doelpunt of drie achter de oren kreeg.
Dolblij dat we nooit zullen weten wat PSV had gedaan met Mo vanavond.
Veel beter dan 5-1 lijkt mij lastig.
( Hoewel ik vermoed dat die keeper van Gala misschien teveel lachgas op had;
En misschien heeft zijn vriendschap met een Belchinees zich tegen hem gekeerd.
Ik bedoel, dat pisballetje via de schouder van Mario; moet je die nou echt in je eigen goal meppen? Enfin, mij hoor je verder niet klagen. Snel ander onderwerp. )
 
Laatst bewerkt:
Is hem nooit om geld gegaan. Hij had in de jeugd bij ongeveer elke Europese topclub kunnen tekenen.

Ik ga overigens er scherp op toezien dat geschiedschrijving niet vervalst raakt op het forum zodra hij weg is, want ik weet vrijwel zeker dat iedereen hem in het rijtje van bakkali gaat plaatsen, maar dat zou pure onrecht zijn. Hij heeft vorig seizoen een turbulente seizoen gehad met verlies van zijn vader en gedoe over keuze nationale team. Als psv niet in staat is om talenten fatsoenlijk te begeleiden bij het volwassen worden en omgaan met tegenslag en meteen een talent koud stellen als het even tegenzit dan moet dat iedere talent waar psv in geïnteresseerd is te denken geven. Mo doet op dit moment alles wat in zijn macht zit om erboven op te komen na vorige seizoen en dat wordt heel koeltjes ontvangen door de trainer. Hij zou gek zijn als ie bijtekent. Schmidt ziet het totaal niet zitten in hem.
Mo gaat gewoon door de voordeur en slaagt bij de top. Dat je überhaupt over het B woord durft te beginnen.
 
Nee, alleen de wedstrijden, en daarin zag een Mo met een andere drive dan vorig seizoen.
En dan moet hij in de belangrijkste wedstrijd ook spelen.
Die jongen is 19 jaar. Heeft het vorige seizoen flink lopen kutten en heeft een aflopend contract en weigert bij te tekenen. Dat is zijn goed recht. maar kom op zeg. Hij zit een wedstrijd op de bank. Poe ... Poe...
Dat hij een andere drive laat zien dan vorig seizoen is hem geraden als hij nog iets wil maken van zijn profcarrière,
want anders belandt hij bij elke club op een zijspoor. Hij heeft Bakali als voorbeeld hoe het kan aflopen.
Hij is 19 en heeft nog een hele loopbaan voor zich, maar het ligt meer aan hem dan aan trainers of clubs of hij er iets van kan maken. We verwijten de media dat ze er zo'n heisa van maken en we doen hier zelf allemaal aan mee.
 
Mo gaat gewoon door de voordeur en slaagt bij de top. Dat je überhaupt over het B woord durft te beginnen.
Ben ik niet mee eens. Kan het geen voordeur noemen als hij deze zomer vertrekt. Maar ik vind het eerlijk gezegd een meer dan logische keuze van hem om niet bij te tekenen en zijn heil elders te zoeken itt de bakkali's en Labyad's van deze wereld
 
Ben ik niet mee eens. Kan het geen voordeur noemen als hij deze zomer vertrekt. Maar ik vind het eerlijk gezegd een meer dan logische keuze van hem om niet bij te tekenen en zijn heil elders te zoeken itt de bakkali's en Labyad's van deze wereld
Maar dat scenario zie ik niet gebeuren. (en ja, misschien ben ik naïef)
 
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, maar uiteraard hoop ik ook op dat scenario
Vooralsnog zie ik een Mo die er voor gaat, een Mo die obv de filmpjes goed lijkt te liggen in de groep en een Mo die de fans afgelopen seizoen gemist heeft (zie bv. filmpje na Paok). De hele vibe lijkt gewoon anders, daarom heb ik er gewoon hoop op dat het goed komt, hij door de voordeur weggaat (of duur, of contractvrij)
 
Vooralsnog zie ik een Mo die er voor gaat, een Mo die obv de filmpjes goed lijkt te liggen in de groep en een Mo die de fans afgelopen seizoen gemist heeft (zie bv. filmpje na Paok). De hele vibe lijkt gewoon anders, daarom heb ik er gewoon hoop op dat het goed komt, hij door de voordeur weggaat (of duur, of contractvrij)
Die hoop is er ja en dan vooral voor hemzelf. We zullen zien of hij echt wil en het gaat redden bij PSV of anders bij een andere club.
Het filmpje na PAOK zie eerder als geschreeuw tegen zijn telefoon. De fans in het stadion heeft hij geen aandacht voor. :rolleyes:
 
Of het is een (volgende) test voor Mo misschien. Kijken hoe hij hierop reageert deze week. Gaat ie harder trainen? Of z'n teleurstelling uiten?
Betrouwbaarheid kan je wellicht juist bewijzen bij tegenslag.
Psychologie van de koude grond als ik zo vrij mag zijn. Mo is fit en is beter dan Vertessen en Thomas en op dit moment conditioneel ook verder dan Gakpo. Dan speel je gewoon of je valt in. Schmidt vernedert op deze manier een jongen van 19. En dan is het aan Mo om te bewijzen dat hij zich niet laat vernederen? Omgekeerde redenatie!
 
Vooralsnog zie ik een Mo die er voor gaat, een Mo die obv de filmpjes goed lijkt te liggen in de groep en een Mo die de fans afgelopen seizoen gemist heeft (zie bv. filmpje na Paok). De hele vibe lijkt gewoon anders, daarom heb ik er gewoon hoop op dat het goed komt, hij door de voordeur weggaat (of duur, of contractvrij)
Dat zie ik dus ook en daarom neem ik hem weinig kwalijk. Alleen het zegt meer over dat hij zijn helft vervult maar de liefde lijkt vooral van 1 kant te komen. Dat zal Mino ook zien en hem heel gauw op zijn bezorgbrommer er anders naar toe brengen
 
Terug
Bovenaan Onderaan