Mohamed Ihattaren (M)

Op wat voor manier was hij dan ook kinderachtig bij z’n vorige clubs?
moet Mo voorrang krijgen omdat hij nu wel afgetraind lijkt terwijl hij het vorige seizoen er met de pet naar heeft gegooid? Hij moet z’n plek verdienen en daarbij wil hij niet verlengen. Menig club laat z’n spelers dan banken tenzij ze Messi of Ramos etc heten.
Mo moet spelen omdat hij veel beter is dan Vertessen en Thomas en op dit moment fitter dan Gakpo…
 
Andersom, wie uit de basiself had jij er uit gelaten om Mo te laten starten?
Niet de basis maar voor de wissels bedoel ik: Thomas? Really? En waarom mag de net aangekomen Gakpo wel invallen maar Mo die tegen Paok wel goed speelde niet? Jij gunt Mo niets. Dat is duidelijk en PSV laat dit allemaal toe.
 
Niet de basis maar voor de wissels bedoel ik: Thomas? Really? En waarom mag de net aangekomen Gakpo wel invallen maar Mo die tegen Paok wel goed speelde niet? Jij gunt Mo niets. Dat is duidelijk en PSV laat dit allemaal toe.
Allereerst, ik neem aan dat je met de JIJ in jouw post niet mij bedoeld maar Schmidt....

Maar goed, Mo niet in de basis, gaan we m daar tevreden mee houden?
 
Wellicht in techniek wel ja. Maar Schmidt ziet hem dagelijks en verwacht bepaalde zaken die Mo niet heeft laten zien. Je kan naar Schmidt wijzen maar Mo heeft vooral zijn eigen glazen ingegooid door zijn arbeidsethos van vorig seizoen.
Een trainer kan niet te rechtlijnig zijn tegenover een jonge speler. Wat had hij gedaan met een jongen als Memphis?? Gelukkig was hij toen geen trainer hier…
Bovendien heeft Mo de hele zomer voor zichzelf getraind en heeft in de oefenwedstrijden laten zien heel goed bezig te zijn.
 
Mo moet maken dat ie wegkomt bij psv. Zou naar az gaan als vervanger van Stengs. Schmidt onderkent niet zijn talent. Voor hem is mauro beter dan mo. Dan moet mo echt zijn conclusies trekken
Az kan hem nooit betalen. Transfersom is al moeilijk en laat staan salaris. Vergeet niet dat psv hem al een goed aanbod heeft gedaan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een trainer kan niet te rechtlijnig zijn tegenover een jonge speler. Wat had hij gedaan met een jongen als Memphis?? Gelukkig was hij toen geen trainer hier…
Bovendien heeft Mo de hele zomer voor zichzelf getraind en heeft in de oefenwedstrijden laten zien heel goed bezig te zijn.
Geen like, 1e deel is echt zoveel inlegkunde dat ik die niet kan geven. 2e deel wel volledig eens, en Mo gaat zijn kans heus wel krijgen, ook onder Schmidt, waarschijnlijk eerder dan jij verwacht.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Az kan hem nooit betalen. Transfersom is al moeilijk en laat staan salaris. Vergeet niet dat psv hem al een goed aanbod heeft gedaan.

Vooruitzicht op speeltijd kan voor Mo waarde hebben met de situatie waar hij in zit. Weet niet of hij echt zo onbetaalbaar is.
 
Een trainer kan niet te rechtlijnig zijn tegenover een jonge speler. Wat had hij gedaan met een jongen als Memphis?? Gelukkig was hij toen geen trainer hier…
Bovendien heeft Mo de hele zomer voor zichzelf getraind en heeft in de oefenwedstrijden laten zien heel goed bezig te zijn.
Dat wordt van iedere prof verwacht. Dat is niets speciaals.
En Memphis Depay was een moeilijke jongen maar hij werkte wel hard. Dat laatste heb ik bij Ihattaren nog niet kunnen ontdekken. Het eerste helaas wel.
 
Het is toch ook nog niet voorbij? Recent regen Paok nog 45 minuten gespeeld, het is niet heel veel maar lijkt me niet dat Schmidt hem wil buitensluiten of wat men dan ook denkt.
Een trainer kan niet te rechtlijnig zijn tegenover een jonge speler. Wat had hij gedaan met een jongen als Memphis?? Gelukkig was hij toen geen trainer hier…
Bovendien heeft Mo de hele zomer voor zichzelf getraind en heeft in de oefenwedstrijden laten zien heel goed bezig te zijn.
Ik had ook veel liever Mo gezien dan Thomas of Rosario, jammer dat hij niet mocht opdraven.

Misschien is een volwassen Memphis anders dan een volwassen Mo? Sowieso andere situaties, en andere teams, ander type speler
 
Terug
Bovenaan Onderaan