Mohamed Ihattaren (M)

Ik vind het jammer dat ik niet anders kan dan concluderen dat Mo de komende seizoenen in de vergetelheid belandt. Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat ie zich herpakt en ergens gaat vlammen. Zo niet bij PSV, dan toch ergens anders.
 
Hij werd niet voor Jong Oranje opgeroepen, omdat hij niet eerder bij Jong Oranje zat. Blijkt een kulreden te zijn. Onder andere Brobbey speelde ook niet eerder in dit team.
Zeker het is natuurlijk één van de redenen en eentje die makkelijk naar buiten te brengen is. Een Brobbey is in vorm en is een redelijke unieke spits (heeft kopkracht en kracht t.o.v. andere spitsen).
Zolang een speler als Ekkelenkamp, die nooit bij Ajax speelt, wel opgeroepen wordt, weet je dat Van de Looi zit te liegen.
Ja op die positie heb je minder directe concurrenten. Dat is een voordeel. Aanvallers heeft jong oranje genoeg.

Ik wil niet zeggen dat van Looij Mo niet had kunnen oproepen. Ik begrijp alleen ergens wel waarom hij de keuze maakt gezien de omstandigheden. Schoot Mo er dit seizoen 5 in en waren er geen problemen dan was hij zeker opgeroepen (zelfs zonder ervaring bij jong oranje). Mocht dat niet zo zijn dan vond ik de keuze van Looij krankzinnig. Maar gezien de huidige situatie. Vind ik het wel begrijpelijk. Tuurlijk in het perspectief dat Jong Oranje moet opleiden voor het grote oranje is het natuurlijk gek dat Mo ontbreekt. Daar ben ik zeker mee eens en vind ik het ook jammer. Tegelijk is het voor van Looij wel belangrijk om ook nu resultaat te halen. En daar maakt hij keuzes in. Mo heeft helaas (nog) niet laten zien dat hij op dit moment het grootste talent is.

Denk trouwens ook dat beter Mo zich eerst kan richten op PSV. Laat hem daar weer de status krijgen van goed opkomend talent ipv 'probleemmaker'. Zit het bij de club goed dan is het wat makkelijker om ook in (jong) oranje te spelen.
 
Als je als speler van PSV hartjes gaat plaatsen onder een bericht van een speler van AZ die refereert naar de wedstrijd die jij zojuist van hen hebt verloren, dan wordt het inderdaad tijd dat je jouw Social Media gaat uitbesteden aan een partij die het wel snapt. Ongelofelijk dom. Vier de nederlaag tegen je broskis maar lekker via de app ofzo.
 
Dit bericht is aangepast n.a.v. melding m.b.t. onnodig kwetsende inhoud.
Nog ff en dit topic is uit the picture, Raiola gaat cashen, Mo speelt of maakt drama ergens in het buitenland.

:metal:
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Laatst bewerkt:
Ik zie hem nog steeds graag spelen.

En ik vind dat lastig. Bijtekenen is toch niet verplicht. Je spreekt samen een contract af met diverse voorwaarden, waaronder de lengte. Tot het einde van dat contract moet iedereen zich daar gewoon aanhouden. Ik vind uit de selectie zetten voor einde contract echt onzin.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Misschien moet men afspreken dat spelers in het laatste jaar minder salaris krijgen. Maar daar gaan ze natuurlijk nooit mee akkoord. Heb je meer druk om bij te tekenen of een transfer te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan