Mohamed Ihattaren (M)

Wat betekent dit nog als je verder niet de instelling hebt om er wat van te maken? Laten we Madueke en Mo even simpel vergelijken met Ronaldo en Messi. Wat zijn beide van deze giganten zonder goede instelling in het top sport klimaat. Middelmaat op betaalniveau. Ik zou mij geld zetten op Noni. Dat wordt er echt eentje hoor, en vergeet niet dat hij echt nog super jong is. Keek meer naar Madueke dan naar Mo eerlijk gezegd, tuurlijk, twee verschillende posities, maar als die Noni aan de bal was dan zat ik toch iets leuker op het puntje van de bank. Hahaa
Told you. :)
 
Dumfries gaf aan dat hij iig niets wist van de statement van vorige week die de club naar buiten bracht over Mo.
Dat vind ik wel kwalijk. Dan kun je de spelersgroep niet noemen, ook al wordt dat gegeven in de media groter gemaakt dan t eigenlijk was. Die doen alsof er stond dat de spelersgroep klaar is met Mo. Dat stond er natuurlijk niet.
Maar dan nog moet je ze niet noemen zonder te raadplegen.

Wie is eigenlijk eindverantwoordelijk voor het uitdoen van een dergelijk statement?
 
Dumfries gaf aan dat hij iig niets wist van de statement van vorige week die de club naar buiten bracht over Mo.
Dat vind ik wel kwalijk. Dan kun je de spelersgroep niet noemen, ook al wordt dat gegeven in de media groter gemaakt dan t eigenlijk was. Die doen alsof er stond dat de spelersgroep klaar is met Mo. Dat stond er natuurlijk niet.
Maar dan nog moet je ze niet noemen zonder te raadplegen.

Wie is eigenlijk eindverantwoordelijk voor het uitdoen van een dergelijk statement?
Dat vond ik ook opmerkelijk. Ook mooi dat hij zegt dat het een statement was van PSV en dat is hij niet. Huh?
 
Dumfries gaf aan dat hij iig niets wist van de statement van vorige week die de club naar buiten bracht over Mo.
Dat vind ik wel kwalijk. Dan kun je de spelersgroep niet noemen, ook al wordt dat gegeven in de media groter gemaakt dan t eigenlijk was. Die doen alsof er stond dat de spelersgroep klaar is met Mo. Dat stond er natuurlijk niet.
Maar dan nog moet je ze niet noemen zonder te raadplegen.

Wie is eigenlijk eindverantwoordelijk voor het uitdoen van een dergelijk statement?
Nou, als de leiding van PSV wist dat de spelersgroep er niet achter stond hadden ze dat wel even mogen corrigeren toch? Dat deden ze niet. Ze gooiden toch zelf dat bericht op social media? Tuurlijk gaat de rest van de media met zoiets aan de haal.
 
Nou, als de leiding van PSV wist dat de spelersgroep er niet achter stond hadden ze dat wel even mogen corrigeren toch? Dat deden ze niet. Ze gooiden toch zelf dat bericht op social media? Tuurlijk gaat de rest van de media met zoiets aan de haal.
Ja klopt. Dat vind ik dus een fout.

Is t Toon? JdJ?
Wie zou hier zn fiat voor gegeven hebben?
 
Nou, als de leiding van PSV wist dat de spelersgroep er niet achter stond hadden ze dat wel even mogen corrigeren toch? Dat deden ze niet. Ze gooiden toch zelf dat bericht op social media? Tuurlijk gaat de rest van de media met zoiets aan de haal.
Maar misschien kwam het wel van een deel van de spelersgroep. Kan me niet voorstellen dat PSV dat zo communiceert anders. Wellicht nav geluiden uit de groep. Misschien bedoelt Dumfries wel alleen dat het statement niet is besproken met hun. Kan allemaal. Hoe dan ook niet zo handig van Dumfries om dat zo te zeggen in een interview.
 
Maar misschien kwam het wel van een deel van de spelersgroep. Kan me niet voorstellen dat PSV dat zo communiceert anders. Wellicht nav geluiden uit de groep. Misschien bedoelt Dumfries wel alleen dat het statement niet is besproken met hun. Kan allemaal. Hoe dan ook niet zo handig van Dumfries om dat zo te zeggen in een interview.
"Mohamed Ihattaren maakt geen deel uit van de selectie van PSV. Die beslissing heeft de club eerder dit weekend genomen, de voltallige staf, spelersgroep en directie heeft er de afgelopen periode alles aan gedaan om Ihattaren te ondersteunen en van waarde te laten zijn voor PSV. Die mogelijkheid heeft hij niet aangegrepen. PSV heeft daarom besloten dat de negentienjarige middenvelder dit weekend geen deel uitmaakt van de A-selectie."

In de statement staat ook niet dat de spelersgroep mee hebben besloten aan de straf. Er staat alleen dat de spelersgroep Mo hebben ondersteund. PSV heeft daarna een besluit genomen.
 
Hij was bijzonder kritisch op Mo. KLIK
Ik ben wel blij dat hij zich uitspreekt, toch iemand die veel met hem optrok. De coach, directie of wie dan ook aanwijzen door de buitenwacht is makkelijk. Maar als Mo echt onbetwist beter presteert, dan laat Schmidt hem echt niet uit de eerste elf. Kennelijk haalt hij niet alles er uit op en buiten het veld. Aan Mo om dat op te pakken en te verbeteren. Zo simpel is het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan