Mohamed Ihattaren (M)

Óf Mo ziet in dat de clubleiding best een punt heeft en dat zijn gedrag niet voldoet aan het professioneel leven en zet nu de knop om. Kan ook nog he
Of hij ziet dat hij met dit gedrag niet interessant is voor een andere club.
 
Lijkt me wel. Malen is bijv. Weinig geblesseerd. En zowel madueke als gakpo zijn toch tijdens de wedstrijd gebleseerd geraakt?

Hier doe je Zahavi echt te kort mee. Hij scoorde 12x en maakte 4 assists in 1.748
Minuten. Mo heeft 2 goals en 1 assist in 1.570. Leuk dat Mo een mooie bal kan aannemen. Maar uiteindelijk zie ik ook graag een spits er in staan die goals maakt (was ook erg blij met Luuk de jong). Dus nee op dit moment zou het niet slim zijn om Zahavi te vervangen voor Mo..
Zahavi zou met een echte "aangever" nog veel beter uit de verf komen , hij heeft duidelijk een neus voor goals .
 
Óf Mo ziet in dat de clubleiding best een punt heeft en dat zijn gedrag niet voldoet aan het professioneel leven en zet nu de knop om. Kan ook nog he
2 keer per jaar een knop omzetten. Lijkt wel zomertijd/wintertijd. Ik denk gewoon dat - hoe jammer ik dat ook vind en hoezeer ik het die jongen ook gun - Mo los van zijn enorme voetbaltalent niet het karakter heeft om het beste uit zichzelf te halen. Hij is te gevoelig en te emotioneel. Gevoelig voor een heleboel dingen. Van slag als het tegenzit. Te blij als het meezit. Om in de top te kunnen slagen moet je toch een beetje een 'kouwe' zijn. Nuchter en gefocust. Emotioneel mag wel, alleen moet je het omzetten naar iets goeds. Al denk ik wel dat het in de kern een zachtaardig ventje is. Alleen misschien dus iets te zacht. Het is niet het eerste grote talent dat nooit die status ontgroeide. Wel jammer dat we ons al 90 miljoen rijker hadden gerekend afgelopen zomer. Blijkt je grootste melkkoe ineens een wat te dik mekkerend kalfje.
 
2 keer per jaar een knop omzetten. Lijkt wel zomertijd/wintertijd. Ik denk gewoon dat - hoe jammer ik dat ook vind en hoezeer ik het die jongen ook gun - Mo los van zijn enorme voetbaltalent niet het karakter heeft om het beste uit zichzelf te halen. Hij is te gevoelig en te emotioneel. Gevoelig voor een heleboel dingen. Van slag als het tegenzit. Te blij als het meezit. Om in de top te kunnen slagen moet je toch een beetje een 'kouwe' zijn. Nuchter en gefocust. Emotioneel mag wel, alleen moet je het omzetten naar iets goeds. Al denk ik wel dat het in de kern een zachtaardig ventje is. Alleen misschien dus iets te zacht. Het is niet het eerste grote talent dat nooit die status ontgroeide. Wel jammer dat we ons al 90 miljoen rijker hadden gerekend afgelopen zomer. Blijkt je grootste melkkoe ineens een wat te dik mekkerend kalfje.
Het is een talentje ja omdat de rest zo bagger is. Zo goed is hij echt niet. Het is geen speler waarbij de tegenstander denkt van laten we maar thuisblijven.
 
Het is een talentje ja omdat de rest zo bagger is. Zo goed is hij echt niet. Het is geen speler waarbij de tegenstander denkt van laten we maar thuisblijven.
Dat is hij niet nee maar zou hij wel kunnen worden. Hij zal dan wel zijn houding moeten veranderen
 
Filosofisch...

GET OFF THE NAIL
There was a young man walking down the street and happened to see a old man sitting on his porch. Next to the old man was his dog, who was whining and whimpering. The young man asked the old man “What’s wrong with your dog” The old man said “He’s laying on a nail”. The young man asked “Laying on a nail?, Well why doesn’t he get up?” The old man then replied “It’s not hurting bad enough.

Dit lijkt een betere op het Mo verhaal. tot dit weekend was hij de hond die op een roestige spijker lag. Vervelend, maar net niet vervelend genoeg om er iets aan te doen. Ik hoop van harte dat hij afgelopen weekend is wakkergeschud en dat de spijker nu wel flink pin doet en hij zich realiseert dat het echt niet werkt zo.
 
Het is een talentje ja omdat de rest zo bagger is. Zo goed is hij echt niet. Het is geen speler waarbij de tegenstander denkt van laten we maar thuisblijven.

Nou, in z'n toptijd was hij eht degene die de tegenstander eigenhandig uitschakelde. (weliswaar eredivisie, maar toch).
 
Dat viel toch ook mee? Kan me eigenlijk niet herinneren dat we een wedstrijd wonnen puur dankzij Mo. Wellicht een keertje een goal of een assist voor de gelijkmaker/winnende.
Ik wilde net de gemenerik zijn en postten: “Welke wedstrijd was dat dan?”
 
Dat viel toch ook mee? Kan me eigenlijk niet herinneren dat we een wedstrijd wonnen puur dankzij Mo. Wellicht een keertje een goal of een assist voor de gelijkmaker/winnende.

Ik zat waarschijnlijk op een roze wolk toen, als trouwe teletekst supporter. :)
 
Ik zat waarschijnlijk op een roze wolk toen, als trouwe teletekst supporter. :)
Ik vond hem wel het lichtpuntje vorig seizoen. Hij had een prachtige techniek en zorgde zeker wel voor dreiging. Alleen het beslissen van wedstrijden ontbrak, naar mijn mening, nog. Maar dat is ook niet per se gek voor zijn leeftijd en normaal gesproken ook niet noodzakelijk in een goed draaiend team. Dacht/Hoopte eigenlijk dat hij die stap dit seizoen zou maken.
 
Schmidt: Ajax heeft genoeg geld om hem te kopen, maar het is een beslissing van de speler en de clubs.

Vooropgesteld snap ik dat het bijzonder ergerlijk voor hem moet zijn om elke week gevraagd te worden naar de Mo-situatie, maar ik vind het wel opvallend dat hij niet duidelijk uitspreekt dat hij Ihattaren het liefst bij PSV houdt. Dat is wel het minste wat je kunt zeggen over je speler, mits je die ook daadwerkelijk graag behoudt natuurlijk. Wellicht heeft hij dat er wel bij gezegd maar quote het artikel dat stuk er bewust niet bij voor clicks, dat kan ook nog.

 
Schmidt: Ajax heeft genoeg geld om hem te kopen, maar het is een beslissing van de speler en de clubs.

Vooropgesteld snap ik dat het bijzonder ergerlijk voor hem moet zijn om elke week gevraagd te worden naar de Mo-situatie, maar ik vind het wel opvallend dat hij niet duidelijk uitspreekt dat hij Ihattaren het liefst bij PSV houdt. Dat is wel het minste wat je kunt zeggen over je speler, mits je die ook daadwerkelijk graag behoudt natuurlijk. Wellicht heeft hij dat er wel bij gezegd maar quote het artikel dat stuk er bewust niet bij voor clicks, dat kan ook nog.


Ik kan me ergens wel vinden in de theorie van rico dat het vertrek komende zomer al afgesproken is.
 
Schmidt: Ajax heeft genoeg geld om hem te kopen, maar het is een beslissing van de speler en de clubs.

Vooropgesteld snap ik dat het bijzonder ergerlijk voor hem moet zijn om elke week gevraagd te worden naar de Mo-situatie, maar ik vind het wel opvallend dat hij niet duidelijk uitspreekt dat hij Ihattaren het liefst bij PSV houdt. Dat is wel het minste wat je kunt zeggen over je speler, mits je die ook daadwerkelijk graag behoudt natuurlijk. Wellicht heeft hij dat er wel bij gezegd maar quote het artikel dat stuk er bewust niet bij voor clicks, dat kan ook nog.

Ik denk dat Schmidt oprecht weinig interesse heeft in het behoud van Ihattaren. Hij heeft een half jaar met hem gewerkt en ziet het niet zitten in Mo, hij vindt anderen beter of in ieder geval harder werken.
 
Schmidt: Ajax heeft genoeg geld om hem te kopen, maar het is een beslissing van de speler en de clubs.

Vooropgesteld snap ik dat het bijzonder ergerlijk voor hem moet zijn om elke week gevraagd te worden naar de Mo-situatie, maar ik vind het wel opvallend dat hij niet duidelijk uitspreekt dat hij Ihattaren het liefst bij PSV houdt. Dat is wel het minste wat je kunt zeggen over je speler, mits je die ook daadwerkelijk graag behoudt natuurlijk. Wellicht heeft hij dat er wel bij gezegd maar quote het artikel dat stuk er bewust niet bij voor clicks, dat kan ook nog.

Ik weet niet. Denk eerlijk gezegd dat in de huidige situatie hij eigenlijk liever niet wil dat Mo blijft. Als Mo opstandig blijft dan verstoord hij meer het team proces dan dat hij toegevoegde waarde geeft. Zoals Schmidt, terecht, aangeeft zijn er andere opties. Zeker omdat Thomas de laatste tijd de positie gewoon degelijk invuld. Als dan Madueke en Gakpo terug zijn dan heeft Schmidt genoeg opties op die posities.

Daarnaast heeft Schmidt afgelopen zondag een keuze gemaakt. Om dan nu te gaan roepen dat je Mo zo graag wil behouden is dan ook raar. Ten slotte heeft Mo eigenlijk de grens al opgezocht en is er overheen gegaan. De keuze vanuit Schmidt om hem wel mee te laten trainen en dus ook kans te laten maken op het selecteren in de komende selecties vind ik genoeg. Daarmee zegt Schmidt dat hij Mo er graag bij wil hebben indien hij zich opstelt. Denk dat als hij dat extra gaat bevestigen in een persconferentie dat het weinig toegevoegde waarde heeft. Mo moet laten zien dat hij graag voor PSV wil spelen en een professional kan zijn. Dat hoeft Schmidt niet te doen.
 
Natúúrlijk wil Schmidt Mo graag bij zijn selectie hebben en houden, wel op voorwaarde dat Mo er net als ieder ander gewoon hard voor werkt. En wat dat betreft zegt Schmidt niets geks, een transfer is nou eenmaal niet het besluit van de trainer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan