Mohamed Ihattaren (M)

Ik denk dat men inschat dat de kans op tekenen nihil is en hem daarom "in de etalage" wil zetten om nog een zo hoog mogelijk bedrag ervoor te krijgen.
Eens, of je kunt zeggen: na alle stoere praat en statements heeft PSV eieren voor z'n geld gekozen. Moet je achteraf nog maar eens gaan nadenken of dat allemaal nu wel zo verstandig is geweest. Beter zou zijn mi of je mond houden of bij je standpunt blijven.
 
Eens, of je kunt zeggen: na alle stoere praat en statements heeft PSV eieren voor z'n geld gekozen. Moet je achteraf nog maar eens gaan nadenken of dat allemaal nu wel zo verstandig is geweest. Beter zou zijn mi of je mond houden of bij je standpunt blijven.

Het standpunt was toch dat het aan Mo is of ie er nog iets van wil maken? Dat de tijd van enkel geven is afgelopen.
Door nu een laatste kans te geven na een soort van mea culpa van Mo doen ze daar toch niks aan af?
 
Ik ben ook wel een beetje gerustgesteld dat bij Raiola de "woede" wat is gaan liggen en dat hij blijkbaar ook met Mo heeft gesproken. Als dit klopt zie ik het misschien nog wel goedkomen.
Voorlopig hoopvol dat hij zijn best gaat doen. Zou anders toch zonde zijn van zo'n talent
 
Potverdikkeme, je bent scherp vandaag De Bouterbaas. Op diverse plekken op dit forum zie ik snedige commentaren en olijke grappen en grollen van jouw hand verschijnen. Keep up the good work!

Over het falen van talenten: Dat is echt niet iets wat alleen bij PSV aan de hand is lijkt mij hoor. Bij Ajax bijvoorbeeld worden er gedurende de opleiding ook meer dan voldoende spelers weggestuurd. Ik denk dat het verschil tussen Ajax en PSV wat dat betreft is, dat talenten waar het twee kanten op kan gaan bij PSV langer het vertrouwen krijgen dan bij Ajax. Hierdoor is het bij PSV mogelijk zichtbaarder dat ze 'floppen' dan bij Ajax, omdat ze daar al worden weggestuurd voordat ze überhaupt in the picture komen.

Is dat zo? Volgens mij hebben bijna al onze talenten die zijn doorgebroken afgelopen 2 jaar ook zeker bij JPSV hun minuten gemaakt. JPSV is natuurlijk een beetje een spek-en-bonen-ploeg, maar je haalt de echte goeien er wel snel uit. Vanuit JPSV vertrekken er ook een hoop spelers die het gewenste niveau niet lijken te hebben. Je hoort in ieder geval vaker van weggestuurde Ajax-spelers die het uiteindelijk via een omweg toch halen, dan van weggestuurde PSV-spelers. Dat blijken uiteindelijk echt gewoon spelers die het niveau niet hebben. Ik vermoed dus dat er op de Toekomst gewoon heel veel meer talent rondloopt, zodat je je zo nu en dan een misser kunt permitteren.
 
Het standpunt was toch dat het aan Mo is of ie er nog iets van wil maken? Dat de tijd van enkel geven is afgelopen.
Door nu een laatste kans te geven na een soort van mea culpa van Mo doen ze daar toch niks aan af?
Het statement was vrij duidelijk: we hebben er alles aan gedaan, maar Mo wil niet, daarom is hij nu uit de selectie gezet. Ik heb geen enkel mea culpa van Mo gehoord. Het is voor mij volstrekt duidelijk, men is bij PSV tot bezinning gekomen en heeft met Raiola gesproken. Mo zit weer bij de selectie, gaat weer spelen en wordt in de zomer verkocht. Verstandig, financieel gezien, Mo wordt niks meer bij PSV, veel te veel gebeurd. Mijn punt is, deze uitkomst had PSV ook kunnen bereiken zonder dat statement en alle negatieve publiciteit.
 
Het statement was vrij duidelijk: we hebben er alles aan gedaan, maar Mo wil niet, daarom is hij nu uit de selectie gezet. Ik heb geen enkel mea culpa van Mo gehoord. Het is voor mij volstrekt duidelijk, men is bij PSV tot bezinning gekomen en heeft met Raiola gesproken. Mo zit weer bij de selectie, gaat weer spelen en wordt in de zomer verkocht. Verstandig, financieel gezien, Mo wordt niks meer bij PSV, veel te veel gebeurd. Mijn punt is, deze uitkomst had PSV ook kunnen bereiken zonder dat statement en alle negatieve publiciteit.
Eens. Had waardiger gekund. Sterker nog, ik vind zelfs dat je jezelf in de voet schiet. De hele wereld ziet dat grote talent nu als een moeilijke jongen. Kan toch een miljoentje schelen.
 
Het statement was vrij duidelijk: we hebben er alles aan gedaan, maar Mo wil niet, daarom is hij nu uit de selectie gezet. Ik heb geen enkel mea culpa van Mo gehoord. Het is voor mij volstrekt duidelijk, men is bij PSV tot bezinning gekomen en heeft met Raiola gesproken. Mo zit weer bij de selectie, gaat weer spelen en wordt in de zomer verkocht. Verstandig, financieel gezien, Mo wordt niks meer bij PSV, veel te veel gebeurd. Mijn punt is, deze uitkomst had PSV ook kunnen bereiken zonder dat statement en alle negatieve publiciteit.
Tja en dan was ie van de zomer verkocht en had het hele forum weer met de riek, gaffel of greep achter JDJ aan willen rennen. Nu weten we dat t wat genuanceerder ligt.
 
Tja en dan was ie van de zomer verkocht en had het hele forum weer met de riek, gaffel of greep achter JDJ aan willen rennen. Nu weten we dat t wat genuanceerder ligt.
Dus het statement was bedoeld om JdJ en Ome Toon alvast vrij te pleiten voor de aanstaande transfer ? Zou kunnen ja.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het statement was vrij duidelijk: we hebben er alles aan gedaan, maar Mo wil niet, daarom is hij nu uit de selectie gezet. Ik heb geen enkel mea culpa van Mo gehoord. Het is voor mij volstrekt duidelijk, men is bij PSV tot bezinning gekomen en heeft met Raiola gesproken. Mo zit weer bij de selectie, gaat weer spelen en wordt in de zomer verkocht. Verstandig, financieel gezien, Mo wordt niks meer bij PSV, veel te veel gebeurd. Mijn punt is, deze uitkomst had PSV ook kunnen bereiken zonder dat statement en alle negatieve publiciteit.
Ik denk dat het best wel meevalt dat er teveel is gebeurd. We gaan het de komende periode zien hoe Mo zich opstelt
 
Tja en dan was ie van de zomer verkocht en had het hele forum weer met de riek, gaffel of greep achter JDJ aan willen rennen. Nu weten we dat t wat genuanceerder ligt.
Maar dat mag toch nooit een beweegreden zijn van een TD? Hij weet toch wel dat wij over hem lullen en dat het zeker niet allemaal positief is,
 
Ik heb geen enkel mea culpa van Mo gehoord.
Volgens het ED heeft Ihattaren Schmidt beloofd beter zijn best te doen (dan voorheen):
 
Heb vanmiddag de podcast van Björn van de Doelen geluisterd. Volgens mij gaf de vi watcher een heldere uiteenzetting over wat er zich heeft afgespeeld. Wat mij betreft is het einde verhaal.
 
Nee dat denk ik niet. Maar met de situatie was het volgens mij ook lastig om het goed en volledig binnenshuis af te handelen, d'r lekt altijd wel wat. Dan kan je net zo goed meteen openheid van zaken geven.
Mijn punt, die openheid is helemaal niet gegeven. Volgens het statement heeft Mo zich ernstig misdragen, en dan zouden we hem niet meer terug moeten zien. Nu is dat opeens weer helemaal anders.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat het best wel meevalt dat er teveel is gebeurd. We gaan het de komende periode zien hoe Mo zich opstelt
Mo doet gewoon hetzelfde als wat hij het hele jaar deed, doet wat meer z'n best en speelt nog een paar wedstrijden. Het is het meest interessante is om te zien wat er in de zomer gebeurt, ik zet in op een transfer, waar Mino nu al aan het werk voor is.
 
Volgens het ED heeft Ihattaren Schmidt beloofd beter zijn best te doen (dan voorheen):
Tja, dat is wat Rik denkt/gehoord heeft (hoogstwaarschijnlijk niet van Mo zelf).
 
Is dat zo? Volgens mij hebben bijna al onze talenten die zijn doorgebroken afgelopen 2 jaar ook zeker bij JPSV hun minuten gemaakt. JPSV is natuurlijk een beetje een spek-en-bonen-ploeg, maar je haalt de echte goeien er wel snel uit. Vanuit JPSV vertrekken er ook een hoop spelers die het gewenste niveau niet lijken te hebben. Je hoort in ieder geval vaker van weggestuurde Ajax-spelers die het uiteindelijk via een omweg toch halen, dan van weggestuurde PSV-spelers. Dat blijken uiteindelijk echt gewoon spelers die het niveau niet hebben. Ik vermoed dus dat er op de Toekomst gewoon heel veel meer talent rondloopt, zodat je je zo nu en dan een misser kunt permitteren.
Inmiddels spelen er best veel ex-PSV-ers in de ere- of eerste divisie. Bijvoorbeeld Koopmans en Mokhtar bij ADO.

Wat Basc wellicht bedoelde, is dat Ajax sneller (zeg) onder de 16 jaar spelers loost. Daar hoor je dan niets van in het nieuws. Bij PSV is men wellicht voorzichtiger. Misschien minder aanwas en er bestaan ook nog laatbloeiers. Sowieso vind ik het heel netjes bij PSV dat je tegenwoordig in ieder geval onder 12 bij PSV mag blijven tot je 12e en dat is vaak ook nog regionaler geregeld. Zo heb je ook een PSV Nijmegen.
 
Mo doet gewoon hetzelfde als wat hij het hele jaar deed, doet wat meer z'n best en speelt nog een paar wedstrijden. Het is het meest interessante is om te zien wat er in de zomer gebeurt, ik zet in op een transfer, waar Mino nu al aan het werk voor is.
Óf Mo ziet in dat de clubleiding best een punt heeft en dat zijn gedrag niet voldoet aan het professioneel leven en zet nu de knop om. Kan ook nog he
 
Terug
Bovenaan Onderaan