Mohamed Ihattaren (M)

Ihattaren post een Story met "ik ga dik toch 😘" terwijl hij in het bos aan het trainen is met een personal trainer.

Dat reageren op haters (die in feite een punt hebben), vind ik zo dom. Doe gewoon niet, laat je voeten spreken. Snoer ze hun mond door de sterren van de hemel te spelen en hier voor minstens 60 miljoen te vertrekken. Het feit dat je al extra training nodig hebt geeft alleen maar meer aan dat er blijkbaar iets moest gebeuren.
Interessant maar ik kan het bericht niet vinden, waar heb je die vandaan?
 
Ja dus? Moet ik dan zijn kont kussen ofzo, ik mag mijn mening hebben over hem en hij over mij, even goede vrienden.
Spelers zijn passanten, ik doe niet graag of snel binden met ze :)
Nee, maar een beetje respect mag wel. Behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wil worden, denk ik dan.
 
Macho overkomen? Voor wie dan? Of heb ik iets gemist.

Op zijn insta, stoer en zielig tegelijk, kijk mij natrappen omdat mensen zeggen dat ik dik ben.. Wat iedereen ziet en weet behalve hij zelf blijkbaar :FP:
Dat kusje maakt de arrogantie helemaal klaar. Als die slim was zou die foto maken en zeggen kijk ik ben bezig om een betere ik te worden, daar scoor je sympathie mee ipv bijdehand natrappen op andere en hun mening over je
 
Op zijn insta, stoer en zielig tegelijk, kijk mij natrappen omdat mensen zeggen dat ik dik ben.. Wat iedereen ziet en weet behalve hij zelf blijkbaar :FP:
Dat kusje maakt de arrogantie helemaal klaar. Als die slim was zou die foto maken en zeggen kijk ik ben bezig om een betere ik te worden, daar scoor je sympathie mee ipv bijdehand natrappen op andere en hun mening over je
Ok, dan zal dat het zijn. Ik volg geen instagram verder. Die rapliedjes van Memphis heb ik ook maar overgeslagen..
 
ElWktOSXIAgdKeH
 
Ach, best geining, met een knipoogje. Zie er geen probleem in. Psychologen van de koude vloer die hier in zien dat ie een klein kind o.i.d. is, kunnen beter bij hun echte eigen leest blijven.
In ieder geval een heel stuk positiever dan 'Fack de haters' (Y)

Hopelijk zet ie nu door en gaat hij snel weer op het veld laten zien wie de echte Mo is :HB:
 
Komt helemaal goed met onze Mo. Zag laatst ook de aflevering van hem bij Touzani. Is gewoon een hele goeie jongen. Los van wat de media allemaal beweert, ben ik ervan overtuigd dat hij en Schmidt een prima band hebben en dat Mo ook dit seizoen (mits alles door blijft gaan) gewoon nog beslissend voor PSV gaat zijn.
 
Op zijn insta, stoer en zielig tegelijk, kijk mij natrappen omdat mensen zeggen dat ik dik ben.. Wat iedereen ziet en weet behalve hij zelf blijkbaar :FP:
Dat kusje maakt de arrogantie helemaal klaar. Als die slim was zou die foto maken en zeggen kijk ik ben bezig om een betere ik te worden, daar scoor je sympathie mee ipv bijdehand natrappen op andere en hun mening over je
Ik had het misschien ook anders geplaatst, maar vind je dit niet een beetje vergezocht? Het is niet alsof hij iets zegt in de trant van 'Allemaal haters, stik er maar in' of 'jullie weten niet waar jullie over praten'. Jij stelt dat hij niet ziet dat hij dik is. Ik zie iemand die juist tijd neemt om met een prive trainer zijn fitheid te verbeteren.
Ja, er zit een beetje arrogantie in. En als er een ding is wat deze selectie van Ajax kan overnemen is het wel een beetje arrogantie i.p.v. de bange kleuters uithangen. Laat onze team nou net wat arrogantie en bewijsdrang missen.

Verder weet ik sowieso niet waarom jij de behoefte hebt om je namens een stel tv lui aangesproken te voelen. Je bent wel heel makkelijk op je teentjes getrapt, en dat had ik van jou niet verwacht. ;)
 
Op zijn insta, stoer en zielig tegelijk, kijk mij natrappen omdat mensen zeggen dat ik dik ben.. Wat iedereen ziet en weet behalve hij zelf blijkbaar :FP:
Dat kusje maakt de arrogantie helemaal klaar. Als die slim was zou die foto maken en zeggen kijk ik ben bezig om een betere ik te worden, daar scoor je sympathie mee ipv bijdehand natrappen op andere en hun mening over je
Het vervelende eraan is niet zozeer wat hij doet, maar dat het hem afleidt. Alles - en al helemaal bij jonge mensen - gaat in je systeem zitten. Of het nou lof of kritiek is. Zodra hij zich meer en meer weet af te sluiten voor al deze randzaken en zich focust op het voetbal, is het een speler die wedstrijden voor je beslist.
 
misschien moet Mo eens gaan praten met zijn leeftijdgenoot bij Ajax nu hij toch in de buurt was om te trainen... Kijken hoe gedisciplineerd een Gravenberch leeft en hoe spectaculair hij zich aan het ontwikkelen is. Ja weer een loftrompet voor een Ajacied. Als ik toch bezig ben vandaag.
 
Laatst bewerkt:
misschien moet Mo eens gaan praten met zijn leeftijdgenoot bij Ajax nu hij toch in de buurt was om te trainen... Kijken hoe gediscrimineerd een Gravenberch leeft en hoe spectaculair hij zich aan het ontwikkelen is. Ja weer een loftrompet voor een Ajacied. Als ik toch bezig ben vandaag.
Nou ja, vandaag... ;)
 
misschien moet Mo eens gaan praten met zijn leeftijdgenoot bij Ajax nu hij toch in de buurt was om te trainen... Kijken hoe gediscrimineerd een Gravenberch leeft en hoe spectaculair hij zich aan het ontwikkelen is. Ja weer een loftrompet voor een Ajacied. Als ik toch bezig ben vandaag.
Ander verhaal. Of in ieder geval iets meer nuance. Gravenberch was niet het middelpunt van een discussie die ging over voor welk land hij uit zou moeten komen. Gravenberch was niet de speler die het verschil moest maken. En dan heb ik het alleen nog niet eens over het opgroeien met een stervende vader. Er is in hele korte tijd nogal wat op het bordje van onze Mo terechtgekomen. Al die tijd kon Gravenberch vrij anoniem zich focussen op het voetbal en zijn ontwikkeling. Met een lege kop gaat dat gewoon beter. Alle hulde voor zijn prestaties van dit moment. Ook ik zie hem graag spelen. Maar een vergelijking vind ik toch niet helemaal fair als je de zaken eromheen meeneemt.
 
Als al die gasten even op het rechte pad blijven en zich normaal blijven ontwikkelen heb je straks gewoon het beste middenveld ter wereld met Ihattaren, Gravenberch en Frenkie. Ihattaren als meest aanvallende mid, Gravenberch box-to-box en Frenkie in de controle. In potentie absurd goed...
 
Terug
Bovenaan Onderaan