Mohamed Ihattaren (M)

Da's ook de enige reden dat hij wordt opgeroepen, om hem alvast "vast te leggen".
En je hebt gelijk, elke keuze zal zorgen voor veel kritiek. Geen leuk vooruitzicht.

Ihattaren die de geit niet spaart. Nee, ik doe het niet.....
Een Marokkaan, die de geit niet spaart....hmm, waarschijnlijk te maken met het Offerfeest...?? (a)
 
Zijn droom is niet om met PSV de CL te winnen of iets dergelijks, maar om te vertrekken voor een goede transfersom... Lekker dan. :S:

Even zonder gekheid: heerlijk talent.
Ach de volgende generatie heeft dannals doel PSVer met meeste volgers op insta ofzo.
 
Zijn droom is om als duurste speler van PSV in de geschiedenisboeken vermeld te worden.....nou MO....dat betekent dat je PSV binnen 5 jaar 100+ miljoen euro moet gaan opleveren ......succes !!!
 
Als hij zich zo blijft doorontwikkelen, en PSV verlengd direkt zijn contract als hij 18 is, moet je niet raar staan te kijken als hij voor 50M + de Frederiklaan verlaat.
 
Gaat mo'tje een beetje veel minuten maken als rechtsbuiten? Of is hij 2e keus en misschien wel 3e keus achter doan nog?
 
Gaat mo'tje een beetje veel minuten maken als rechtsbuiten? Of is hij 2e keus en misschien wel 3e keus achter doan nog?
Welkom op het forum!
Ik denk dat nu Guti ook geblesseerd is, Mo gewoon als middenvelder wordt neergezet. Hij heeft nu iig 2 weken rust gehad.
 
Gaat mo'tje een beetje veel minuten maken als rechtsbuiten? Of is hij 2e keus en misschien wel 3e keus achter doan nog?

Mo heeft denk ik wel een basisplaats veroverd door zijn sterke optredens recentelijk. Als hij niet als rechtsbuiten speelt kan hij op zijn vertrouwde aanvallend middenveld positie uit de voeten, of zelfs centraal als creatieve speler. Ihattaren is in potentie het grootste talent sinds Memphis en is dus interessant om op te stellen. Doan komt toch als vreemdeling binnen en zal voor zijn plek moeten vechten. Je geeft ook een raar signaal af als je Ihattaren nu ineens laat banken voor een aankoop, terwijl hij het gewoon meer dan naar behoren heeft gedaan.
 
Mo heeft denk ik wel een basisplaats veroverd door zijn sterke optredens recentelijk. Als hij niet als rechtsbuiten speelt kan hij op zijn vertrouwde aanvallend middenveld positie uit de voeten, of zelfs centraal als creatieve speler. Ihattaren is in potentie het grootste talent sinds Memphis en is dus interessant om op te stellen. Doan komt toch als vreemdeling binnen en zal voor zijn plek moeten vechten. Je geeft ook een raar signaal af als je Ihattaren nu ineens laat banken voor een aankoop, terwijl hij het gewoon meer dan naar behoren heeft gedaan.
Naar behoren? Hij heeft het echt uitstekend gedaan!!! Nam als 17 jarige meermaals het zwalkende elftal op sleeptouw. Toch vermoed ik dat, als iedereen weer fit is, MvB hem een beetje gas terug laat nemen. Ik weet niet of dat nou zo verstandig is, goed genoeg si oud genoeg etc.
 
Naar behoren? Hij heeft het echt uitstekend gedaan!!! Nam als 17 jarige meermaals het zwalkende elftal op sleeptouw. Toch vermoed ik dat, als iedereen weer fit is, MvB hem een beetje gas terug laat nemen. Ik weet niet of dat nou zo verstandig is, goed genoeg si oud genoeg etc.

Precies, laat hem nou gewoon staan, daar wordt hij alleen maar beter van. Het zou inderdaad wel iets voor PSV zijn om hem gas terug te laten nemen.
 
Naar behoren? Hij heeft het echt uitstekend gedaan!!! Nam als 17 jarige meermaals het zwalkende elftal op sleeptouw. Toch vermoed ik dat, als iedereen weer fit is, MvB hem een beetje gas terug laat nemen. Ik weet niet of dat nou zo verstandig is, goed genoeg si oud genoeg etc.

Ik zeg dan ook MEER DAN naar behoren, als in dat er helemaal niets af te dingen valt op wat Mo heeft laten zien. ;)
 
17 jaar jong, en dan zo'n strakke snelle perfecte corner trappen naar Malen.
Wat een klasse, en wat een genot dat die jongen bij ons aller PSV speelt...:clap:
Wat een lekkere pingel in dit filmpje, en geniet in 3.27 minuut van die fraaie aktie...:clap2:
Mo@100M...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan