Mohamed Ihattaren (M)

Ja ja, hij breekt transferrecords als hij op 21 jarige leeftijd naar een absolute grootmacht vertrekt, nádat hij PSV 5 jaar op rij soeverein naar landstitels heeft geholpen, twee dubbels en Europese overwintering, waarvan één finale :horns:
 
Ik hoop eigenlijk dat Ronald Koeman nu al even langs gaat bij die familie en een band met ze opbouwt. En hem vertelt dat indien hij bij PSV blijft en aan spelen toekomt, hij grote kans maakt om geselecteerd te worden voor Oranje. Dat is zowel voor PSV als voor Oranje een voordeel.
 
Ik hoop eigenlijk dat Ronald Koeman nu al even langs gaat bij die familie en een band met ze opbouwt. En hem vertelt dat indien hij bij PSV blijft en aan spelen toekomt, hij grote kans maakt om geselecteerd te worden voor Oranje. Dat is zowel voor PSV als voor Oranje een voordeel.
Dat moet zo een jongen zelf toch ook wel weten. Als je goed presteert dan kom je in aammerking voor het nationale team. Dat geslijm naar zo een jongen en zijn ouders toe moet je helemaal niet willen. Graag of niet.
 
Dat moet zo een jongen zelf toch ook wel weten. Als je goed presteert dan kom je in aammerking voor het nationale team. Dat geslijm naar zo een jongen en zijn ouders toe moet je helemaal niet willen. Graag of niet.
Zo werkt het niet (meer). Deze jongens staan in de picture en krijgen veel aandacht, of we dat nou pervers en bespottelijk vinden of niet. Zowel clubs als de nationale teams zoeken naar hun voordeel en naar de talenten. Er is veel concurrentie en je kunt niet achterover gaan leunen. De bond van Marokko is ontzettend actief in het buitenland. Het zou zonde zijn als zulke jongens door o.a. de botheid die jij voorstelt ;) voor het land kiezen dat nooit iets voor hen heeft betekend. Natuurlijk snap ik ook wat jij zegt en het zou idealitair ook zo moeten werken maar de tijden zijn helaas veranderd en PSV en de KNVB kunnen niet handelen zoals 10 jaar geleden.
 
Waarom praten in transferrecords. Gewoon hopen dat hij gaat schitteren in ons rood en wit!

Waarom niet gewoon allebei? Schitteren in het PSV shirt en het transferrecord verbreken. (Y)

Hoe dan ook moet je de verkoop er bij betrekken want PSV is voor geen enkel toptalent een eindstation; anders is het geen toptalent. Dat is gewoon de realiteit dus mag je best al speculeren op wat hij op gaat leveren, terwijl hij hier een jaar of 3 schittert in het PSV-shirt. Het kan gewoon allebei, maar dat heb ik geloof ik al in 10 verschillende topics gemeld nu. Begint een beetje een "broken record" te worden...
 
Dat is niet slim, loopt dan binnen 1 jaar uit het jeugd contract
Ik ga ervan uit dat men hem op z'n 18e verjaardag een contract voor 5 jaar aanbiedt. Mijn vrees is dat hij voor die tijd gekgemaakt is met aanbiedingen uit de PL, vooral als hij nu al naam maakt. Dan ligt het eraan hoe verstandig hij zelf is en hoe z'n omgeving er in staat.
 
Kan PSV, nu hij een contract heeft t/m 2021 de hoofdprijs vragen? Of is dat nu gelimiteerd?

Het is gelimiteerd tot € 0,00 want ...

Kw6A_JTxgxnpMgBofSmMN6pVu0se_KpkR0a2WKFb4CJ_yIwbXpvhhnF2qzUX2YgvLdi7=s94
 
Terug
Bovenaan Onderaan