Mohamed Ihattaren (M)

Voor 20mio naar Ajax met n 50% doorverkooppercentage..? :unsure:

Geen idee wat ie waard is, of word, maakt ook niet uit, laat m maar blijven tot hij PSV idd kampioen maakt dan zie we dan verder.
 
Het lijkt mij feitelijk onzin dat mensen met een migratieachtergrond zich "vaker ziek melden dan dat ze er zijn" - gelukkig. Het gaat hier over supertalenten die een heel ander soort druk met zich meezeulen. Verder mag ik hopen dat werkgevers zich ook inspannen om ook mensen die wat minder kansen hebben meegekregen - of dat nu mensen met een migratieachtergrond zijn, een handicap, een psychisch verleden, strafblad of wat dan ook - ruimte en ondersteuning te bieden. Gelukkig ken ik veel werkgevers die dat ook doen. Maar terug naar Mo, wat mij betreft.
Doelde meer op jouw opmerking dat je ook liever in een Frenkie zou investeren als werkgever.
 
Ik kan er echt met m'n hoofd niet bij da....

Nevermind:maniac:

#Ikdoenietmeermee
#FreeMo
 
Ik kan er echt met m'n hoofd niet bij da....

Nevermind:maniac:

#Ikdoenietmeermee
#FreeMo
Ik weet dat jij gek bent van Mo, maar ik had 100 keer liever Zyjech gehad dan Mo. In zijn Heerenveen tijd spatte het talent er al vanaf.
 
Jij ook niet want Mo is 18

Dat weet ik. Wilde maar aangeven dat hij al op z'n zeventiende - vorig seizoen dus - imponeerde in de Eredivisie. Iets waar Ziyech op zijn zeventiende lichtjaren van verwijderd was.

Maar goed, ik voel me altijd een NSB'er in dit topic, aangezien ik hier als Ajacied de PSV'ers moet gaan overtuigen van zijn enorme talent en dat jullie hem te streng beoordelen/vroeg afschrijven. Jullie bekijken het maar lekker. Stuur hem gvd naar Amsterdam dan:maniac:
 
Dat weet ik. Wilde maar aangeven dat hij al op z'n zeventiende - vorig seizoen dus - imponeerde in de Eredivisie. Iets waar Ziyech op zijn zeventiende lichtjaren van verwijderd was.
Nouja op zijn 18e of 19e scoorde Ziyech bij Heerenveen 9x in de Eredivisie en gaf hij 10 assists. Dat vind ik geen lichtjaren
 
Ik weet dat jij gek bent van Mo, maar ik had 100 keer liever Zyjech gehad dan Mo. In zijn Heerenveen tijd spatte het talent er al vanaf.
Je vergeet even voor gemak dat Ziyech bij Heerenveen uitgekotst werd en door van Basten aan de kant werd gezet vanwege zijn diva gedrag? En dat hij bij Twente geen enkele vrienden had in de selectie en de aanhang een hekel aan hem had? Dat hij zijn collega’s publiekelijk afbrandde toen het even minder ging? Dat ie in het begin bij Ajax ook aangaf niet de meters te kunnen maken die van hem werden verwacht door Peter Bosz?
Je bent nu al klaar met Mo omdat ie een bepaald liedje draait in zijn auto of op de training met zijn koppie naar beneden liep.... Nee hoor, je had als Heerenveen supporter over Ziyech ook gelijk geroepen dat ie maar beter moest ophoepelen. Diezelfde Ziyech die op zijn 24e pas volwassen werd in zijn gedag en in zijn spel....
 
Nouja op zijn 18e of 19e scoorde Ziyech bij Heerenveen 9x in de Eredivisie en gaf hij 10 assists. Dat vind ik geen lichtjaren
Ja bij Heerenveen... geen enkele druk en het spel is afgestemd op je. Bovendien was dat ook voor korte duur want meneer kreeg daar ruzie met Van Basten.
 
Dat weet ik. Wilde maar aangeven dat hij al op z'n zeventiende - vorig seizoen dus - imponeerde in de Eredivisie. Iets waar Ziyech op zijn zeventiende lichtjaren van verwijderd was.

Maar goed, ik voel me altijd een NSB'er in dit topic, aangezien ik hier als Ajacied de PSV'ers moet gaan overtuigen van zijn enorme talent en dat jullie hem te streng beoordelen/vroeg afschrijven. Jullie bekijken het maar lekker. Stuur hem gvd naar Amsterdam dan:maniac:

Ja, de wereld op z'n kop inderdaad. De concurrent moet hier de PSV supporters gaan overtuigen dat ze eindelijk weer eens een megatalent in de gelederen hebben die heerlijk voetbal kan laten zien, maar men ziet hier kennelijk liever 10 Sadilek's die keurig in het keurslijf zitten en als bijna robots 'het systeem' uitvoeren waar niemand nog enige blijk van heeft gezien tot nog toe...
 
Ja bij Heerenveen... geen enkele druk en het spel is afgestemd op je. Bovendien was dat ook voor korte duur want meneer kreeg daar ruzie met Van Basten.
Van korte duur? Het seizoen daarop was hij goed voor 16 assists en 13 goals bij Twente. Het gaat er om dat Brainz de vergelijking met Mo niet eerlijk vind, maar zelf ook niet met een eerlijke vergelijking komt. "Mijlenver" en "lichtjaren" en "he-le-maal zoek gespeeld", daar ging het over en ik vind dat nog steeds geen passende termen.
 
Je vergeet even voor gemak dat Ziyech bij Heerenveen uitgekotst werd en door van Basten aan de kant werd gezet vanwege zijn diva gedrag? En dat hij bij Twente geen enkele vrienden had in de selectie en de aanhang een hekel aan hem had? Dat hij zijn collega’s publiekelijk afbrandde toen het even minder ging? Dat ie in het begin bij Ajax ook aangaf niet de meters te kunnen maken die van hem werden verwacht door Peter Bosz?
Je bent nu al klaar met Mo omdat ie een bepaald liedje draait in zijn auto of op de training met zijn koppie naar beneden liep.... Nee hoor, je had als Heerenveen supporter over Ziyech ook gelijk geroepen dat ie maar beter moest ophoepelen. Diezelfde Ziyech die op zijn 24e pas volwassen werd in zijn gedag en in zijn spel....

Volgens mij zijn er twee discussies. 1) Wat betekent het dat Mo niet lekker in zijn vel zit 2) Past Mo in het systeem dat Schmidt wil spelen. Wat het eerste betreft: helemaal eens! Het joch is 18, net zijn vader verloren. Dat kost soms wat tijd, hulp en geduld. Het is echt tamelijk idioot om hem daarop af te rekenen. Wel moet Schmidt op het veld een keuze maken, gebaseerd op topsport. Een niet-fitte Mo kan je niet opstellen. Wat het tweede betreft: dit systeem vraagt om een andere rol. Dat moet Mo willen en kunnen. Je kunt je systeem niet omgooien vanwege een 18-jarig talent. PSV heeft met Schmidt een koers bepaalt, daar moet je helder in blijven.
 
Van korte duur? Het seizoen daarop was hij goed voor 16 assists en 13 goals bij Twente. Het gaat er om dat Brainz de vergelijking met Mo niet eerlijk vind, maar zelf ook niet met een eerlijke vergelijking komt. "Mijlenver" en "lichtjaren" en "he-le-maal zoek gespeeld", daar ging het over en ik vind dat nog steeds geen passende termen.

Goed, ik zal het nuanceren; de zeventienjarige Mo zou de zeventienjarige Ziyech compleet - maar dan echt com-pleet - zoek spelen.
 
Ja, de wereld op z'n kop inderdaad. De concurrent moet hier de PSV supporters gaan overtuigen dat ze eindelijk weer eens een megatalent in de gelederen hebben die heerlijk voetbal kan laten zien, maar men ziet hier kennelijk liever 10 Sadilek's die keurig in het keurslijf zitten en als bijna robots 'het systeem' uitvoeren waar niemand nog enige blijk van heeft gezien tot nog toe...

Men ziet hier liever niet het zoveelste talent dat denkt dat het allemaal wel makkelijk gaat en er vervolgens maar met de pet naar gooit. Het scenario Bakkali hoeven we niet te zien voor iemand met het talent van Mo. Hij is 18, geen man overboord. Maar die rare fratsen moet hij niet doen, laat je voeten spreken. Toen Bergwijn en Willems "te dik" waren moesten ze dat ook horen, dat geldt nu ook gewoon voor Mo. Je krijgt bakken met geld voor het spelen van een sport, gedraag je dan ook gewoon als een sportman.
 
Ja, de wereld op z'n kop inderdaad. De concurrent moet hier de PSV supporters gaan overtuigen dat ze eindelijk weer eens een megatalent in de gelederen hebben die heerlijk voetbal kan laten zien, maar men ziet hier kennelijk liever 10 Sadilek's die keurig in het keurslijf zitten en als bijna robots 'het systeem' uitvoeren waar niemand nog enige blijk van heeft gezien tot nog toe...

Wat zou jouw aanpak dan zijn? Vanuit het bestuur Schmidt opdragen om 4-3-3 te spelen, met Mo op 10?
 
Terug
Bovenaan Onderaan