Mohamed Ihattaren (M)

als hij niet snel de motivatie hervindt om snoei hard te trainen en te leven als een topsporter is het snel verleden tijd voor Mo.
 
als hij niet snel de motivatie hervindt om snoei hard te trainen en te leven als een topsporter is het snel verleden tijd voor Mo.
Misschien nog eens met een banjo meedoen aan Holland's Got Talent? Moeten we alleen Mien even polsen of ze de mandoline nog heeft. Kaatje heeft haar mondharmonica reeds verkocht aan iemand in de Serie A. Nooit meer iets van gehoord.
 
Misschien moet je een speler die te dik terugkomt van vakantie gewoon even buiten de selectie houden tot hij weer op normaal gewicht is.
Het is ook niet voor het eerst dat ik bij een PSV’er het idee heb dat ze te zwaar zijn. Bij Willems en Bergwijn had ik dat ook soms.
 
Volgt PSV weer.

Klein kind. Dat die maar hard gaat werken voor zijn basisplaats.
Wat bedoel je eigenlijk? Dat hij PSV een paar dagen niet meer volgde en nu weer wel? Misschien heeft ie daar een goede reden voor gehad of is er iets fout gegaan of zo? Niet zo snel conclusies trekken.
 
Wat bedoel je eigenlijk? Dat hij PSV een paar dagen niet meer volgde en nu weer wel? Misschien heeft ie daar een goede reden voor gehad of is er iets fout gegaan of zo? Niet zo snel conclusies trekken.

Inderdaad. En wat dan nog als hij PSV niet volgt op Instagram ... Als hij iets van PSV moet horen vertellen ze hem dat op de club wel. Hij komt er dagelijks. Dat hoeft hij niet te vernemen via Instagram.
 
Wat bedoel je eigenlijk? Dat hij PSV een paar dagen niet meer volgde en nu weer wel? Misschien heeft ie daar een goede reden voor gehad of is er iets fout gegaan of zo? Niet zo snel conclusies trekken.

Ontvolgde PSV een uur terug. Paar minuten geleden, volgt die PSV weer.

Puber gedrag. Beetje onrust stoken, alleen omdat meneer niet wat tegen kritiek kan en niet speelt? Geen wonder dat die boos was toen Van Bommel ontslagen werd. Ihatteren is het grootste talent uit de PSV jeugdopleiding, maar ook hij zal hard moeten werken voor een basisplaats, net als de rest.
 
Ontvolgde PSV een uur terug. Paar minuten geleden, volgt die PSV weer.

Puber gedrag. Beetje onrust stoken, alleen omdat meneer niet wat tegen kritiek kan en niet speelt? Geen wonder dat die boos was toen Van Bommel ontslagen werd. Ihatteren is de grootste talent uit de PSV jeugdopleiding, maar ook hij zal hard moeten werken voor een basisplaats, net als de rest.
Sorry maar ik ben echt een leek in die social media wereld maar kun je als buitenstaander al zien wie hij een uurtje niet volgde en daarna weer wel? En mijn tweede vraag is: heb je daar speciaal op gelet of wat?
 
Sorry maar ik ben echt een leek in die social media wereld maar kun je als buitenstaander al zien wie hij een uurtje niet volgde en daarna weer wel? En mijn tweede vraag is: heb je daar speciaal op gelet of wat?

Nope, zag het via Twitter voorbij komen.
 
Ontvolgde PSV een uur terug. Paar minuten geleden, volgt die PSV weer.

Puber gedrag. Beetje onrust stoken, alleen omdat meneer niet wat tegen kritiek kan en niet speelt? Geen wonder dat die boos was toen Van Bommel ontslagen werd. Ihatteren is het grootste talent uit de PSV jeugdopleiding, maar ook hij zal hard moeten werken voor een basisplaats, net als de rest.

Waar weet jij dat van? Je trekt waarschijnlijk voorbarige conclusies. Zoals IPF ook al oppert.
Als Ihattaren 3 dagen niet hoeft te schijten hoeven we ook niet meteen De Bouterbaas om advies te vragen hoe hij weer aan het schijten komt. :rolleyes: ;)
 
Nope, zag het via Twitter voorbij komen.
Ja sorry bijna dezelfde vraag: wie volgt zo een jongen zo op de voet dat ie weet dat hij om 23.20 uur PSV ontvolgde en 24.00 uur weer volgde?
Buiten dat zou ik niet zo snel dit soort conclusies trekken obv een Twitter bericht van iemand.
 
Ja sorry bijna dezelfde vraag: wie volgt zo een jongen zo op de voet dat ie weet dat hij om 23.20 uur PSV ontvolgde en 24.00 uur weer volgde?
Buiten dat zou ik niet zo snel dit soort conclusies trekken obv een Twitter bericht van iemand.

Tja, zag het op de account van Elfrink voorbij komen. Maar dit soort dingen, zijn nou eenmaal gevoelig bij veel supporters. Maar hey, kon ook zijn dat iemand anders op zijn telefoon zat en ff voor de grap PSV ontvolgde. Dat die zich maar snel herpakt en op de trainingen laat zien waarom hij in de basis moet staan. Ik heb Ihattaren erg hoog zitten, maar zoals ik al aangaf, ook hij moet hard werken voor zijn basisplaats.
 
Tja, zag het op de account van Elfrink voorbij komen. Maar dit soort dingen, zijn nou eenmaal gevoelig bij veel supporters. Maar hey, kon ook zijn dat iemand anders op zijn telefoon zat en ff voor de grap PSV ontvolgde. Dat die zich maar snel herpakt en op de trainingen laat zien waarom hij in de basis moet staan. Ik heb Ihattaren erg hoog zitten, maar zoals ik al aangaf, ook hij moet hard werken voor zijn basisplaats.
Toch raar dat een journalist zich mengt in dit soort riool journalistiek... Dan ben je echt niet serieus te nemen maar dat deed ik toch al niet.
 
Toch raar dat een journalist zich mengt in dit soort riool journalistiek... Dan ben je echt niet serieus te nemen maar dat deed ik toch al niet.

Oh nee, bedoelde zag het onderin in de reacties op de account van Elfrink. Afijn, hij volgt PSV weer. Iedereen blij. Hopelijk staat die in de basis tegen Heracles en maakt die een hattrick.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan