Mohamed Ihattaren (M)

Ik vind prima dat Faber hem wisselde. Hij moet weten dat alleen Messi en Ronaldo en misschien nog een (toen) Iniesta of nu Virgil niet gewisseld worden, wat er ook gebeurd. Ben benieuwd hoe hij met dit soort situaties om zal gaan.
 
Ik vind prima dat Faber hem wisselde. Hij moet weten dat alleen Messi en Ronaldo en misschien nog een (toen) Iniesta of nu Virgil niet gewisseld worden, wat er ook gebeurd. Ben benieuwd hoe hij met dit soort situaties om zal gaan.

Ik denk dat hij vooral moet waken niet te gefrustreerd te raken van het gepruts dat hij rondom zich heen ziet.
Dat komt zijn spel niet ten goede. De kans dat hij PSV snel zal verlaten wordt met de maand groter.
 
Lees wat berichten op het PSV netwerk forum aangaande Mo

"Sparen? Dat is gewoon omdat hij in een Ajax shirt met Ziyech achterop bij Harks liep van de week. Daarom speelt hij niet. "

"Gast.... blijkbaar ben je niet zo heel goed op de hoogte en ken je niet veel mensen. Dat geeft verder niet maar ga dan niet zo tof lopen doen. Mensen die ik heel goed ken hebben het zelf gezien. Sterker nog, eentje werkt daar. PSV is er van op de hoogte, er is zelfs naar Harks gebeld daarvoor. Hij had een ruimte in die ochtend zelf afgehuurd.
Dus de kans is vrij groot dat Mo even er naast staat om de storm te laten luwen. "

Toch afkomstig van iemand met 15.000 posts

:unsure:
 
Lees wat berichten op het PSV netwerk forum aangaande Mo

"Sparen? Dat is gewoon omdat hij in een Ajax shirt met Ziyech achterop bij Harks liep van de week. Daarom speelt hij niet. "

"Gast.... blijkbaar ben je niet zo heel goed op de hoogte en ken je niet veel mensen. Dat geeft verder niet maar ga dan niet zo tof lopen doen. Mensen die ik heel goed ken hebben het zelf gezien. Sterker nog, eentje werkt daar. PSV is er van op de hoogte, er is zelfs naar Harks gebeld daarvoor. Hij had een ruimte in die ochtend zelf afgehuurd.
Dus de kans is vrij groot dat Mo even er naast staat om de storm te laten luwen. "

Toch afkomstig van iemand met 15.000 posts

:unsure:

Tsja, iemand die hij kent heeft het zelf gezien. Maar als ik zoek vind ik geen enkele foto. Iedereen was z'n telefoon vergeten die dag?
 
Tsja, iemand die hij kent heeft het zelf gezien. Maar als ik zoek vind ik geen enkele foto. Iedereen was z'n telefoon vergeten die dag?

Dat was ook een reactie van iemand daarop dat er vanzelf wel foto's verschijnen. Maar bijzonder is het allemaal wel aangezien er niks over een blessure bekend was.
 
Ach we leven in een tijd waarin ze allemaal elkaars vriendjes zijn. Beetje chillen met elkaar je weet wel, Insta friends, beetje rappen met elkaar. Tijdens de wedstrijd iemand onder z'n flikker trappen zoals vroeger wanneer je het als PSV'er tegen Feyenoord of Ajax opnam zit er niet meer bij. Zag je vorige week wel, 0,0 strijd. Watjes.

Conclusie, ik sta er niet eens van te kijken mocht het zo zijn.
 
En nog altijd niets bekend over zijn contract. Ondertussen zegt de Ajax club watcher dat Ajax de beste spelers van de concurrenten PSV en AZ moet gaan halen. Hopelijk heeft Mo nog altijd een goede band met MvB ( haat tegen Ajax boven alles).
 
En nog altijd niets bekend over zijn contract. Ondertussen zegt de Ajax club watcher dat Ajax de beste spelers van de concurrenten PSV en AZ moet gaan halen. Hopelijk heeft Mo nog altijd een goede band met MvB ( haat tegen Ajax boven alles).
Roots in Utrecht dacht ik, dan zal dat laatste wel goed zitten.
 
'Mohamed Ihattaren koopt voor zijn 18de verjaardag een Audi R8 voor 198 duizend euro. En dat post hij op Instagram. Dan heb je toch geen enkel idee van deze wereld. Een jongen van 18 jaar in zo'n auto, in deze tijd. In welke tijd dan ook. En hij kan dat doen, want hij verdient schijnbaar zoveel.'
• Volgens Gertjan Verbeek is het voetbal doorgeslagen. De trainer noemt een actie van Ihattaren als voorbeeld. (De Volkskrant)

https://www.vi.nl/nieuws/verbeek-snapt-actie-ihattaren-niet-suarez-gescout-door-toparbiter
 
'Mohamed Ihattaren koopt voor zijn 18de verjaardag een Audi R8 voor 198 duizend euro. En dat post hij op Instagram. Dan heb je toch geen enkel idee van deze wereld. Een jongen van 18 jaar in zo'n auto, in deze tijd. In welke tijd dan ook. En hij kan dat doen, want hij verdient schijnbaar zoveel.'
• Volgens Gertjan Verbeek is het voetbal doorgeslagen. De trainer noemt een actie van Ihattaren als voorbeeld. (De Volkskrant)

https://www.vi.nl/nieuws/verbeek-snapt-actie-ihattaren-niet-suarez-gescout-door-toparbiter
Is ook dom. Haal je tweedehands zo op tussen de 50 en 100 duizend.
 
'Mohamed Ihattaren koopt voor zijn 18de verjaardag een Audi R8 voor 198 duizend euro. En dat post hij op Instagram. Dan heb je toch geen enkel idee van deze wereld. Een jongen van 18 jaar in zo'n auto, in deze tijd. In welke tijd dan ook. En hij kan dat doen, want hij verdient schijnbaar zoveel.'
• Volgens Gertjan Verbeek is het voetbal doorgeslagen. De trainer noemt een actie van Ihattaren als voorbeeld. (De Volkskrant)

https://www.vi.nl/nieuws/verbeek-snapt-actie-ihattaren-niet-suarez-gescout-door-toparbiter
Daarom slaagt Verbeek ook nooit bij een grote club met grote talenten en sterren. Hij maakt het liefst zijn auto’s ook zelf..
 
Daarom slaagt Verbeek ook nooit bij een grote club met grote talenten en sterren. Hij maakt het liefst zijn auto’s ook zelf..

De auto van Gertjan Verbeek :D ;)

309260_Houten_auto1.jpg
 
Ik weet het niet met Mo.
Meer voetbal in zijn kleine teen dan de hele Eredivisie bij elkaar.
Maar dat is niet genoeg.
Eerst presteren, en dan pas borstgeroffel. En niet omgekeerd graag.
 
Ben ik de enige die er geen hout om geeft? Wat mij betreft huurt Mo de privé buikdanseressen van de sultan van Brunei in en zelfs dan interesseert het mij geen taart wat hij met zijn geld doet. Mooi toch dat zijn achterlijke salaris terug vloeit naar andere graaiers van de maatschappij en hun personeel?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet met Mo.
Meer voetbal in zijn kleine teen dan de hele Eredivisie bij elkaar.
Maar dat is niet genoeg.
Eerst presteren, en dan pas borstgeroffel. En niet omgekeerd graag.
En waaruit maak je dat op, borstgeroffel gedrag van hem? Vanwege die auto die hij zo trots staat te showen? Op het veld heb ik dat iig nog niet gezien. Hij was wel een egoïstisch op het veld, nou nou poe poe dat ie dat durft... Laten we een parel als Mo koesteren ipv hem steeds onder een vergrootglas te leggen. Hij zal zijn fouten maken maar kennelijk heeft iedereen zelf altijd al een perfect leven geleid van baby af aan waardoor ze de eventuele fouten van jongen mensen hard beoordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan