Mohamed Ihattaren (M)

Echt he...en dat de journalisten van elke krant, tv, podcast etc etc elk dag meerdere keren aan Ten Hag gaan vragen wat er allemaal speelt en wanneer die gaat spelen en vooral waarom nog niet in het eerste... echt elke dag.....en helemaaaaaaal na elke wedstrijd meteen als eerste vraag...maar dat zal uiteraard niet gebeuren.

wel flauw dat je hem op je profielfoto hier zet ;(
 
Ik hoop dat hij tekent bij ajaks en zichzelf helemaal belachelijk maakt. Hij verdient gewoon als meet trieste persoon te mislukken bij PSV en ajaks en daarna nog een keer door het ijs te zakken bij Almere city. Ik gun hem gewoon helemaal niets meer. Je hebt voetballers die je niet mag, en gewoon voetballers waarvan je hoopt dat ze mislukken door hun houding, gedrag en vooral veel te grote bek. En mo'tje is er 1 van de laatste categorie.
That’s the team spirit!
 
That’s the team spirit!
Joh laat dit soort dingen gaan en gun ons even de verwerking van de teleurstelling dat een van de grootste talenten van onze academie het hier uiteindelijk niet heeft gemaakt. Van de 180 berichten van hem op de sociale media zijn er 179 met een PSV shirt aan en welgeteld eentje met het shirt van Sampdoria. Hij was het kind van de club en dan loopt het zo. Onnodig om te gaan reageren hier.
 
Echt he...en dat de journalisten van elke krant, tv, podcast etc etc elk dag meerdere keren aan Ten Hag gaan vragen wat er allemaal speelt en wanneer die gaat spelen en vooral waarom nog niet in het eerste... echt elke dag.....en helemaaaaaaal na elke wedstrijd meteen als eerste vraag...maar dat zal uiteraard niet gebeuren.
de kans is net zo groot dat de VAR in het voordeel van PSV gaat oordelen
 
Joh laat dit soort dingen gaan en gun ons even de verwerking van de teleurstelling dat een van de grootste talenten van onze academie het hier uiteindelijk niet heeft gemaakt. Van de 180 berichten van hem op de sociale media zijn er 179 met een PSV shirt aan en welgeteld eentje met het shirt van Sampdoria. Hij was het kind van de club en dan loopt het zo. Onnodig om te gaan reageren hier.
Nee, nu is hij een Ajacied en wij tolereren geen slechte woorden over onze Godenzonen!!

#Ihattaren50miljoen
 
Joh laat dit soort dingen gaan en gun ons even de verwerking van de teleurstelling dat een van de grootste talenten van onze academie het hier uiteindelijk niet heeft gemaakt. Van de 180 berichten van hem op de sociale media zijn er 179 met een PSV shirt aan en welgeteld eentje met het shirt van Sampdoria. Hij was het kind van de club en dan loopt het zo. Onnodig om te gaan reageren hier.

En dan dat smakeloze 'One Of Us' in die promo tekst van zijn aankondiging. Gadverdamme :braak:
 
Wat zuur zeg. Een jaar of twee terug zou je dit enorme talent niet voor tientallen miljoenen aan de grootste rivaal verkopen en nu is het click en collect voor 1,7 miljoen. Ik hoop niet dat Ajaks op den duur zijn beoogde nummer 10 gevonden heeft in deze beschadigde en jonge speler.
Een klap in het gezicht voor diegenen die ooit voor hem klapten.
 
Wat zuur zeg. Een jaar of twee terug zou je dit enorme talent niet voor tientallen miljoenen aan de grootste rivaal verkopen en nu is het click en collect voor 1,7 miljoen. Ik hoop niet dat Ajaks op den duur zijn beoogde nummer 10 gevonden heeft in deze beschadigde en jonge speler.
Een klap in het gezicht voor diegenen die ooit voor hem klapten.
Die anderhalve pot die ie goed speelde? Zoveel heb ik niet geklapt...
 
Als klap op de vuurpijl Van Bommel die vandaag in de Telegraaf jubelt over de transfer van Mo naar ajax…bah is hij echt zo rancuneus…? 🤮

Ik snap dat hij een goede band met Mo heeft etc maar dit soort teksten zijn toch ook niet nodig als je een echte PSV-man bent…
 
Als klap op de vuurpijl Van Bommel die vandaag in de Telegraaf jubelt over de transfer van Mo naar ajax…bah is hij echt zo rancuneus…? 🤮

Ik snap dat hij een goede band met Mo heeft etc maar dit soort teksten zijn toch ook niet nodig als je een echte PSV-man bent…
Lijkt inderdaad op pure rancune. Terwijl je het PSV toch echt niet kwalijk kan nemen dat ie de zak kreeg.
 
Als klap op de vuurpijl Van Bommel die vandaag in de Telegraaf jubelt over de transfer van Mo naar ajax…bah is hij echt zo rancuneus…? 🤮

Ik snap dat hij een goede band met Mo heeft etc maar dit soort teksten zijn toch ook niet nodig als je een echte PSV-man bent…
Hij wordt toch gevraagd naar wat hij van Ihattaren vindt, wat moet hij dan zeggen? Ik vind hier weinig rancune in zitten hoor. Hij heeft gewoon het beste met Ihattaren voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan