Mohamed Ihattaren (M)

Hahahaha wat een koekenbakker dit, ik leg het je uit overgevoelige idiote crybaby

Hij is bezig met alles te verneuken nu, geen incident maar professioneel verneuken, dus ik zie hem voor aan ook als die nog 7 miljoen heeft en een illegale optie krijgt om het 'easy' te verdubbelen dat die het doet ook, want wat interesseert hem nog? Niet veel meer dus kan dat er ook bij. En zo beland die bij opsporing verzocht of erger in de problemen.

Dus jank niet kind, en leer beetje doordenken en het geheel samenvatten aangevallen pannenkoek, voor je andere van racisme beschuldigt sukkel :)
OK, doei.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV is met Mo nooit miljoenen misgelopen. Ja hij kon goed voetballen alleen daar is ook alles mee gezegd. Ik denk ook niet dat er iemand is die hoopte dat Mo zou mislukken, maar wat Kira al zegt is het voor sommigen (waaronder ikzelf) prettig om te zien dat het niet aan PSV lag dat zo'n jongen met zo veel voetballende kwaliteiten niet uit de verf kwam. En Schmidt wordt niet voor alles vrijgepleit. PSV en haar staf wordt vrijgepleit voor kwestie rondom Mo, die het toch echt zelf heeft verneukt.

Mo is degene die een unieke kans krijgt om profvoetballer te worden, iets waar veel jongens van dromen. En die is hij zelf enorm aan het verpesten. Natuurlijk waren de omstandigheden enorm klote voor hem, maar er is geen cel in mijn lichaam die gelooft dat PSV hem hierin niet heeft ondersteund.

Waarom ik vind dat PSV geen miljoenen is misgelopen bij Mo? Omdat hij nooit heeft laten zien dat hij het in zich heeft om profvoetballer te worden. Op straat lopen wel meer jongens rond die goed met een bal overweg kunnen
Dat is je mening over Mo. Hij loopt over van kwaliteit en PSV heeft zeker tientallen miljoenen misgelopen. Mooi dat je het nu omdraait maar die vlieger gaat echt niet op: een groot talent is om welke reden dan ook mislukt en PSV heeft daardoor tientallen miljoenen misgelopen! Reken maar dat PSV zelf daar precies hetzelfde over denkt getuige het feit dat ze vanaf de jeugd al veel hoge verwachtingen hadden van Mo en hem ook heel erg graag een nieuw contract wilden aanbieden. Voor mij werken de sentimenten als hij heeft ons genaaid niet in deze.
 
Wel een rare opmerking (Mo komt in de criminaliteit etc.), maar het racisme zie ik er ook niet in terug.

Sommige mensen leven op racisme, als ze dat niet een paar x per dag ervaren of ergens zien is hun dag meteen kut :) Ieder zijn hobby, maar niet over mijn rug dus dat laat ik ze dan ook goed merken.

Ga ik nu ff verder met mijn vriendin en haar leaseauto kiezen, alleen maar in kleur wit modellen... dus als iemand ook hun van racisme wilt beschuldigen of bedreigen stuur me een PM dan vertel ik je welk leasemaatschappij het is, tuig gewoon hoe durven ze, met hun white privilage cars only :cry:
 
Dat is je mening over Mo. Hij loopt over van kwaliteit en PSV heeft zeker tientallen miljoenen misgelopen. Mooi dat je het nu omdraait maar die vlieger gaat echt niet op: een groot talent is om welke reden dan ook mislukt en PSV heeft daardoor tientallen miljoenen misgelopen! Reken maar dat PSV zelf daar precies hetzelfde over denkt getuige het feit dat ze vanaf de jeugd al veel hoge verwachtingen hadden van Mo en hem ook heel erg graag een nieuw contract wilden aanbieden. Voor mij werken de sentimenten als hij heeft ons genaaid niet in deze.
Ik vind het begrijpelijk dat Mo zich zo opstelt na en tijdens zo'n heftige periode, maar ik vind het ook begrijpelijk dat PSV zich op deze manier opstelt. Ik vind niet dat PSV iets kwalijk te nemen is, maar ik vind wel dat Mo iets kwalijk te nemen is. Als je het zo bekijkt heeft Mo ons miljoenen mis laten lopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sommige mensen leven op racisme, als ze dat niet een paar x per dag ervaren of ergens zien is hun dag meteen kut :) Ieder zijn hobby, maar niet over mijn rug dus dat laat ik ze dan ook goed merken.

Ga ik nu ff verder met mijn vriendin en haar leaseauto kiezen, alleen maar in kleur wit modellen... dus als iemand ook hun van racisme wilt beschuldigen of bedreigen stuur me een PM dan vertel ik je welk leasemaatschappij het is, tuig gewoon hoe durven ze, met hun white privilage cars only :cry:
Tja maar waarom jij m meteen de criminaliteit in praat ipv de bouwsteiger op is ook veelzeggend.

En mooi hoe je met een absurditeit jezelf vrijpleit, hoewel mooi.. Gewoon aandoenlijk wat mij betreft.
 
Bijzonder dat zo'n Raiola wel z'n connecties aanspreekt om 'm bij Juventus te stallen, maar dat hij verder geen begeleiding biedt. Tenminste, zo lijkt het. Had 'm dan bij Rosario in Lille gezet of idd bij Van Bommel. Eerlijk gezegd zou ik als 20-jarige in m'n eentje het buitenland met veel poen ook lekker naar vrienden gaan en de stad opzoeken.
 
Bijzonder dat zo'n Raiola wel z'n connecties aanspreekt om 'm bij Juventus te stallen, maar dat hij verder geen begeleiding biedt. Tenminste, zo lijkt het. Had 'm dan bij Rosario in Lille gezet of idd bij Van Bommel. Eerlijk gezegd zou ik als 20-jarige in m'n eentje het buitenland met veel poen ook lekker naar vrienden gaan en de stad opzoeken.
prima het nachtleven in maar verwacht dan niet dat je nog gaat spelen behalve dan met je eigen ballen.
 
Tja maar waarom jij m meteen de criminaliteit in praat ipv de bouwsteiger op is ook veelzeggend.

Nog een x dan kap ik deze tijdverspilling, dit bedoelde ik dus met mijn originele bericht, kijk hoe simpel zonder gejank van racisme of whataver.

' Hij zit in een fase waar die schijt aan alles heeft, alles verneukt en bar weinig serieus neemt, op sportief en vast ook gezonde manieren level. Dus IK zie hem voor aan ook dat die zich zelf in de problemen brengt, opgepakt word met drugs of een Babeltje doet met messen gaat steken, want wat interesseert hem nu nog? Niks, dus kan dat er ook nog bij. Als hij nog 5 miljoen heeft en iemand maakt hem wijs van we kunnen het in 20 minuten verdubbelen dan zie IK hem ook voor aan om het te doen. (labiel/beïnvloedbaar) Komt die dus in problemen of opsporing verzocht. Zooooooooo simpel is het dus, samenvatting van zijn 'ik heb schijt aan alles nu en doe wat ik wil en wanneer ik wil' dus kan er ook van alles in de foute of gevaarlijke hoeken komen met hem.

Zo simpel is het, als mensen ff vragen van wat bedoel je er precies mee, ipv te huilen of vals beschuldigen.:sleep:
 
Mo toch :( ik ben blij dat wij er (het gezeik) van af zijn, maar wat ontzettend bedroevend.
 
Nog een x dan kap ik deze tijdverspilling, dit bedoelde ik dus met mijn originele bericht, kijk hoe simpel zonder gejank van racisme of whataver.

' Hij zit in een fase waar die schijt aan alles heeft, alles verneukt en bar weinig serieus neemt, op sportief en vast ook gezonde manieren level. Dus IK zie hem voor aan ook dat die zich zelf in de problemen brengt, opgepakt word met drugs of een Babeltje doet met messen gaat steken, want wat interesseert hem nu nog? Niks, dus kan dat er ook nog bij. Als hij nog 5 miljoen heeft en iemand maakt hem wijs van we kunnen het in 20 minuten verdubbelen dan zie IK hem ook voor aan om het te doen. (labiel/beïnvloedbaar) Komt die dus in problemen of opsporing verzocht. Zooooooooo simpel is het dus, samenvatting van zijn 'ik heb schijt aan alles nu en doe wat ik wil en wanneer ik wil' dus kan er ook van alles in de foute of gevaarlijke hoeken komen met hem.

Zo simpel is het, als mensen ff vragen van wat bedoel je er precies mee, ipv te huilen of vals beschuldigen.:sleep:
Dat jij zo denkt is veelzeggend ja. Hoe jij die opmerking weer interpreteerde geldt hetzelfde voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan