Mohamed Ihattaren (M)

Als PSV zijnde zou ik het contract van Mo snel opwaarderen en verlengen, ondanks dat hij nog 3 jaar vastligt.
Er zijn zo dadelijk zoveel kapers op de kust.
Zijn huidige transferwaarde volgens transfermarkt ligt nu al op 7M...:cool:
Bijgewerkt op 12 juni 2019...Inmiddels zal die transferwaarde al gestegen zijn.
En dat voor een sympathieke jongen die nog maar 17 is...(Y)
https://www.transfermarkt.nl/mohammed-ihattaren/profil/spieler/503638
Kan pas als hij 18 is. Zal dan ook wel gebeuren
 
Tja dat is zowat hetzelfde. Hij moet Nederland dankbaar zijn dat hij de Nationale jeugdelftallen heeft mogen doorlopen.
Zowel onder de 15, als onder de 16, onder de 17 en onder de 19.
Daar mag hij best wel wat voor terugdoen, door zich idd loyaal te tonen, en door, voor Nederland in de toekomst uit te komen.
Bovendien, idd hier geboren.
Wat is hier denigrerend aan IPF?

Dankbaar klinkt een beetje alsof Nederland hem als land een dienst heeft bewezen, terwijl hij hier gewoon geboren is.
Hij zou Nederland even dankbaar moeten zijn als elk ander persoon die de Nationale jeugdelftallen heeft mogen doorlopen.
 
Nu afgelopen met de verkrachting van Mo op rechtsbuiten.

Snel op de tien positie zetten zodat zowel hij als Bergwijn beter tot zijn recht komen.
 
Hij deed het wel lekker gisteren. ;)

Leuk interview ook wel. Het zit wel goed met die jongen.
 
Hij deed het wel lekker gisteren. ;)

Leuk interview ook wel. Het zit wel goed met die jongen.
Vond je, dat interview? Ik vond het nogal kort af en soms wat dommig overkomen. Dacht meteen: geef geen interviews en ga lekker alleen voetballen. Hij is natuurlijk nog erg jong en moet misschien ook beschermd worden door PSV. Maar leuk vond ik het interview niet. Was een beetje Memphis 2.0:grin:
 
Vond je, dat interview? Ik vond het nogal kort af en soms wat dommig overkomen. Dacht meteen: geef geen interviews en ga lekker alleen voetballen. Hij is natuurlijk nog erg jong en moet misschien ook beschermd worden door PSV. Maar leuk vond ik het interview niet. Was een beetje Memphis 2.0:grin:
Nou, leuk was misschien niet goede term. Verstandig vond ik.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij is 17 jaar doet net mee bij het eerste en het gaat alweer over het bedrag waarvoor hij verkocht gaat worden. :rolleyes: :maniac:
Je hebt gelijk. We gaan nog 3-4 jaar van Mo genieten. Nu al mijn favoriete speler. En we zien wel waar voor die weggaat, zal altijd te weinig zijn om hem te vervangen. Fantastisch talent, hopelijk speelt bij nog heel lang bij PSV
 
Als ik toch wat kritiekpunten mag plaatsen: ik vind hem niet bijster snel. In de echte top heb je die snelheid wel nodig. Je hoeft geen snelheid a la Messi te hebben maar spelers als destijds Sneijder of een Modric hadden gewoon een goede snelheid. Ik zie dat bij Mo niet. Dat zie ik overigens ook niet bij bijvoorbeeld een Stengs of Baudu. Ook die vind ik tikkeltje traag voor de top. En zij hebben dat gezien hun positie nog meer nodig dan Mo.
 
Als ik toch wat kritiekpunten mag plaatsen: ik vind hem niet bijster snel. In de echte top heb je die snelheid wel nodig. Je hoeft geen snelheid a la Messi te hebben maar spelers als destijds Sneijder of een Modric hadden gewoon een goede snelheid. Ik zie dat bij Mo niet. Dat zie ik overigens ook niet bij bijvoorbeeld een Stengs of Baudu. Ook die vind ik tikkeltje traag voor de top. En zij hebben dat gezien hun positie nog meer nodig dan Mo.
Racist, lekker he alle niet blonde Nederlanders afvallen :ROFL: (geintje waarde Pers)
Heb nog weinig momenten gezien waarop snelheid doorslaggevend was, zal er op letten komende weken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan