Mohamed Ihattaren (M)

Nee hoor: iedere goede speler die als de 16e man wordt ingezet terwijl de houthakkers mogen invallen, voelt zich gekleineerd en vernederd door een trainer die het in hem niet ziet zitten, hoe goed ook sommigen hier hun best doen om het positief voor Schmidt in te vullen.
Dubbele aanname: Zowel invullen wat spelers denken en dat sommigen hier het positief voor Schmidt invullen. ;)






Ik zit te kutten, IPF
 
Dubbele aanname: Zowel invullen wat spelers denken en dat sommigen hier het positief voor Schmidt invullen. ;)
Ik verwijs je 1. Naar de beleving van een jonge talentvolle speler en jezelf eens te verdiepen hierin en 2. Naar de posts die voorbij zijn gekomen ;)
 
Sneijder snapt het, als ex-wereldtopper:

"Schmidt zegt dat wat voor Ihattaren geldt, hetzelfde is voor de andere spelers. Maar dat is natuurlijk onzin. Als je kijkt naar de bank, heeft hij de meeste potentie, hij is misschien wel de belangrijkste speler van je club. Daar ga je op een andere manier mee om. Gezien zijn teleurstelling was dit toch niet de afspraak, denk ik. Misschien moet je je verplaatsen in de clubleiding, ik denk dat die niet blij is. Met alle respect voor Thomas, maar als die nog voor je staat.. Als het Gakpo is oké, maar Thomas.. Nogmaals met alle respect. Dan is het over en sluiten. Volgend jaar is hij transfervrij, dus wat gaat hij doen? Als je zo jong bent, wil je voetballen."
 
Ondanks de mooie pot tegen Galatasaray had ik er behoorlijk de pest erop in over het niet laten invallen van Ihattaren. Je reinste kapitaalvernietiging wat Schmidt hier doet. Als er geen klik tussen beide dan is dat jammer, maar dan zorg je ervoor dat je hem voor minimaal 15 miljoen verkoopt. Zoiets is ook de taak van een trainer: niet alleen zeuren om nieuwe spelers maar ook om je spelersmateriaal zo goed mogelijk te laten renderen. Dan lijkt dat JdJ te weinig statuur heeft bij de club dat dit kan gebeuren. En waar is Gerbrands in dit verhaal?
 
Zie mijn laatste post. Daarom viel hij denk ik niet in. Onproffesionele pubber.
Je bedoeld dat filmpje? Daar haal ik niet waarom hij onprofessioneel zou zijn?

Daar wordt wel gesuggereerd dat hij zich op de plek van Gotze moet gaan richten. Maar als er iemand in het elftal veel aan "taakbewuste" positie spelfout is het wel Gotze. Dus of dit zo is betwijfel ik eigenlijk.
 
Ondanks de mooie pot tegen Galatasaray had ik er behoorlijk de pest erop in over het niet laten invallen van Ihattaren. Je reinste kapitaalvernietiging wat Schmidt hier doet. Als er geen klik tussen beide dan is dat jammer, maar dan zorg je ervoor dat je hem voor minimaal 15 miljoen verkoopt. Zoiets is ook de taak van een trainer: niet alleen zeuren om nieuwe spelers maar ook om je spelersmateriaal zo goed mogelijk te laten renderen. Dan lijkt dat JdJ te weinig statuur heeft bij de club dat dit kan gebeuren. En waar is Gerbrands in dit verhaal?

Echt waar het probleem is Mo zelf. Vorig jaar alle glazen kapot geschoten, en daarna in gruzelementen getrapt en dit jaar moeten we hem maar weer met liefde aannemen. Ik ben en blij helemaal klaar met dit eigenwijze stuk vreten. Dat hij maar mag mislukken bij de IJsselmeervogels.
 
Klaar met dat gezeik over Ihattaren; hoop dat we hem verkopen met een hoog doorverkooppercentage. Voor het geval dat hij alsnog doorbreekt.

Dat hij nu moet invallen op de momenten dat Madueke moe is ben ik het wel mee eens. Maar een basisplek gaat hij niet krijgen. Gakpo en Madueke zijn een stuk beter. Probleem is zn rendement. Leuk als middenvelder maar op rechts moet hij rendement hebben
 
Klaar met dat gezeik over Ihattaren; hoop dat we hem verkopen met een hoog doorverkooppercentage. Voor het geval dat hij alsnog doorbreekt.

Dat hij nu moet invallen op de momenten dat Madueke moe is ben ik het wel mee eens. Maar een basisplek gaat hij niet krijgen. Gakpo en Madueke zijn een stuk beter. Probleem is zn rendement. Leuk als middenvelder maar op rechts moet hij rendement hebben
Wat hebben we in de afgelopen seizoenen nou van m gezien? Anderhalf potje waar ie leuk speelde? Moeten we inderdaad daarom maar hopen dat ie ooit nog eens consequent gaat worden? Ik denk dat dit de nieuwe Maher is. Begon ooit ook leuk, maar kon dat bij een topclub (als psv binnen Nederland is) niet volhouden. Verschil met Mo is dat je geen enorme miskoop hebt begaan.. dat scheelt dan wel weer..
 
Ondanks de mooie pot tegen Galatasaray had ik er behoorlijk de pest erop in over het niet laten invallen van Ihattaren. Je reinste kapitaalvernietiging wat Schmidt hier doet. Als er geen klik tussen beide dan is dat jammer, maar dan zorg je ervoor dat je hem voor minimaal 15 miljoen verkoopt. Zoiets is ook de taak van een trainer: niet alleen zeuren om nieuwe spelers maar ook om je spelersmateriaal zo goed mogelijk te laten renderen. Dan lijkt dat JdJ te weinig statuur heeft bij de club dat dit kan gebeuren. En waar is Gerbrands in dit verhaal?
Teze rendeerde goed onder Schmidt, Boscali heeft zich super ontwikkeld onder Schmidt, Gakpo ontwikkeld zich mooi, Madueke lijkt zich te ontwikkelen, Vertessen ontwikkeld zich rap en zo zijn er nog een aantal.

Dus meer spelers ontwikkelen zich onder Schmidt dan stagneren. Dus ik vind wel dat hij spelersmateriaal laat renderen. Alleen Mo niet. Maar goed daar lijkt me Mo ook verantwoordelijk voor toch?

En laten we nu niet om Gerbrands roepen omdat een 19 jarige knul niet iedere week speelt. Sorry hoor maar als de directie zich met het spelersbeleid zo direct gaat bemoeien dan kunnen ze beter geen coach halen. Zet dan maar Guus Meeuwis voor de ploeg..
 
Teze rendeerde goed onder Schmidt, Boscali heeft zich super ontwikkeld onder Schmidt, Gakpo ontwikkeld zich mooi, Madueke lijkt zich te ontwikkelen, Vertessen ontwikkeld zich rap en zo zijn er nog een aantal.

Dus meer spelers ontwikkelen zich onder Schmidt dan stagneren. Dus ik vind wel dat hij spelersmateriaal laat renderen. Alleen Mo niet. Maar goed daar lijkt me Mo ook verantwoordelijk voor toch?

En laten we nu niet om Gerbrands roepen omdat een 19 jarige knul niet iedere week speelt. Sorry hoor maar als de directie zich met het spelersbeleid zo direct gaat bemoeien dan kunnen ze beter geen coach halen. Zet dan maar Guus Meeuwis voor de ploeg..
Of linksback.. :maniac:
 
Flauw…

Alsof Mo bij Van Bommel niet hard hoefde te trainen of mee te verdedigen? Toen voldeed ie wel, toch?

Je kan ook zeggen dat Schmidt die onrust veroorzaakt met zijn soms vreemde houding naar Mo. Onder Van Bommel was er nooit een probleem met hem.

Dit vind ik een voorbeeld van "een beetje" zwart wit denken waar ik men over hoorde, als het om Mo of Schmidt gaat.
Ligt toch een stukje gecompliceerder en persoonlijker denk ik. Daarbij gaven zowel Mo als Schmidt volgens mij al vaker dat aan dat ze ze elkaar best mogen of iets in die trant. We weten dat Mo's vader is overleden, we hebben Mo op Social media gezien en Schmidt wissels doen waar nogal twijfels bij komen kijken maar wat weten wij nu eigenlijk over de relatie tussen die twee en wat er daadwerkelijk in het hoofd van Mo omgaat?
 
Laatst bewerkt:
Teze rendeerde goed onder Schmidt, Boscali heeft zich super ontwikkeld onder Schmidt, Gakpo ontwikkeld zich mooi, Madueke lijkt zich te ontwikkelen, Vertessen ontwikkeld zich rap en zo zijn er nog een aantal.

Dus meer spelers ontwikkelen zich onder Schmidt dan stagneren. Dus ik vind wel dat hij spelersmateriaal laat renderen. Alleen Mo niet. Maar goed daar lijkt me Mo ook verantwoordelijk voor toch?

En laten we nu niet om Gerbrands roepen omdat een 19 jarige knul niet iedere week speelt. Sorry hoor maar als de directie zich met het spelersbeleid zo direct gaat bemoeien dan kunnen ze beter geen coach halen. Zet dan maar Guus Meeuwis voor de ploeg..
Helemaal eens in principe, maar toch wordt nu een potentiele 30m of zo door de plee getrokken. Lijkt me toch ook een aandachtspuntje voor de directie.
 
Helemaal eens in principe, maar toch wordt nu een potentiele 30m of zo door de plee getrokken. Lijkt me toch ook een aandachtspuntje voor de directie.
Ja maar als Mo nog een seizoen speelt zoals vorig seizoen. Dan gaat ook niemand 30 miljoen bieden. Dus dat maakt de hypothetische 30 miljoen lastiger.

Eens dat als Mo speelt en zijn niveau verbeterd zoals in het eerste seizoen. Dat hij dan richting de 30 miljoen gaat. Maar goed dat moet hij wel beslissend worden. Anders betaald ook niemand meer dan 15 miljoen voor hem. Ongeacht of Schmidt hem opstelt of niet.
 
Helemaal eens in principe, maar toch wordt nu een potentiele 30m of zo door de plee getrokken. Lijkt me toch ook een aandachtspuntje voor de directie.
Maar goed, die 30 miljoen is ook alleen maar een extrapolatie van de voetbaltechnisch talent van een 16/17-jarige.
En Schmidt is natuurlijk niet bekend geraakt met een goed spelende Ihattaren, maar met een probleemgeval.
Ik blijf het gewoon zeggen: er zijn maar weinig spelers die “door de trainer zijn kapotgemaakt” die ooit ergens anders tot grote hoogten zijn gestegen.
 
Ja maar als Mo nog een seizoen speelt zoals vorig seizoen. Dan gaat ook niemand 30 miljoen bieden. Dus dat maakt de hypothetische 30 miljoen lastiger.

Eens dat als Mo speelt en zijn niveau verbeterd zoals in het eerste seizoen. Dat hij dan richting de 30 miljoen gaat. Maar goed dat moet hij wel beslissend worden. Anders betaald ook niemand meer dan 15 miljoen voor hem. Ongeacht of Schmidt hem opstelt of niet.
Ook 15m of zelfs 10m is een hoop geld voor PSV. dat hij vorig jaar niet speelde, kan ik wel meeleven, maar hij is nu afgetraind en lijkt er klaar voor. Maar ja, ik weet ok wel, we hebben pas 1 wedstrijd gespeeld dit seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan