Mohamed Ihattaren (M)

huez

Aanvoerder
Tja en dan was ie van de zomer verkocht en had het hele forum weer met de riek, gaffel of greep achter JDJ aan willen rennen. Nu weten we dat t wat genuanceerder ligt.
Maar dat mag toch nooit een beweegreden zijn van een TD? Hij weet toch wel dat wij over hem lullen en dat het zeker niet allemaal positief is,

Die andere

Jeugdspeler
Heb vanmiddag de podcast van Björn van de Doelen geluisterd. Volgens mij gaf de vi watcher een heldere uiteenzetting over wat er zich heeft afgespeeld. Wat mij betreft is het einde verhaal.

rico

Trainer Coach
Nee dat denk ik niet. Maar met de situatie was het volgens mij ook lastig om het goed en volledig binnenshuis af te handelen, d'r lekt altijd wel wat. Dan kan je net zo goed meteen openheid van zaken geven.
Mijn punt, die openheid is helemaal niet gegeven. Volgens het statement heeft Mo zich ernstig misdragen, en dan zouden we hem niet meer terug moeten zien. Nu is dat opeens weer helemaal anders.

• Leuk
Reactions: IPF

rico

Trainer Coach
Ik denk dat het best wel meevalt dat er teveel is gebeurd. We gaan het de komende periode zien hoe Mo zich opstelt
Mo doet gewoon hetzelfde als wat hij het hele jaar deed, doet wat meer z'n best en speelt nog een paar wedstrijden. Het is het meest interessante is om te zien wat er in de zomer gebeurt, ik zet in op een transfer, waar Mino nu al aan het werk voor is.

Mikasa

Internationale Legende
Is dat zo? Volgens mij hebben bijna al onze talenten die zijn doorgebroken afgelopen 2 jaar ook zeker bij JPSV hun minuten gemaakt. JPSV is natuurlijk een beetje een spek-en-bonen-ploeg, maar je haalt de echte goeien er wel snel uit. Vanuit JPSV vertrekken er ook een hoop spelers die het gewenste niveau niet lijken te hebben. Je hoort in ieder geval vaker van weggestuurde Ajax-spelers die het uiteindelijk via een omweg toch halen, dan van weggestuurde PSV-spelers. Dat blijken uiteindelijk echt gewoon spelers die het niveau niet hebben. Ik vermoed dus dat er op de Toekomst gewoon heel veel meer talent rondloopt, zodat je je zo nu en dan een misser kunt permitteren.
Inmiddels spelen er best veel ex-PSV-ers in de ere- of eerste divisie. Bijvoorbeeld Koopmans en Mokhtar bij ADO.

Wat Basc wellicht bedoelde, is dat Ajax sneller (zeg) onder de 16 jaar spelers loost. Daar hoor je dan niets van in het nieuws. Bij PSV is men wellicht voorzichtiger. Misschien minder aanwas en er bestaan ook nog laatbloeiers. Sowieso vind ik het heel netjes bij PSV dat je tegenwoordig in ieder geval onder 12 bij PSV mag blijven tot je 12e en dat is vaak ook nog regionaler geregeld. Zo heb je ook een PSV Nijmegen.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Mo doet gewoon hetzelfde als wat hij het hele jaar deed, doet wat meer z'n best en speelt nog een paar wedstrijden. Het is het meest interessante is om te zien wat er in de zomer gebeurt, ik zet in op een transfer, waar Mino nu al aan het werk voor is.
Óf Mo ziet in dat de clubleiding best een punt heeft en dat zijn gedrag niet voldoet aan het professioneel leven en zet nu de knop om. Kan ook nog he

ontleder

Invaller
Lijkt me wel. Malen is bijv. Weinig geblesseerd. En zowel madueke als gakpo zijn toch tijdens de wedstrijd gebleseerd geraakt?

Hier doe je Zahavi echt te kort mee. Hij scoorde 12x en maakte 4 assists in 1.748
Minuten. Mo heeft 2 goals en 1 assist in 1.570. Leuk dat Mo een mooie bal kan aannemen. Maar uiteindelijk zie ik ook graag een spits er in staan die goals maakt (was ook erg blij met Luuk de jong). Dus nee op dit moment zou het niet slim zijn om Zahavi te vervangen voor Mo..
Zahavi zou met een echte "aangever" nog veel beter uit de verf komen , hij heeft duidelijk een neus voor goals .

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Óf Mo ziet in dat de clubleiding best een punt heeft en dat zijn gedrag niet voldoet aan het professioneel leven en zet nu de knop om. Kan ook nog he
2 keer per jaar een knop omzetten. Lijkt wel zomertijd/wintertijd. Ik denk gewoon dat - hoe jammer ik dat ook vind en hoezeer ik het die jongen ook gun - Mo los van zijn enorme voetbaltalent niet het karakter heeft om het beste uit zichzelf te halen. Hij is te gevoelig en te emotioneel. Gevoelig voor een heleboel dingen. Van slag als het tegenzit. Te blij als het meezit. Om in de top te kunnen slagen moet je toch een beetje een 'kouwe' zijn. Nuchter en gefocust. Emotioneel mag wel, alleen moet je het omzetten naar iets goeds. Al denk ik wel dat het in de kern een zachtaardig ventje is. Alleen misschien dus iets te zacht. Het is niet het eerste grote talent dat nooit die status ontgroeide. Wel jammer dat we ons al 90 miljoen rijker hadden gerekend afgelopen zomer. Blijkt je grootste melkkoe ineens een wat te dik mekkerend kalfje.

Ralf Edström

Trainer Coach
2 keer per jaar een knop omzetten. Lijkt wel zomertijd/wintertijd. Ik denk gewoon dat - hoe jammer ik dat ook vind en hoezeer ik het die jongen ook gun - Mo los van zijn enorme voetbaltalent niet het karakter heeft om het beste uit zichzelf te halen. Hij is te gevoelig en te emotioneel. Gevoelig voor een heleboel dingen. Van slag als het tegenzit. Te blij als het meezit. Om in de top te kunnen slagen moet je toch een beetje een 'kouwe' zijn. Nuchter en gefocust. Emotioneel mag wel, alleen moet je het omzetten naar iets goeds. Al denk ik wel dat het in de kern een zachtaardig ventje is. Alleen misschien dus iets te zacht. Het is niet het eerste grote talent dat nooit die status ontgroeide. Wel jammer dat we ons al 90 miljoen rijker hadden gerekend afgelopen zomer. Blijkt je grootste melkkoe ineens een wat te dik mekkerend kalfje.
Het is een talentje ja omdat de rest zo bagger is. Zo goed is hij echt niet. Het is geen speler waarbij de tegenstander denkt van laten we maar thuisblijven.

Gini

Aanvoerder
Het is een talentje ja omdat de rest zo bagger is. Zo goed is hij echt niet. Het is geen speler waarbij de tegenstander denkt van laten we maar thuisblijven.
Dat is hij niet nee maar zou hij wel kunnen worden. Hij zal dan wel zijn houding moeten veranderen

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020
Filosofisch...

GET OFF THE NAIL
There was a young man walking down the street and happened to see a old man sitting on his porch. Next to the old man was his dog, who was whining and whimpering. The young man asked the old man “What’s wrong with your dog” The old man said “He’s laying on a nail”. The young man asked “Laying on a nail?, Well why doesn’t he get up?” The old man then replied “It’s not hurting bad enough.

Dit lijkt een betere op het Mo verhaal. tot dit weekend was hij de hond die op een roestige spijker lag. Vervelend, maar net niet vervelend genoeg om er iets aan te doen. Ik hoop van harte dat hij afgelopen weekend is wakkergeschud en dat de spijker nu wel flink pin doet en hij zich realiseert dat het echt niet werkt zo.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020

Nou, in z'n toptijd was hij eht degene die de tegenstander eigenhandig uitschakelde. (weliswaar eredivisie, maar toch).

Bovenaan Onderaan