Mohamed Ihattaren (M)

misschien moet Mo eens gaan praten met zijn leeftijdgenoot bij Ajax nu hij toch in de buurt was om te trainen... Kijken hoe gediscrimineerd een Gravenberch leeft en hoe spectaculair hij zich aan het ontwikkelen is. Ja weer een loftrompet voor een Ajacied. Als ik toch bezig ben vandaag.
Discriminatie of discipline. Wat bedoel je nou? ;)
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Als al die gasten even op het rechte pad blijven en zich normaal blijven ontwikkelen heb je straks gewoon het beste middenveld ter wereld met Ihattaren, Gravenberch en Frenkie. Ihattaren als meest aanvallende mid, Gravenberch box-to-box en Frenkie in de controle. In potentie absurd goed...
De debuutwedstrijd van Gravenbergh was wel een heerlijke wedstrijd. 😏

Maar ik ben het met je eens. Dat zou een achterlijk mooi middenveld kunnen worden.
 
Ach, in het leven van een wereldtalent is alles altijd onvoorspelbaar. Ik sta er ook niet van te kijken als de nieuwe Busquets van Ajax over anderhalf jaar een contract tekent bij AC Horsens. Laten we het allemaal gewoon even afwachten.
 
Verder weet ik sowieso niet waarom jij de behoefte hebt om je namens een stel tv lui aangesproken te voelen. Je bent wel heel makkelijk op je teentjes getrapt, en dat had ik van jou niet verwacht. ;)

Ik reageer namens mij zelf, ik vind hem ook dik en hij is ook DIK. Dus met zijn opmerking doet die bijdehand tegen mij ook dus.
 
Hoe dan ook. Als er iemand in dit forum niet snel op z'n teentjes is getrapt, dan ben jij dat wel dacht ik..

Ik vind het gewoon leuk om die dikzak terug te trappen :lmao:
Hij is gewoon dik en speelt als een natte krant, logisch dat mensen commentaar hebben, dan is hij niet in de positie om bijdehand terug te doen. Als die rust en privacy wilt had die maar een baantje bij de kwikfit moeten nemen.
 
Ik vind het gewoon leuk om die dikzak terug te trappen :lmao:
Hij is gewoon dik en speelt als een natte krant, logisch dat mensen commentaar hebben, dan is hij niet in de positie om bijdehand terug te doen. Als die rust en privacy wilt had die maar een baantje bij de kwikfit moeten nemen.

Daar is hij niet fit genoeg voor

1328554698663.jpg
 
Ik vind het gewoon leuk om die dikzak terug te trappen :lmao:
Hij is gewoon dik en speelt als een natte krant, logisch dat mensen commentaar hebben, dan is hij niet in de positie om bijdehand terug te doen. Als die rust en privacy wilt had die maar een baantje bij de kwikfit moeten nemen.
Dus je vindt het gewoon leuk om terug te trappen, maar je vindt dat hij geen commentaar moet hebben of zelf mag terugtrappen. Leuke rationalisering van iemand die zogenaamd niet op z'n teentjes is getrapt, maar dat slaat natuurlijk nergens op..
 
Dus je vindt het gewoon leuk om terug te trappen, maar je vindt dat hij geen commentaar moet hebben of zelf mag terugtrappen. Leuke rationalisering van iemand die zogenaamd niet op z'n teentjes is getrapt, maar dat slaat natuurlijk nergens op..

Dat is Quag eigen. Zo mogen de helden op TV ook alles zeggen en moeten anderen vooral hun mond houden.
 
Ik vind het gewoon leuk om die dikzak terug te trappen :lmao:
Hij is gewoon dik en speelt als een natte krant, logisch dat mensen commentaar hebben, dan is hij niet in de positie om bijdehand terug te doen. Als die rust en privacy wilt had die maar een baantje bij de kwikfit moeten nemen.
Ach de media zit al wekenlang dicht op de huid van Mo met een hoop speculatie en aannames. Logisch dat je dan van je af gaat bijten.
 
Ik vind het gewoon leuk om die dikzak terug te trappen :lmao:
Hij is gewoon dik en speelt als een natte krant, logisch dat mensen commentaar hebben, dan is hij niet in de positie om bijdehand terug te doen. Als die rust en privacy wilt had die maar een baantje bij de kwikfit moeten nemen.
Volgens mij is hij druk bezig kwikfit te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan