Mohamed Ihattaren (M)

Sneu? Waarom sneu?
Hij maakt zelf deze keuzes toch? Hij mankeert verstandelijk toch niets?
Meer jammer dat hij zijn talent verkwanselt. En dat PSV voor niets slechts 2 miljoen euro in deze jongen geinvesteerd heeft.
Verder toch vooral een kwestie van eigen schuld, dikke bult :shrug:
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar ik zie nu wel echt een jongen die echt in de shit zit. En dat vind ik sneu. Ongeacht zijn keuzes en voetbaltalent etc etc. Dit is gewoon echt sneu voor die jongen en ik hoop oprecht dat een keer het pad kan bewandelen waar ie wel gelukkig mee schijnt te zijn. Thats it.
 
Ongeacht zijn keuzes en voetbaltalent etc etc. Dit is gewoon echt sneu voor die jongen en ik hoop oprecht dat een keer het pad kan bewandelen waar ie wel gelukkig mee schijnt te zijn. Thats it.

Genoeg geld, foute keuzes. Eigen schuld dikke bult. Geen seconde medelijden met hem.

Verder nooit meer een woord vuil maken aan febo mo.
 
Hij had alles in zich om een goede speler in een grote competitie te worden.
Dat hij daar niets mee doet is zijn probleem. Dat is niet zo zeer sneu, eerder dom.
 
Wie geeft deze parel zijn kans #13 🤡

Fijn om te lezen dat het mentaal wel goed zit bij hem!
 
Ik verwacht dat hij medio Mei aankondigt een prestatiecontract te hebben getekend bij een club uit de tweede divisie van Hongarije of de serie C in Italie of zoiets. Of misschien iets in Indonesie of Oezbekistan.

Zolang hij maar wegblijft bij Perth Glory.
Volgens mij zit hij goed op schema om mijn voorspelling van enkele weken terug waar te gaan maken... En jullie mij maar uitlachen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan