Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat denk ik ook.Leuk voor Mo, maar gaat nooit meer op het nivo van PSV komen. Daar voor heeft hij te lang stil gestaan
Zou zomaar kunnen. Gister wel ook actief in afjagen e.d.. Zijn top zal lager liggen als dit eerder in potentie was, of dat al onder ons noveau is kan ik nog niet zeggen.Leuk voor Mo, maar gaat nooit meer op het nivo van PSV komen. Daar voor heeft hij te lang stil gestaan

Ik kan me dat pissen niet eens meer herinneren. Daarbij zat die jongen toen in moeilijke fase en heeft hij zich laatst toch juist heel lovend over PSV toegelaten?Nee, ik vergeet nooit hoe bij gepist heeft op PSV. Hij is samen met een ex schoonzus de enige op de wereld die ik echt helemaal niets gun.
Een grotere eikel dan Suárez en dat is al een wereldtopper in een gore eikel te zijn.
Geloof ik niks van. Hij kan nooit die benodigde arbeid verrichten.Ik heb ja gestemd, sowieso een verbetering dan driouech en esmir (die moeten echt weg de ze zomer)
Ik kan me dat pissen niet eens meer herinneren.
Daarbij zat die jongen toen in moeilijke fase en heeft hij zich laatst toch juist heel lovend over PSV toegelaten
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan me niet herinneren dat hij PSV zwart gemaakt heeft.Ken je die uitdrukking niet?
Nee, zeker niet te vergelijken met een Labyad of Bakkali. Deze jongen had gewoon mentale problemen.Ik kan me dat pissen niet eens meer herinneren. Daarbij zat die jongen toen in moeilijke fase en heeft hij zich laatst toch juist heel lovend over PSV toegelaten?
Geloof ik niks van. Hij kan nooit die benodigde arbeid verrichten.
Heeft hij nog steeds.Nee, zeker niet te vergelijken met een Labyad of Bakkali. Deze jongen had gewoon mentale problemen.