Mo Ihattaren terug naar PSV, ja of nee?

Ihattaren naar PSV?

• Nee, vanwege zijn verleden wil ik hem niet meer PSV zien

Stemmen: 10 20,0%
  • Nee, geen probleem met Mo maar is niet goed genoeg

Stemmen: 32 64,0%
  • Ja, meteen doen want toegevoegde waarde

Stemmen: 4 8,0%
  • Anders, graag specificeren

Stemmen: 4 8,0%

• Totaal aantal stemmen
    50

Rednas

Administrator
Administrator
Mo Ihattaren is weer goed bezig bij Fortuna, betrokken bij 15 goals. Zou je een terugkeer bij PSV verwelkomen of juist niet?

Leuk voor Mo, maar gaat nooit meer op het nivo van PSV komen. Daar voor heeft hij te lang stil gestaan
Zou zomaar kunnen. Gister wel ook actief in afjagen e.d.. Zijn top zal lager liggen als dit eerder in potentie was, of dat al onder ons noveau is kan ik nog niet zeggen.

Zeker niet voor een transfersom en ik vind Mo eigenlijk ook niet in het spel van Bosz passen. Is denk ik ook niet goed genoeg (meer). Prima voetballer voor Fortuna maar zou liever op andere spelers missen.

Nee, ik vergeet nooit hoe bij gepist heeft op PSV. Hij is samen met een ex schoonzus de enige op de wereld die ik echt helemaal niets gun.

Een grotere eikel dan Suárez en dat is al een wereldtopper in een gore eikel te zijn.

Wauw, eerste X in jaren dat ik oprecht trots ben op de gezonde smaak en verstand van mijn mede-forummers :lmao:
Hij speelt leuk en speels, oogt nog steeds te dik, mentaal te hoog risico, maar vermakelijk om naar te kijken. Prima speler/gok voor een subtobber, maar de top 3 van NL hoort z'n vingers niet aan hem te branden, niet nu en niet in de toekomst.

Ik blijf hem volgen, in goede en slechte tijden. Eerst lachte ik als er fout nieuws kwam, en nu vind ik het leuk als hij gepresteerd heeft. Dus als je nu vraagt ja/nee zeg ik ja maar hij heeft PSV toch keihard afgezeken. En je weet niet wat het met hem doet als hij weer teveel geld, aandacht en vrienden krijgt dus beter nee.

Laatst bewerkt:
Nee, ik vergeet nooit hoe bij gepist heeft op PSV. Hij is samen met een ex schoonzus de enige op de wereld die ik echt helemaal niets gun.

Een grotere eikel dan Suárez en dat is al een wereldtopper in een gore eikel te zijn.
Ik kan me dat pissen niet eens meer herinneren. Daarbij zat die jongen toen in moeilijke fase en heeft hij zich laatst toch juist heel lovend over PSV toegelaten?
Ik heb ja gestemd, sowieso een verbetering dan driouech en esmir (die moeten echt weg de ze zomer)
Geloof ik niks van. Hij kan nooit die benodigde arbeid verrichten.

Ik kan me dat pissen niet eens meer herinneren. Daarbij zat die jongen toen in moeilijke fase en heeft hij zich laatst toch juist heel lovend over PSV toegelaten?

Geloof ik niks van. Hij kan nooit die benodigde arbeid verrichten.
Nee, zeker niet te vergelijken met een Labyad of Bakkali. Deze jongen had gewoon mentale problemen.

Ja, gewoon doen.
Alleen doen als Saibari weggaat.
Lekker een beetje pielen met Wanner op dat middenveld. Mooi man. Tegenstanders helemaal doldraaien.

Was vandaag ijzersterk, twee assists en een goal.

Hij had een zware inzinking hier, en een hoop foute connecties. Die Kaap lijkt hij voorbij gezeild.
Mocht hij door de scouting weer goed genoeg bevonden worden sta ik er niet negatief tegenover. Het was maar een mannetje van 19 toen hij hier vertrok.

Zegt zelf nog steeds aan de verdedigende aspecten en conditie te werken.

Vind het wel mooi dat ie weer een beetje goed aan het ballen is daar bij Fortuna en dat er een stijgende lijn op te merken is. Voor Boszbal is ie op dit moment niet geschikt. Zou leuk voor hem zijn als ie volgend seizoen weer een stapje omhoog zetten. Twente of NEC bijv. het moeten wel clubs zijn die Europees spelen, want dan kunnen we ook eens kijken of ie dat niveau kan terughalen.

Verder heeft de beste man toch excuses gemaakt? Daarmee is wat mij betreft de kous er wel af

Terug
Bovenaan Onderaan