Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ah. Ik heb wel de indruk dat ze psv.nl het laatste bijwerken en eerst alle social media-kanalen afgaan met dit soort meldingen. Maar ik wacht nog even de website af, dan mag hij bij de selectie.
Komt goed Bro...Nog niks officieel tot nu toe...

Klonkt heel goed, en mooi hoe ook Noni als uithangbord gezien wordtPSV heeft met Bodø/Glimt een akkoord bereikt over de transfer van Mikkel Bro Hansen. De zeventienjarige spits tekent een contract voor drie jaar in Eindhoven en gaat spelen met rugnummer 23.
“Voor mij was het een gemakkelijke keuze toen PSV vertelde over de interesse in mij”
“Het is een grote club en er lag een perfect toekomstplan voor me klaar. En in het verleden hebben ze hier bewezen dat ze dat kunnen waarmaken. Kijk maar naar jongens als Xavi Simons, Noni Madueke, Ismael Saibari en ga zo maar door. Ik sluit fulltime aan bij de A-selectie. In eerste instantie ga ik wedstrijden spelen in Jong PSV, maar ik ga pushen voor zo veel mogelijk minuten binnen de hoofdmacht. Ik kan niet wachten om te beginnen.”
Velkomst Mikkel Bro Hansen.![]()
Ik sluit fulltime aan bij de A-selectie. In eerste instantie ga ik wedstrijden spelen in Jong PSV, maar ik ga pushen voor zo veel mogelijk minuten binnen de hoofdmacht.
Trainen bij het 1e, spelen bij Jong.Wat ik wat vaag vind is dit:
Is het nou JPSV of de A-selectie?
Waarschijnlijk in de basis bij Jong PSV wedstrijden spelen en meetrainen met de A-selectie en op de bank bij PSV1.Wat ik wat vaag vind is dit:
Is het nou JPSV of de A-selectie?
Ik parkeer hem nu maar even bij Jong, hoe dan ook.
Ik kan t.z.t. nog checken waar PSV hem zelf neerzet onder "Teams".
Amir Bouhamdi heeft PSV ook nog bij Jong PSV staan, maar zit wel in de selectie van PSV 1 en heeft daar ook al gespeeld.Ik parkeer hem nu maar even bij Jong, hoe dan ook.
Ik kan t.z.t. nog checken waar PSV hem zelf neerzet onder "Teams".
Laat Mikkel Bro dat dan maar doen tegen Real Madrid.Ronaldo maakte op 17-jarige leeftijd een hattrick tegen Leverkusen. Dus wie weet...

Nee — dat verhaal dat hij Friese roots zou hebben en Fries spreekt, lijkt een grap/meme die op Reddit rondgaat. In die thread wordt het zelfs direct “fresh pasta” genoemd.Wel benieuwd wat deze jongen gaat brengen. Spreekt overigens Fries naar t schijnt als ik een Reddit poster die m claimed te volgen beweerd. Geadopteerd door Friezen die naar Denemarken zijn Verhuisd.. (Moet nog gefaktchecked worden)