Mikkel Bro Hansen (A)

Bij een kennis die in Denemarken woont geïnformeerd over Hansen. Ze heeft voor me rondgevraagd. Hij staat daar bekend als giga talent, Hij werd in de jeugd van Midtjyland wel eens gekschsrend de Deense van Basten genoemd. (Kanttekening is wel dat hij daar op zijn 12e is vertrokken) Hij is een afmaker puur sang, kreeg wel eens kritiek in de jeugd bij AGF omdat hij niet mee verdedigde.

Heeft schijnbaar al eens proef gedraait bij Ajax, maar mocht toen de stap niet maken vanwege de Deense regels.

Heeft in de jeugd wel veel blessures gehad, maar of dat nog steeds speelt wisten ze niet, ze zijn hem daar een beetje uit het oog verloren toen hij naar Noorwegen vertrok.
Heb jouw post hier ook maar even gedropt in zijn topic aangezien we zo weinig over hem weten.

Kom op PSV. Presenteren die gast!
Net wat filmpjes bekeken. Perfect tweebenig, snel, goede dribbel, gebruikt zn lichaam goed, lang, kan koppen, goede pass. Kortom: Een complete spits, geen zwakheden gespot.
Blijft afwachten wat zo'n jonge jongen op profniveau voor elkaar gaat boksen, maar manmanman... dit kan echt een hele goede worden. In de zin van: heeeeel goed.

Kom op PSV. Presenteren die gast!
Net wat filmpjes bekeken. Perfect tweebenig, snel, goede dribbel, gebruikt zn lichaam goed, lang, kan koppen, goede pass. Kortom: Een complete spits, geen zwakheden gespot.
Blijft afwachten wat zo'n jonge jongen op profniveau voor elkaar gaat boksen, maar manmanman... dit kan echt een hele goede worden. In de zin van: heeeeel goed.
Zou lekker als deze bro het wel lukt wat alle veelbelovende spitsen niet is gelukt vanuit de academy: doorbreken bij PSV 1. Fofana, Lammers, Piroe, gebroeders Van Duiven, Bouhoudane etc.

Zou lekker als deze bro het wel lukt wat alle veelbelovende spitsen niet is gelukt vanuit de academy: doorbreken bij PSV 1. Fofana, Lammers, Piroe, gebroeders Van Duiven, Bouhoudane etc.
Locadia en genero zeefuik kun je ook nog aan die lijst toevoegen. Toch lastig gebleken een CL niveau spits zelf op te leiden en door te laten breken in psv 1 idd. Dan is Lammers nog de meest succesvolle gebleken de afgelopen 10 jaar. En Memphis natuurlijk al was hij een vleugelspits bij ons. Gianluca Scamacca is ook wel zonde dat we die hebben laten vertrekken.

Maxi Romero of Scamacca dacht ik nog aan maar die kwamen niet uit de jeugdteams. Scamacca maar heel erg kort bij Jong PSV

Het 'here we bro' zou ook morgen nog kunnen komen. Hij is vandaag gekeurd, ze zijn het papierwerk nog aan het afhandelen, of het mediateam nog aanwezig is om een artikel online te slingeren weet ik niet.

Ja, alleen bij Fofana was het puur door alleen maar lange blessures. Weet niet of ie 't gered had zonder, maar had ook veel potentie.

ESPN vanaf De Herdgang: "Ze zijn bezig met het afronden van de transfer en die wordt vanavond nog afgerond." Presentatie zal waarschijnlijk morgen zijn.

Maxi Romero of Scamacca dacht ik nog aan maar die kwamen niet uit de jeugdteams. Scamacca maar heel erg kort bij Jong PSV
O ja, Scamacca was een bijzondere. Later voor enorme bedragen verkocht. Maxi deed speelritme op bij Jong vanwege zijn revalidatie.
Ja, alleen bij Fofana was het puur door alleen maar lange blessures. Weet niet of ie 't gered had zonder, maar had ook veel potentie.
Fofana was wel mijn persoonlijke favoriet. Die heeft qua bouw en motoriek nagenoeg de perfecte voorwaarden voor een topspits. Zo balen die blessures
Bij Arsenal was ie opgeleid als spits maar toen hij naar psv ging kwam ie als buitenspeler. Maar wil hem best tot geslaagde opgeleide spits rekenen van psv, die Bro komt ook pas op zijn 17e. En Locadia ook voor een flink bedrag verkocht. Mijn punt is niet zozeer dat ze er helemaal niet geweest zijn, maar meer dat we best veel beloftevolle spitsen in de opleiding hebben gehad maar het er maar niet uit wil komen.

Terug
Bovenaan Onderaan