Guardado was ook n huurling aanvankelijk

Huren heeft alleen nut als we nog "in the race" zijn voor een prijs en als de huurspeler zo goed is dat hij direct een basisplaats afdwingt.
Door hoe het nu loopt bij PSV kan er weinig perspectief geboden worden aan top huurspelers om hen over te halen een jaartje bij PSV te spelen.
 
Guardado was ook n huurling aanvankelijk.

Daarom 9 van de 10x. In al die jaren heb je dus Alex en Guardado. Van Ginkel vind ik er een beetje tussenin hangen; maakte wel veel doelpunten en had wel het inzicht, maar vergeet niet dat veel van zijn doelpunten uit penalties voortkwamen. Was ook iemand die de duels uit de weg ging; beetje een slapjanus. Ik denk niet dat hij dit PSV op sleeptouw zou hebben kunnen nemen, zou meer in de malaise gedeeld hebben. Bovendien, wat Mikasa al zegt, hij rolt van de ene blessure in de andere. Die verhuurperiodes waren kennelijk echt pure mazzel dat hij daar niet ook het hele seizoen uitgeschakeld was (al was hij in zijn tweede verhuurperiode volgens mij ook een poos geblesseerd).
 
We hebben Afellay al als geblesseerde leider. Hebben we daar nog een van nodig?

Zeker niet. Maar volgens mij al een tijdje terug gezegd, als verschillende medici denken dat hij volgend seizoen topfit kan gaan aanhaken zie ik geen reden om het niet te doen. Kruisbanden is natuurlijk altijd risicovol, maar daar heeft hij met een absurde infectie gewoon ook heel veel pech bovenop gehad (bron).
 
Volgens mij mag Wanyama nog steeds weg bij Spurs. Wellicht kunnen ze die er gewoon bij doen, dan klinkt 40 miljoen al wat meer acceptabel...

Met zijn felheid en type spel wellicht oprecht een interessante optie voor ons middenveld.
 
Volgens mij mag Wanyama nog steeds weg bij Spurs. Wellicht kunnen ze die er gewoon bij doen, dan klinkt 40 miljoen al wat meer acceptabel...

Met zijn felheid en type spel wellicht oprecht een interessante optie voor ons middenveld.
Die ging toch bijna naar Brugge toe vd zomer? Dan moet NL ook kunnen..
 
Is ludovit reis niks voor ons "speelt" voornamelijk in barca B maar is pas 19 en daarnaast Nederlandse nationaliteit en bekendheid met de eredivisie
 
Wanyama lijkt als ik dit lees ook wel echt onhaalbaar:

Tottenham Hotspur wil Victor Wanyama nog verkopen voor het sluiten van de transferperiode. Voorzitter Daniel Levy wil dolgraag de ruim 14 miljoen euro terugverdienen die de club in 2015 betaalde voor de middenvelder uit Kenia. Wanyama speelde dit seizoen pas 23 minuten mee bij de club uit Londen en Celtic (zijn oude club), Bayer Leverkusen, Stade Rennes en AC Milan zijn geïnteresseerd in de 28-jarige middenvelder, dat meldt The Sun.
 
Wanyama lijkt als ik dit lees ook wel echt onhaalbaar:

Tottenham Hotspur wil Victor Wanyama nog verkopen voor het sluiten van de transferperiode. Voorzitter Daniel Levy wil dolgraag de ruim 14 miljoen euro terugverdienen die de club in 2015 betaalde voor de middenvelder uit Kenia. Wanyama speelde dit seizoen pas 23 minuten mee bij de club uit Londen en Celtic (zijn oude club), Bayer Leverkusen, Stade Rennes en AC Milan zijn geïnteresseerd in de 28-jarige middenvelder, dat meldt The Sun.

Misschien kan PSV hem voor een half jaar huren zonder koopoptie...?
 
Brighton staat dicht bij de degredatiestreep. Mocht het zo ver komen zou ik Pröpper polsen voor een terugkeer al zal Ajax daar vast een stokje voor steken om Van de Beek te vervangen.
 
Brighton staat dicht bij de degredatiestreep. Mocht het zo ver komen zou ik Pröpper polsen voor een terugkeer al zal Ajax daar vast een stokje voor steken om Van de Beek te vervangen.

Ook geen speler die dit brandhout op sleeptouw zou kunnen nemen; meer iemand die zou delen in de malaise, evenals Van Ginkel. Tijd om vooruit te kijken.
 
Ook geen speler die dit brandhout op sleeptouw zou kunnen nemen; meer iemand die zou delen in de malaise, evenals Van Ginkel. Tijd om vooruit te kijken.

Inderdaad geen speler die voorop loopt in de strijd, maar hij brengt er wel meer voetbal in en kan wel de rol als verbindingsspeler op middenvelder vervullen die momenteel erg gemist wordt. Overigens vind ik Doan totaal geen buitenspeler. Waarom proberen ze hem niet uit op het middenveld in de rol van Thomas?
 
Inderdaad geen speler die voorop loopt in de strijd, maar hij brengt er wel meer voetbal in en kan wel de rol als verbindingsspeler op middenvelder vervullen die momenteel erg gemist wordt. Overigens vind ik Doan totaal geen buitenspeler. Waarom proberen ze hem niet uit op het middenveld in de rol van Thomas?
Of Thomas of Doan op de bank zit, maakt toch niet uit?
 
Heel wat spelers van Willem II hebben nog maar een contract tot 1 juli 2020, zo ook die Mike Tresor met de moeilijke achternaam. Als deze spelers nog maar 5 maanden onder contract staan in Tilburg, dan zullen ze echt niet veel hoeven te kosten. JDJ zou nu al werk moeten maken van Mike Tresor en daarnaast enkele andere spelers intensief moeten laten Scouten in de komende weken, om te beginnen aanstaande zaterdag. Willem 2 staat niet voor niets hoger dan PSV in de eredivisie en aangezien een stuk of 10 spelers binnen hun selectie in de zomer transfervrij zijn ( tenzij ze de komende weken hun contract mogen verlengen ), moet PSV nu hiervan werk maken en indien mogelijk reeds in maart gesprekken voeren en toeslaan. JDJ moet de voor PSV interessante spelers nu al kietelen, anders vissen we achter het net en ik zou echt beginnen met het binnen halen van Mike Tresor voor een paar miljoen euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan