Op 10 in een vrije rol? Daar heeft PSV al iemand voor. Jaar of 17, kostte weinig en zit nog veel rek in!
En als die even weg valt of met zijn 17 jaar de nodige rust moet krijgen, dan hebben we niemand die hem makkelijk kan vervangen...
Snap wat je bedoelt hoor maar een van onze problemen op dit moment is dat we sowieso te weinig kwaliteitsspelers hebben in de selectie en dan is zo’n Tresor toch een welkome aanvulling.
 
En als die even weg valt of met zijn 17 jaar de nodige rust moet krijgen, dan hebben we niemand die hem makkelijk kan vervangen...
Snap wat je bedoelt hoor maar een van onze problemen op dit moment is dat we sowieso te weinig kwaliteitsspelers hebben in de selectie en dan is zo’n Tresor toch een welkome aanvulling.

Niemand die hem kan vervangen? #Ibi2therescue
 
Is nicolas Acevedo niks voor ons
20 jaar en aanvoerder van liverpool de montevideo groot talent
Ook jeugdinternational van Uruguay
Voor die 3 mil waarvan je Mitroglou huurde kun je hem wss wel ongeveer ophalen

Dan kun je hem rustig brengen
 
Is nicolas Acevedo niks voor ons
20 jaar en aanvoerder van liverpool de montevideo groot talent
Ook jeugdinternational van Uruguay
Voor die 3 mil waarvan je Mitroglou huurde kun je hem wss wel ongeveer ophalen

Dan kun je hem rustig brengen
Scheelt dat casal niet zijn zaakwaarnemer is. Het idd een goede cvm, opvolger van Rosario
 
Als Rosario/Hendrix/Guti wonder boven wonder verkocht kunnen worden aankomende zomer, zou Tapia van Feyenoord een optie kunnen zijn. Is transfervrij aankomende zomer, en hij kan naast CVM ook CV spelen. Misschien niet perse het niveau wat we moeten nastreven, maar hij is niet slecht.

Tapia is de laatste twee seizoenen in mijn ogen van t kaliber Sainsburry. Blij dat we die kwijt zijn. Niet aan beginnen dus, laat dan maar een jonkie tweede backup zijn en leg voor je basis n betere speler vast.

Schwaab weg (einde contract en is tot nu toe dit jaar geen noemenswaardige toevoeging meer), Baumgartl + Viergever strijden dan met elkaar voor basis/eerste reserve. Ik zie dus geen rol voor Tapia, zelfs al komt ie gratis en levert ie salaris erbij in.
 
Tapia is de laatste twee seizoenen in mijn ogen van t kaliber Sainsburry. Blij dat we die kwijt zijn. Niet aan beginnen dus, laat dan maar een jonkie tweede backup zijn en leg voor je basis n betere speler vast.

Schwaab weg (einde contract en is tot nu toe dit jaar geen noemenswaardige toevoeging meer), Baumgartl + Viergever strijden dan met elkaar voor basis/eerste reserve. Ik zie dus geen rol voor Tapia, zelfs al komt ie gratis en levert ie salaris erbij in.
Ik snap wat je bedoelt, ik zag hem alleen meer als CVM, alleen in nood zou hij in de verdediging kunnen komen. Het is nog afwachten hoe de centrale verdediging eruit gaat zien volgend seizoen, ook met Obispo en Luckassen (ja ik weet het..) die terugkomen.
 
Tapia is de laatste twee seizoenen in mijn ogen van t kaliber Sainsburry. Blij dat we die kwijt zijn. Niet aan beginnen dus, laat dan maar een jonkie tweede backup zijn en leg voor je basis n betere speler vast.

Schwaab weg (einde contract en is tot nu toe dit jaar geen noemenswaardige toevoeging meer), Baumgartl + Viergever strijden dan met elkaar voor basis/eerste reserve. Ik zie dus geen rol voor Tapia, zelfs al komt ie gratis en levert ie salaris erbij in.
Een goede jonkie, niet van het kaliber Tamata, Verkoelen of Wuytens.
Goede aankoop mag ook
 
Lewis Baker is teruggehaald door Chelsea vanuit zijn verhuurperiode. Vond dat destijds bij Vitesse echt een goede voetballer. Goede trap, ziet het spelletje en volgens mij redelijk wendbaar/snel. Is dit geen prima optie voor het middenveld?
 
Als Rosario/Hendrix/Guti wonder boven wonder verkocht kunnen worden aankomende zomer, zou Tapia van Feyenoord een optie kunnen zijn. Is transfervrij aankomende zomer, en hij kan naast CVM ook CV spelen. Misschien niet perse het niveau wat we moeten nastreven, maar hij is niet slecht.

:confused:We zijn al af aan het glijden richting Feyenoord niveau, en dan wil jij het nog een extra zetje in die richting geven?

Lewis Baker is teruggehaald door Chelsea vanuit zijn verhuurperiode. Vond dat destijds bij Vitesse echt een goede voetballer. Goede trap, ziet het spelletje en volgens mij redelijk wendbaar/snel. Is dit geen prima optie voor het middenveld?

PSV moet eerst maar eens het brandhout en degene die het bij elkaar heeft gesprokkelt zien te lozen; daarna heeft het denk ik vooral baat bij een capabele TD en een combinatie van ervaren en talentvolle spelers die volledig bij PSV onder contract staan. Het huren van toptalenten levert PSV 9 van de 10 keer niks op. Ik kan zo eigenlijk alleen Alex bedenken als goede huurspeler.
 
Andre Simoes is al wat jaren de architect en aanvoerder van AEK Athene, een DM/CM met techniek overzicht en een goede tackle, de speler die Guardado had kunnen opvolgen bij PSV, is daarnaast 30 jaar dus perfecte leeftijd.
misschien zijn er voetballend wel wat betere opties, maar ik moet vaak aan deze speler denken want ik denk dat hij het karakter en leiderschap heeft wat we momenteel missen.


 
:confused:We zijn al af aan het glijden richting Feyenoord niveau, en dan wil jij het nog een extra zetje in die richting geven?



PSV moet eerst maar eens het brandhout en degene die het bij elkaar heeft gesprokkelt zien te lozen; daarna heeft het denk ik vooral baat bij een capabele TD en een combinatie van ervaren en talentvolle spelers die volledig bij PSV onder contract staan. Het huren van toptalenten levert PSV 9 van de 10 keer niks op. Ik kan zo eigenlijk alleen Alex bedenken als goede huurspeler.
Van ginkel!
 
Alsjeblieft zeg,.....kom laten we wel wat creatiever te werk gaan ipv Marco van Ginkel voor de zoveelste keer in te laten vliegen....
Ik denk dat van Ginkel wel een perfecte oplossing kan zijn. Het is een leider, box to box speler, nederlands , kent de club en al met al transfervrij. Dus ja het is een beetje scouten met het bord op schoot. Maar het is geen verkeerde voor PSV. Halen! Zou ik zeggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan