Of Yari Verschearen, PSV zat al achter hem aan. proberen kan altijd

Verschaeren is een toptalent. Wordt in Belgie althans gezien als een toekomstige grote jongen. Heeft ook al voor het nationale elftal gespeeld. Die ga je echt niet binnen hengelen als PSV zijnde. Je kunt hem ook niet betalen.
 
Hoe zit het eigenlijk met die Claudio Gomes van Jong PSV die gehuurd is van Manchester City? Ik kan me herinneren dat er geen optie tot koop bij zit, maar dan is het toch gek om hem mee te nemen op trainingskamp? Of zou het een soort blijk van waardering zijn om hem over te halen om voor zijn kans bij PSV te gaan in plaats van terug te keren bij City?
 
Ik gooi hem er trouwens alvast in voordat iemand anders het doet:

''Die zal wel naar Ajax gaan.''

:ROFL: Idd. Al was het maar omdat hij Yari heet. Zijn ouders zullen vast fan zijn van Ajax :maniac:

Hoe zit het eigenlijk met die Claudio Gomes van Jong PSV die gehuurd is van Manchester City? Ik kan me herinneren dat er geen optie tot koop bij zit, maar dan is het toch gek om hem mee te nemen op trainingskamp?

PSV is een liefdadigheidsinstelling. Wist je dat nog niet? :maniac:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Hoe zit het eigenlijk met die Claudio Gomes van Jong PSV die gehuurd is van Manchester City? Ik kan me herinneren dat er geen optie tot koop bij zit, maar dan is het toch gek om hem mee te nemen op trainingskamp? Of zou het een soort blijk van waardering zijn om hem over te halen om voor zijn kans bij PSV te gaan in plaats van terug te keren bij City?

In feite is het een stalspeler van City die niet in aanmerking komt voor het eerste daar. Goede kans dus dat PSV hem eventueel wel kan overkopen, net als met Angelino destijds ook gebeurd is. City verhuurt die jongens veelal zodat ze wat naam kunnen maken en dan voor een mooi bedrag verkocht kunnen worden.
 
Als Rosario/Hendrix/Guti wonder boven wonder verkocht kunnen worden aankomende zomer, zou Tapia van Feyenoord een optie kunnen zijn. Is transfervrij aankomende zomer, en hij kan naast CVM ook CV spelen. Misschien niet perse het niveau wat we moeten nastreven, maar hij is niet slecht.
 
Als Rosario/Hendrix/Guti wonder boven wonder verkocht kunnen worden aankomende zomer, zou Tapia van Feyenoord een optie kunnen zijn. Is transfervrij aankomende zomer, en hij kan naast CVM ook CV spelen. Misschien niet perse het niveau wat we moeten nastreven, maar hij is niet slecht.
Bij Feyenoord al niet onomstreden. Lijkt me niks.
 
Als Rosario/Hendrix/Guti wonder boven wonder verkocht kunnen worden aankomende zomer, zou Tapia van Feyenoord een optie kunnen zijn. Is transfervrij aankomende zomer, en hij kan naast CVM ook CV spelen. Misschien niet perse het niveau wat we moeten nastreven, maar hij is niet slecht.
Ja ja nep scout.
 
Auw.. deze reacties doen wel pijn :sad::cry::ROFL:
Ik vind hem wel een mooie goedkope optie (als de andere 3 opgeruimd zijn), en hij heeft sowieso meer pit dan 2 van de 3 die we nu hebben.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ik zou die Mike Trésor Ndayishimiye wel eens bij ons op het middenveld willen zien. Kwam bij NEC al binnen als een 'top'talent. Liep daar een beetje de kantjes ervan af, maar doet het nu toch echt geweldig bij Willem II. De afkoopsom voor Willem II is drie ton, dan zou PSV hem toch wel voor een miljoen of drie over kunnen nemen, neem ik aan.
 
3 miljoen voor een speler van Willem II waar nu alles meezit voor een speler die er bij NEC een beetje de kantjes vanaf liep? Nou, is het erg als ik daar heeeeel erg mijn twijfels bij heb? :rolleyes:
 
Als Rosario/Hendrix/Guti wonder boven wonder verkocht kunnen worden aankomende zomer, zou Tapia van Feyenoord een optie kunnen zijn. Is transfervrij aankomende zomer, en hij kan naast CVM ook CV spelen. Misschien niet perse het niveau wat we moeten nastreven, maar hij is niet slecht.
Weer zo'n speler zonder karakter, liever niet. Daarnaast ook gewoon niet goed genoeg.
 
3 miljoen voor een speler van Willem II waar nu alles meezit voor een speler die er bij NEC een beetje de kantjes vanaf liep? Nou, is het erg als ik daar heeeeel erg mijn twijfels bij heb? :rolleyes:
3 miljoen voor hem is niet veel geld as je ziet dat we ruim 2 miljoen voor zo’n nietsnut als Boscagli hebben moeten betalen... Tresor is nu ouder en wijzer dan destijds bij NEC en je kunt aan zijn manier van spelen zien dat hij heel wat potentie heeft. Zo’n talent voor de breedte halen en hem de kans geven om zich te ontwikkelen is niet verkeerd.
 
Tresor liep bij Nec niet de kantjes er vanaf. Hij werdt niet begrepen door een knuppel van een trainer, genaamd Jack de Gier. Aan alles zag je dat Tresor de beste was bij NEC en op 10 moest staan in een vrije rol. Maar Jackie zag dat niet en zette hem op de flank waar hij continue achter de back moet aanhollen. Hij is een goede voetballer en Willem 2 heeft de koop optie nog steeds niet gelicht. Het kan zijn dat hij aan het einde vd seizoen zo is op te halen voor enkele miljoenen. Als PSV zijnde zal ik het gokje wagen. Kost weinig en er zit nog veel rek in
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tresor liep bij Nec niet de kantjes er vanaf. Hij werdt niet begrepen door een knuppel van een trainer, genaamd Jack de Gier. Aan alles zag je dat Tresor de beste was bij NEC en op 10 moest staan in een vrije rol. Maar Jackie zag dat niet en zette hem op de flank waar hij continue achter de back moet aanhollen. Hij is een goede voetballer en Willem 2 heeft de koop optie nog steeds niet gelicht. Het kan zijn dat hij aan het einde vd seizoen zo is op te halen voor enkele miljoenen. Als PSV zijnde zal ik het gokje wagen. Kost weinig en er zit nog veel rek in

Op 10 in een vrije rol? Daar heeft PSV al iemand voor. Jaar of 17, kostte weinig en zit nog veel rek in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan