PSV heeft toch geen behoefte meer aan Van Ginkel?
Nu niet, maar:
Hendrix en Pereiro vertrekken waarschijnlijk
Ramselaar mag komende winter al weg
Thomas is nog geblesseerd en hoewel ik het een leuke voetballer vindt, betwijfelde ik bij zijn komst al of hij het niveau van PSV aan kon, en het nu is het nog afwachten hoe hij van zijn blessure terugkeert.
En Rigo is leuk, heeft potentie, maar is nog niet PSV basiswaardig.

Dan heb je ongeveer dit staan:
RCV: Rosario, Thomas, Rigo
LCV: Gutierrez, Sadilek
CAM: Mauro, ???

Dan lijkt Van Ginkel mij nog niet zo'n gekke gedachte nog.
 
Guti, V Ginkel, Rosario, met Thomas, Sadilek en Rigo achter de hand. Dat is niet gek hoor.

Maar het middenveld heeft geen prioriteit nu.

Vooral de aanval heeft geen prioriteit nu. Middenveld mag nog best naar gekeken worden, want daar ontbreekt de balans ook wel een beetje. Maar eerste prioriteit is het versterken van de defensie en het uitkijken naar een opvolger van Zoet. Achter Angelino zit helemaal niets, achter Dumfries heb je eventueel nog Teze maar het is nog de vraag of die goed genoeg is, en er mogen wel weer eens twee complementaire en sterke CV's worden aangetrokken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vooral de aanval heeft geen prioriteit nu. Middenveld mag nog best naar gekeken worden, want daar ontbreekt de balans ook wel een beetje. Maar eerste prioriteit is het versterken van de defensie en het uitkijken naar een opvolger van Zoet. Achter Angelino zit helemaal niets, achter Dumfries heb je eventueel nog Teze maar het is nog de vraag of die goed genoeg is, en er mogen wel weer eens twee complementaire en sterke CV's worden aangetrokken.
Nou nou om Behich nou niets te noemen..



Helemaal niets.
 
Niet op gelet. Wat voor speler is het?

Typische '6'. Jongen met veel voetballende kwaliteiten, maar niet te beroerd voor een stevige tackle. Fiorentina zat in de winterstop achter hem aan. Speelde uitstekend tegen Feyenoord, en zou denk ik nu al bij een subtopper niet misstaan. Is 'al' 21, maar was in de jeugd uitgeschakeld door een langdurige ziekte - daardoor wat achterstand, maar wel volledig hersteld.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Daar zou hij goed passen, maar een voetballende controlerende middenvelder kunnen we bij PSV toch ook goed gebruiken.
Maar welk niveau heeft die jongen dan? Dat van Feyenoord, of dat van PSV? Daar zit nogal wat verschil tussen natuurlijk. Dat je mee kunt komen bij Feyenoord, zegt niet zo veel...
 
Maar welk niveau heeft die jongen dan? Dat van Feyenoord, of dat van PSV? Daar zit nogal wat verschil tussen natuurlijk. Dat je mee kunt komen bij Feyenoord, zegt niet zo veel...
Dat weet onze Bondscoach ook niet. Het is de waan van de dag, en iedereen is bang dat we de nieuwe Frenkie missen. Dat weegt zwaarder dan dat we een nieuwe Ramselaar aantrekken.
 
Dat weet onze Bondscoach ook niet. Het is de waan van de dag, en iedereen is bang dat we de nieuwe Frenkie missen. Dat weegt zwaarder dan dat we een nieuwe Ramselaar aantrekken.

Natuurlijk weet ik dat ook niet. Anders zou ik wel ander werk doen. Maar speculeren is altijd leuk. En daar is dit forum toch voor?

Lijkt me overigens logisch dat missen nieuwe Frenkie zwaarder weegt dan aantrekken nieuwe Ramselaar - je kan je met één Frenkie heel wat Ramselaars permitteren.

Maar als goedbedoelende amateur-scout, die soms wat leest en beelden ziet, baseer je je op een bepaalde compleetheid. De aankoop van Ramselaar heb ik nooit begrepen, want hij is een tamelijk eendimensionale speler. Aardige actie en loopvermogen, maar verder niks. Als een middenvelder bijvoorbeeld technisch vermogen, tactisch inzicht en een verdedigende actie combineert, dan wordt het interessant. Nog interessanter als zo'n speler een bepaalde rust weet te bewaren, en karakter heeft. Lijkt deze jongen te hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan