Ik zeg toch alleen dat ik hem graag zie komen.

Er word overlegt welke auto aangeschaft moet worden.
Persoon M. komt erbij staan en meld: ik zou de Honda Civic van de familie Bergman van nummer 12 een goede aankoop vinden!
> Staat die te koop dan?
M: Nee. Die hebben ze net geleased voor een jaar. Maar die zie ik graag in onze garage.
> ... :zien:
 
Mijn 'dark horse' lijstje vermeld ook niks meer :confused:.
Jankto en Koziello zijn inmiddels onhaalbaar.
Ooit geroepen op Stambouli, Coquelin en Husbauer. Alleen Husbauer is nog haalbaar, maar dat heeft een reden...
 
Die Abdul Zubairu van Trenchin speelde vorige week een hele goeie wedstrijd tegen Feyenoord en vanavond is hij ook een aantal keren positief opgevallen...slechts 19 jaar...een optie voor PSV in de winterstop? Deze speler de komende maande blijven volgen....wat zou hij moeten kosten??
 
Takefusa Kubo

Date of Birth (Age): Jun 4, 2001(17)
Nationality:
77.png
Japan
Height: 1,73 m
Position: Second Striker
Contract until: 31.12.2018
Agent: Agent is known - player under 18
Current international:
77.png
Japan U19

Barcelona Yth.
Jan 1, 2011

Dit kost je als club niets.
 
Zal dat salaris door alle aandacht uit Japan al terugverdienen. Zijn contract loopt dit jaar af. En idd eerst in j PSV.
 
Tussen de transfervrije spelers zitten er een aantal intressante: Dzsudzsak, Nasri, Ben Arfa of Yaya Toure. Ik zou voor Dzsudzsak gaan
 
http://www.soccernews.nl/news/524715/psv-krijgt-transfernieuws-over-marco-van-ginkel

Benieuwd hoe hij terugkeert: of hij z'n oude niveau haalt. Geen gokje dat PSV zou moeten nemen voor 7 a 10 mln, maar misschien constructie waarin PSV hem eerst huurt met optie tot koop. Dan denk ik overigens eerder aan de helft van het genoemde bedrag.

Van Ginkel mag dan vechten voor z'n plek en ervaring meebrengen. En dan moet hij dus concurreren met Thomas en Rigo en in mindere mate (omdat links) met Sadilek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan