Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier spelers voor de middenveldposities (halfspelers, centrale middenvelders, controlerende middenvelders enz.) waarvan jij denkt dat ze goed bij PSV zouden kunnen zijn en/of welke gelinkt worden aan PSV in de wandelgangen.
 
Eigenlijk vind ik dat onzin, zeker als het om een centrale middenvelder zou gaan. We hebben verdorie een prima speler -Hiljemark- continue op de bank zitten. Als Toivonen vertrekt moet er in die linie iemand bij, zeker als ze Van Ooijen willen verhuren, maar laten we niet Oscar gaan blokkeren.

Dat het dan maar een type Van Halst wordt. Ervaren, geen probleem met de bank, en die die jonge gastjes eens een optater geeft als ze verslappen.
 
Kan me voorstellen dat Maarten Martens ook op het lijstje staat: ervaren, goedkoop (want over een half jaar transfervrij) en natuurlijk een bekende van Brands.

Ben er zelf niet zo kapot van. Op een goede dag is het een prachtige speler om na te kijken, maar hij is ook de helft van de tijd onzichtbaar en het is bepaald geen box-to-box speler die je nodig hebt in het systeem van Cocu.

Maduro wordt ook vaak genoemd, maar dat kan ik me helemaal niet voorstellen aangezien zijn positie bij ons prima bezet is (Schaars en Hiljemark).
 
Het zou mij niets verbazen als ze probeen Afelay te halen, Brands' zei vorig jaar al dat hij altijd welkom is.. Als hij er voor open stond tenminste...

Leuke voetballer Affelay, maar of hij het verschil zal maken dat betwijfel ik.............
 
Eigenlijk vind ik dat onzin, zeker als het om een centrale middenvelder zou gaan. We hebben verdorie een prima speler -Hiljemark- continue op de bank zitten. Als Toivonen vertrekt moet er in die linie iemand bij, zeker als ze Van Ooijen willen verhuren, maar laten we niet Oscar gaan blokkeren.

Dat het dan maar een type Van Halst wordt. Ervaren, geen probleem met de bank, en die die jonge gastjes eens een optater geeft als ze verslappen.

Van Halst ?? Is die niet wat te ervaren ?
 
Thijs Slegers heeft het, wat betreft de mogelijke versterking, over een speler bij een grotere club die niet speelt maar naar het WK wilt.
Het zou o.a. gaan over een scorende box-to-box speler (bij vertrek Toivonen of vertraging bij herstel Wijnaldum).

:unsure:
 
Thijs Slegers heeft het, wat betreft de mogelijke versterking, over een speler bij een grotere club die niet speelt maar naar het WK wilt.
Het zou o.a. gaan over een scorende box-to-box speler (bij vertrek Toivonen of vertraging bij herstel Wijnaldum).

:unsure:

Nederlander?
 
Dan zie je hier de naam Afallay weer voorbijkomen.... Dat zou inderdaad tekenend zijn voor Brands.
En wat zitten we daar ontzettend niet op te wachten.
 
Oh nee, Labyad kan natuurlijk niet...

Blijft Ibi over. Heeft een peesblessure. Slepende kwestie. Niet doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan