juist ja.. dan is de hamvraag waarom was brands daar dan..
want die is daar niet om naar een speler te kijken die dezelfde dag een ander contract tekent..
PSV loopt wel eens achter de feiten aan.. maar dit is niet zo'n geval..
 
juist ja.. dan is de hamvraag waarom was brands daar dan..
want die is daar niet om naar een speler te kijken die dezelfde dag een ander contract tekent..
PSV loopt wel eens achter de feiten aan.. maar dit is niet zo'n geval..
Hopelijk niet voor Padt.

Het kan ook voor een speler van Utrecht geweest zijn, al zou ik dan ook niet weten wie.
 
Hopelijk niet voor Padt.

Het kan ook voor een speler van Utrecht geweest zijn, al zou ik dan ook niet weten wie.

Ik heb het eens in het verdedigers gedeelte gevraagd: Misschien van der Maarel? Ik volg hem verder niet, maar als ik hem zie spelen maakt hij een stabiele indruk. Iemand meer inzicht in hem?
 
Ik heb begrepen uit de media dat Brands er vooral zat om Doan te bekijken, aangezien Faber PSV getipt had over Doan...dat hij misschien ook naar andere spelers gekeken heeft ( Ayoub, Labyad, Dessers ??) zou best kunnen.
 
Ik heb begrepen uit de media dat Brands er vooral zat om Doan te bekijken, aangezien Faber PSV getipt had over Doan...dat hij misschien ook naar andere spelers gekeken heeft ( Ayoub, Labyad, Dessers ??) zou best kunnen.

Ayoub gaat toch naar Feyenoord?
Labyad is een rat en flirt met ajax.
Dessers lijkt me te licht.
 
Ik heb begrepen uit de media dat Brands er vooral zat om Doan te bekijken, aangezien Faber PSV getipt had over Doan...dat hij misschien ook naar andere spelers gekeken heeft ( Ayoub, Labyad, Dessers ??) zou best kunnen.

Faber die weet ook dat die jongen die dag een contract tekent.
Brands rijdt echt niet voor iemand naar Groningen die niet meer te halen is.
 
Maar Doan blijft toch bij FC Groningen? Ik ben doodsbang dat hij op de tribune zat voor Padt.
Toen was het nog niet zeker dat Doan bij Groningen zou blijven. Vandaar dat Faber hem getipt had bij PSV....sinds het afgelopen weekend is het pas duidelijk geworden dat Doan bij Groningen zal blijven....maar ook dat is in de voetballerij geen zekerheid. Ik denk namelijk, dat als PSV hem echt graag wil hebben, hij voor minder dan 5 miljoen euro op te halen is. Alleen weet ik niet of hij momenteel 5 miljoen euro waard is...
 
Toen was het nog niet zeker dat Doan bij Groningen zou blijven. Vandaar dat Faber hem getipt had bij PSV....sinds het afgelopen weekend is het pas duidelijk geworden dat Doan bij Groningen zal blijven....maar ook dat is in de voetballerij geen zekerheid. Ik denk namelijk, dat als PSV hem echt graag wil hebben, hij voor minder dan 5 miljoen euro op te halen is. Alleen weet ik niet of hij momenteel 5 miljoen euro waard is...

Groningen heeft de optie tot koop gelicht waardoor hij vanaf 1 Juli 2018 officieel Groninger is (dus geen huur meer). Ik dacht dat je geen twee contracten mocht tekenen bij verschillende clubs in dezelfde periode. Als dit zo is dan zou PSV hem niet nu kunnen halen.
 
Groningen heeft de optie tot koop gelicht waardoor hij vanaf 1 Juli 2018 officieel Groninger is (dus geen huur meer). Ik dacht dat je geen twee contracten mocht tekenen bij verschillende clubs in dezelfde periode. Als dit zo is dan zou PSV hem niet nu kunnen halen.

Dat zou wel kunnen door dezelfde constructie toe te passen, huren met de optie tot koop. Maar dat zal niet gebeuren.
 
Zou het toch Dessers zijn geweest waarvoor Brands bij Groningen - Utrecht op de tribune zat?

Dessers "solliciteert" in een interview in VI openlijk naar een overgang naar PSV.

Dessers duidt droomclub aan: "Zij zouden het best bij me passen"

http://www.voetbalnieuws.be/news/29...oomclub-aan-zij-zouden-het-best-bij-me-passen

De spits kan dus niet klagen over zijn debuutseizoen in de Eredivisie en het lijkt niet uitgesloten dat hij op een dag nog een stap hogerop zet. En daarvoor heeft Dessers al een club in gedachten.
"Ajax is uitgesloten, omdat ik bij FC Utrecht speel", zegt hij in Voetbal International. "Feyenoord vind ik een mooie club, maar PSV past het best bij mij, denk ik, vanwege mijn zuidelijke karakter."
 
Terug
Bovenaan Onderaan