Haha dit een fifa talentje, ik kocht hem altijd gelijk met een carrière . Verder ken ik hem niet, wel apart dat zo n jongen in de VS speelt
Tegenwoordig geen onaardige competitie meer. Voetbal is echt vooruit geschoten daar. Gaat ook veel geld in om en aantrekkelijkheid wordt ook steeds beter. Dus ook meer talenten die doorbreken!
 
Zou die Quinten Timber, spelend bij Utrecht, niet een versterking kunnen zijn voor PSV op het middenveld? Als Doan, Guti, Thomas en Gotze in de zomer vertrekken, dan denk ik dat Quinten Timber wel een aanwinst zou kunnen zijn.
 
Zou die Quinten Timber, spelend bij Utrecht, niet een versterking kunnen zijn voor PSV op het middenveld? Als Doan, Guti, Thomas en Gotze in de zomer vertrekken, dan denk ik dat Quinten Timber wel een aanwinst zou kunnen zijn.

Thomas moet eigenlijk sowieso weg maar wellicht valt daar iets te ruilen met Utrecht?
 

Vervanger van Sangare volgend seizoen? Zijn contract zou deze zomer kunnen eindigen, maar Fulham heeft een optie voor nog een jaar. Weet niet hoe de optie in elkaar zit. Misschien kunnen we hem warm maken om ipv een extra jaar Fulham naar hier te komen. Wat ik van hem herinner is dat hij heel talentvol was in z'n tijd bij Nice, zelfs Barca (van toen) had interesse.

Het recentste wat ik van hem qua highlights op Youtube kan vinden is helaas maar één wedstrijd:

 
Zou die Quinten Timber, spelend bij Utrecht, niet een versterking kunnen zijn voor PSV op het middenveld? Als Doan, Guti, Thomas en Gotze in de zomer vertrekken, dan denk ik dat Quinten Timber wel een aanwinst zou kunnen zijn.
Absoluut. Vind ik een klasbak in wording.
Opperde hem voor de winterstop ook al eens. Jammer dat JdJ niks met zo’n forum tip lijkt te doen.
 
Lijkt me relatief duur en moeilijk door te verkopen.
Vorig seizoen speelde bij Groningen een middenvelder die tegen PSV erg goed was: Matusiwa. Volgens mij naar Frankrijk gegaan, maar is dat niks?
Als hij gratis is is hij niet duur ;)
Als zijn salaris wat te hoog is, kan je hem een tekenbonus geven en een acceptabele salaris. En je hoeft niet elke speler door te verkopen. Je hebt ervaren spelers nodig tussen de jonkies, en wat je mist aan zijn verkoop kan je terugkrijgen door waardestijging van je talenten die zich naast zo'n speler beter kunnen ontwikkelen.
 
Als hij gratis is is hij niet duur ;)
Als zijn salaris wat te hoog is, kan je hem een tekenbonus geven en een acceptabele salaris. En je hoeft niet elke speler door te verkopen. Je hebt ervaren spelers nodig tussen de jonkies, en wat je mist aan zijn verkoop kan je terugkrijgen door waardestijging van je talenten die zich naast zo'n speler beter kunnen ontwikkelen.

In dat geval zou je naar mijn mening Gotze dan moeten laten gaan (en ik denk dat dat makkelijker op te vangen is dan het vertrek van Sangare).
 

Vervanger van Sangare volgend seizoen? Zijn contract zou deze zomer kunnen eindigen, maar Fulham heeft een optie voor nog een jaar. Weet niet hoe de optie in elkaar zit. Misschien kunnen we hem warm maken om ipv een extra jaar Fulham naar hier te komen. Wat ik van hem herinner is dat hij heel talentvol was in z'n tijd bij Nice, zelfs Barca (van toen) had interesse.

Het recentste wat ik van hem qua highlights op Youtube kan vinden is helaas maar één wedstrijd:

Nee niet doen want het tweede niveau in Engeland waar Piroe ze rechts en links in schiet, schijnt niet zoveel voor te stellen.
 

Leuk spelertje. Zou prima opvolger van Sangare kunnen zijn.


Die De la Cruz is meer een type Veerman maar z’n contract loopt af dus een gokje wagen kan altijd.
 

Leuk spelertje. Zou prima opvolger van Sangare kunnen zijn.


Die De la Cruz is meer een type Veerman maar z’n contract loopt af dus een gokje wagen kan altijd.
Leuke spelers Black Mam uhhhh ik bedoel Luc 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan